2009-09-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Vad ska vi skriva? Ett utförlig matchrapport när ens lag viker ner sig som mest när det behövs som bäst? Om känslorna hur det ska bli att spela Superettan nästa säsong eller att ens värsta antagonister kommer ta SM Guld?

Vi var kassa, men ni var förvånadsvärt tysta för att vara så många och tabellplacering, för inte fan kan ni varit nervösa att vi skulle kvittera?

Viker ner sig? Ni är inte bättre än så här.
Citera
2009-09-28, 23:34
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Nu, nu liter bitterhet. Varför är alla AIK supportrar så jävla dräggfula? Undra om det har något med klass att göra, jag skulle nog tro att om man gör en undersökning i antalet medlemmar som är arbetslösa/låginkomsttagare/sjukskriva skulle nog AIK toppa den ligan, grattis, nu har ni vunnit något om ni missar guldet.

Du har alltså lyckats missa er imponerande representation av tjocka, rödhåriga mobboffer från Roslagen? Eller den minst lika imponerande populationen bonnfångare med Stureplanskomplex? Tänk den sorgliga ansamlingen låtsasmänniskor på Malmö Nation, du som befinner dig i Lund och allt.
Citera
2009-09-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Viker ner sig? Ni är inte bättre än så här.

Man hoppade någonstans därinne att vi skulle vilja mer än Aik, det handlar trots allt om vår existens och ändå är det Solna som vill.

Patetiskt jävla skämt, AVGÅ JEGLERTZ OCH ALLA HORUNGAR TILL SPELARE!
Citera
2009-09-28, 23:41
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Man hoppade någonstans därinne att vi skulle vilja mer än Aik, det handlar trots allt om vår existens och ändå är det Solna som vill.

Det jag inte fattar är att Djurgården inte spelar med offensivt, när de ligger under med 2-0 kan de väl lika gärna byta in offensiva spelare och förlora med 10-0 än att byta in defensiva spelare?
Citera
2009-09-28, 23:46
Medlem
Citat:

Varför skulle ni vilja mer än oss?
Citera
Medlem
sebbesebs avatar
Ja kom nyss hemm nu. Vilken seger, började med ett riktigt bra tifo med mycket humor i.

Klackmatchen var avgjord direkt.. 8000 AIKare på norra vs ca 2000 djurgårdare på södra.

På planen hade inte dif så mycket heller att komma med.. Ja dif, ni blev ordentligt rövknullade idag. GNAGET I TOPPEN, DJURGÅRN I BOTTEN - NI ÅKER UUUUUUR!
Citera
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Så du är en medgångsrunkare?
Runkar du i motvind?
I medgång går jag ut och firar en derbyvinst, men A-kassan räcker väl inte?
Citera
2009-09-28, 23:48
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Runkar du i motvind?
I medgång går jag ut och firar en derbyvinst, men A-kassan räcker väl inte?

CSN räcker inte till att supa varje dag nej. Är jag en nobody om jag inte går ut och super ner mig efter en derbyvinst?
Citera
2009-09-28, 23:53
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
CSN räcker inte till att supa varje dag nej. Är jag en nobody om jag inte går ut och super ner mig efter en derbyvinst?
jag är inte den som sätter fira=supa ner sig. Men skitsamma, är så jävla bitter..får åka tillbaka till Lund..vinstlös igen....
Senast redigerad av Amex88 2009-09-28 kl. 23:57.
Citera
2009-09-28, 23:54
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
För att alla inte hunnit hem från matchen? Det tar ett tag att ta sig från den äckliga betongförorten.

Vi var inte många som tog oss till Södra men vi var där höll igång jävligt bra med tanke på slakten på plan. Vad jag kunde se och många andra säger så var norra förvånansvärt tyst med tanke på situationen (förutom ett par toppar).
Dock har de väl fyllt på med medgångare och då är det jäkligt svårt att hålla i sången trots att man har trumma...

Edit: Snyggt TIFO även om ni hade märkbara problem att veckla ut det. Höll tummarna att skiten skulle fastna

I typ 87:e när hela Råsunda sjöng "Åå vi e AIK" så var ni knäpptysta. Alltså KNÄPPTYSTA!

Mellan verserna så ekade det verkligen.
Citera
2009-09-28, 23:56
Medlem
LikeAGloves avatar
Man kunde ju ha mått bättre efter kvällens matcher. Gais i toppform och dom kommer givetvis inte spela sämre i deras enda viktiga match för året, i vårdrabbningen hette skillnaden mellan lagen Hysén, och han är ju som bekant inte med på måndag. AIK Solna ser starka ut, visserligen stod Djurgården för decenniets utan tvekan sämsta insats i allsvenskan, men Solna är alldeles för stabila. Tar vi inte västarna på måndag är det kört för våran del, och det är ju fan om det blir så illa att man ska behöva hoppas på att ellos vinner allsvenskan...

Skaplig ångest för att jag missar resten av årets matcher på plats då jag måste flytta utomlands några månader, derbyt mot Gais och sista omgången mot Solna hade man ju gärna gått på. Det blir med vedmod jag skänker bort mitt årskort imorgon
Citera
2009-09-29, 00:07
Medlem
Krayziebones avatar
Peter Magnusson gnällde på domarn:

"När Obolo ligger ner så drar han en knytnäve mot mitt ben, eller om det är ryggen vet jag inte. För mig är det ett solklart rött, kort".

Om han inte ens vet var d träffa eller så har en en väldigt skumm rygg.

MEn vad gnäller han om? Han slet ju Obolo i håret precis innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in