2009-09-15, 01:56
  #6721
Medlem
Lassebajskasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Vad spelar hans hjärta för roll när han är totalt värdelös som fotbollsspelare?
Sen måste jag ändå påpeka, hur stort hjärta kan han ha om han är så jävla idiotisk att han tar ett rött kort i det läget? Dock är det ju inte direkt en försämring för dif att spela med en tauer mindre på planen.

http://www.bildbyran.se/ipic/lores/8/aaldfn_q.jpg

Har inte dom hjärta för klubben då?

Vad du anser om Tauer som fotbollsspelare och vad hästen skiter stoppar jag i samma jävla påse, jag tycker han är en intressant typ av fotbollspelare, gör en hel del tabbar men bidrar med mycket ändå.

Om du såg matchen (vilket jag tvivlar eftersom du verkar vara typen som snackar om saker du inte har en jävla aning om, var det inte som att det var någon större risk att vi skulle vända då dom flesta spelarna hängde med huvudet redan efter 1-2.)

Och allvarligt ditt fruktmongo, ska vi börja prata om supportrar, hjärta, och bete sig som idioter i sin klubbs namn? Du är ute på jävligt hal is... Vänta lite, återkommer efter jag har stått och skakat lite galler på Råsunda! PAJAS!
Citera
2009-09-15, 02:55
  #6722
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopton
Och det såg domaren? .. Kruyt var ju vänd med ryggen emot honom. Fast tydligen hade ju Tauer sett det från andra sidan planen också. Är väl bara DIF-supportrar som verkligen vet vad han gjorde, alternativt någon vakt.

Stod väl en vakt precis där nere i hörnet vänd mot publiken. Hur kunde den snubben missa supportrarna som sprang in?! Var också en sån där stor mikrofon precis framför klacken.. borde inte den ha uppfattat något intressant?
Uppenbarligen så såg domaren det, han säger själv till DIFtv att det var anledningen. Och vad menar du att en mikrofon framför klacken skulle uppfatta något som sker på andra sidan planen?

Allt gick fan emot oss ikväll. Självklart rent sportsligt men det kommer också garanterat att bli splittringar bland supportrarna. Interna bråk på tre sektioner var inget vi behövde. Och så ska man vara i Bromma kvart över tolv på söndag, jävla matchtid..
Citera
2009-09-15, 03:37
  #6723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Jan Tauer:
"Det är svårt att tänka normalt för mig..."

haha Det kan fan bli en klassiker.
Citera
2009-09-15, 03:53
  #6724
Medlem
Ekkys avatar
Tauer må ha dragit på sig en dum utvisning, men han står fortfarande högt på min lista efter hans Touray klipp. Det var ju klockren humor. Jag fnissar bara jag tänker på det.
Citera
2009-09-15, 03:57
  #6725
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
http://www.bildbyran.se/ipic/lores/8/aaldfn_q.jpg

Utöver det att de båda studieskuldstyngda herrarna bekräftar att Dif alltid är lite finare och lite bättre så går det heller inte att komma ifrån att ren oxtokighet tidigare inte har fångats lika bra på bild.
Citera
2009-09-15, 06:47
  #6726
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie
Utöver det att de båda studieskuldstyngda herrarna bekräftar att Dif alltid är lite finare och lite bättre så går det heller inte att komma ifrån att ren oxtokighet tidigare inte har fångats lika bra på bild.

Obetalbar humor. Ser ut som en ledsagare med sin brukare.
Citera
2009-09-15, 09:46
  #6727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebajskasse
Vad du anser om Tauer som fotbollsspelare och vad hästen skiter stoppar jag i samma jävla påse, jag tycker han är en intressant typ av fotbollspelare, gör en hel del tabbar men bidrar med mycket ändå.

Om du såg matchen (vilket jag tvivlar eftersom du verkar vara typen som snackar om saker du inte har en jävla aning om, var det inte som att det var någon större risk att vi skulle vända då dom flesta spelarna hängde med huvudet redan efter 1-2.)

Och allvarligt ditt fruktmongo, ska vi börja prata om supportrar, hjärta, och bete sig som idioter i sin klubbs namn? Du är ute på jävligt hal is... Vänta lite, återkommer efter jag har stått och skakat lite galler på Råsunda! PAJAS!

Det verkar som att difs ledning tänkte likadant när dom värvade sopan. Inte mig emot dock, allt som är dåligt för dif..

Nej det är sant att det inte var någon större risk (jag skulle nog valt ordet chans om jag var gårdare, nåja) att ni skulle vända, men risken blev ju knappast större när ni var en spelare (tauer) mindre på planen.

Vi kan älta gammalt i år och dar, knappast så att difs supportrar aldrig skämt ut sig tidigare. Jag valde att kommentera gårdagen, du kan ju knappast påstå att det inte var relevant.
Citera
2009-09-15, 10:05
  #6728
Medlem
Ari.Golds avatar
Man mår bra som gnagare nu...

Längtar till måndag; AIK-Örgryte.
Citera
2009-09-15, 10:11
  #6729
Medlem
Salorms avatar
Mörkare och mörkare för var match som spelas.
I första såg vi iallafall ut som ett vinnande lag, men vad i helvete gör Dembo?
Vet inte vad man ska säga längre...
Citera
2009-09-15, 10:35
  #6730
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
AIK slår Örgryte.

Elfsborg får pisk eller kryssar mot ett Malmö som hittat formen efter DIF.

Djurgårn förlorar mot BP med 2-1.

Nästa omgång har MFF Figueiredo, Memehti och Kruys avstängda...
Citera
2009-09-15, 10:42
  #6731
Medlem
Vilken underbar jävla morgon, kan det bli mycket bättre? Jag avstod från att skriva i någon tråd igår då jag hela kvällen gick runt på ett eufori-rus och bara njöt.

Två noteringar från gårdagen:

1. Är Ortiz top 3 bästa mittfältare i Allsvenskan eller vad?

2. Vad sysslade egentligen dif-fettot & co som vandrade runt lite planlöst (ni får ursäkta den ofrivilliga GBG-vitsen). När de märkte att deras polare inte hängde på aktionen så verkade de inte veta vad de skulle göra? Oerhört oxtokigt, det måste jag ändå ge er!
Citera
2009-09-15, 11:16
  #6732
Medlem
erikbes avatar
Måste bara korsposta denna lika som bär

Djurgårds-Preben till höger
http://www.bildbyran.se/ipic/lores/8/aaldfn_q.jpg

Tommy Söderberg
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00470/tsll_470843b.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in