Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Lite över 18.
Hurså?
Hur gammal är du?
Alltså, att ni ens försöker.. Bara för att han spelar i det lag ni hejar på så ska han vara oskyldig, även om han slagit sin tjej.
Men det brukar ju vara så...
Vart fan påstår vi att han är oskyldig? Fattar du inte att du gör bort dig när du bara tar grejer ur luften, citera gärna mig där jag skriver att Dulee är oskyldig till allt han är gripen för. Jag har inte en aning om vad han är skyldig till eller inte, jag vet bara att det senaste blev han helt friad för. Sen skiter jag faktiskt fullständigt i vad våra spelare gör på fritiden, så länge de sköter sig när det gäller klubben. Sen börjar även jag tröttna lite på Dulee, det måste jag erkänna. Hur kan man vara så dum att man glider runt på krogen vid 4-tiden mitt i en säsong, speciellt när man varit strulig tidigare och påstår sig ha mognat. Riktigt klumpigt av honom, men saken tas ju helt ur proportion, just för att det handlar om en AIK-spelare. En AIK-spelare som dessutom varit i trubbel förut.
Som sagt är det ju bara göra en jämförelse med Mobaeck, som fick typ en halvsida i aftonbladet när han fälldes för sin rattfylla. När Dulee gör någonting är det svarta rubriker om "krisen i AIK", avstängningar och alkoholism.
Sen får man väll tolerera att du är helt efterbliven, det kan ju trots allt inte vara lätt att vara gårdare i dessa tider...