Citat:
Ursprungligen postat av One-Love
Vet inte om det tog tid för Mild att bli varm i kläderna. Han tog över 2006, det året hade vi en tränare som han inte kom överens med och som gick efter halva säsongen. En halv säsong till efter det började guldsäsongen. Året därpå kom vi 3a och nu är vi på guldjakt med halva truppen borta. Skulle säga själv att det är jävligt snabbt anpassat

Det är precis därför jag tycker att IFK skall vinna (Det och att dom "endast" värvar nordiska spelare (ISLÄNNINGAR. Dom vet hur man ska kämpa ;>)... Jag kan fan inte räkna upp alla korsbands skador dom har haft, men tro fan att dom kämpar om guldet för det.. Det är precis därör jag tycker att dom förtjänar att vinna... Jag vet att elfsborg har saknat martin eriksson men det är fan inget jämfört med alla IFK's skador...
Jaja.. Allsvenskan är ganska avdankad (som DIF supporter xD) Men i ärlighetenstecken tycker jag att IFk skall vinna.. Dom spelar roligast fotboll, där dom försöker vinna varje match varje sig det är borta eller hemma vilket man inte kan säga som AIK..