2009-08-11, 18:22
Medlem
Kanske en dum jävla fråga, men vafan är det för svarta band eller vad man ska kalla de, vissa spelare har från knäna och upp över låren?
Citera
2009-08-11, 18:45
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Lite över 18.

Hurså?

Hur gammal är du?

Alltså, att ni ens försöker.. Bara för att han spelar i det lag ni hejar på så ska han vara oskyldig, även om han slagit sin tjej.

Men det brukar ju vara så...

Vart fan påstår vi att han är oskyldig? Fattar du inte att du gör bort dig när du bara tar grejer ur luften, citera gärna mig där jag skriver att Dulee är oskyldig till allt han är gripen för. Jag har inte en aning om vad han är skyldig till eller inte, jag vet bara att det senaste blev han helt friad för. Sen skiter jag faktiskt fullständigt i vad våra spelare gör på fritiden, så länge de sköter sig när det gäller klubben. Sen börjar även jag tröttna lite på Dulee, det måste jag erkänna. Hur kan man vara så dum att man glider runt på krogen vid 4-tiden mitt i en säsong, speciellt när man varit strulig tidigare och påstår sig ha mognat. Riktigt klumpigt av honom, men saken tas ju helt ur proportion, just för att det handlar om en AIK-spelare. En AIK-spelare som dessutom varit i trubbel förut.

Som sagt är det ju bara göra en jämförelse med Mobaeck, som fick typ en halvsida i aftonbladet när han fälldes för sin rattfylla. När Dulee gör någonting är det svarta rubriker om "krisen i AIK", avstängningar och alkoholism.

Sen får man väll tolerera att du är helt efterbliven, det kan ju trots allt inte vara lätt att vara gårdare i dessa tider...
Citera
2009-08-11, 19:16
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeseb
Blåvitt som är svenskamästare på att sno ramsor har ju snott halva sitt ramsarkiv från bajen.
Djurgården är snart där också ska ni se.. "Idrottsklubben horungar" "Det e vi som e DFG" "Alberget 4a"..

Men det är ju skillnad på att sno ramsor för 15 årsedan då tillgång till information (läs internet) och så vidare inte fanns i samma utsträckning alls. AIK är ju det enda laget i allsvenskan som sysslar med att ta låtar av andra supportergrupper i modern tid. Jag menar, det var ju för fan 20 årsedan Änglarna började sjunga "Här är Änglarnas..." och dom andra du nämner, ni kör friskt på än idag

Jag är i alla fall säker på vad jag tycker är mest pinsamt
Citera
2009-08-11, 19:17
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Vart fan påstår vi att han är oskyldig? Fattar du inte att du gör bort dig när du bara tar grejer ur luften, citera gärna mig där jag skriver att Dulee är oskyldig till allt han är gripen för. Jag har inte en aning om vad han är skyldig till eller inte, jag vet bara att det senaste blev han helt friad för. Sen skiter jag faktiskt fullständigt i vad våra spelare gör på fritiden, så länge de sköter sig när det gäller klubben. Sen börjar även jag tröttna lite på Dulee, det måste jag erkänna. Hur kan man vara så dum att man glider runt på krogen vid 4-tiden mitt i en säsong, speciellt när man varit strulig tidigare och påstår sig ha mognat. Riktigt klumpigt av honom, men saken tas ju helt ur proportion, just för att det handlar om en AIK-spelare. En AIK-spelare som dessutom varit i trubbel förut.

Som sagt är det ju bara göra en jämförelse med Mobaeck, som fick typ en halvsida i aftonbladet när han fälldes för sin rattfylla. När Dulee gör någonting är det svarta rubriker om "krisen i AIK", avstängningar och alkoholism.

Sen får man väll tolerera att du är helt efterbliven, det kan ju trots allt inte vara lätt att vara gårdare i dessa tider...

"Antagligen ännu en icke-händelse." Räcker det?
Citera
2009-08-11, 19:26
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
30 timmar före träning, vad är problemet?
Sist han var i klistret söp han järnet några timmar innan träning, men det tolereras oxå tydligen
Citera
2009-08-11, 19:38
Medlem
Citat:
"Antagligen ännu en icke-händelse." Räcker det?

Nyckelordet är "Antagligen".
Citera
2009-08-11, 19:41
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Nyckelordet är "Antagligen".

Men han måste ju mena att alla händelser innan är icke händelser, därav "antagligen ännu en icke händelse"
Citera
2009-08-11, 19:45
Medlem
Citat:
Men han måste ju mena att alla händelser innan är icke händelser, därav "antagligen ännu en icke händelse"

Att alla händelser innan är ickehändelser? Nyckelordet den här gången är "ännu en". Han blev friad senast, säger det dig någonting?

Jag vill inte syssla med påhopp men jag måste ändå fråga; är du dum eller jävlas du bara med oss?
Citera
2009-08-11, 20:11
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Att alla händelser innan är ickehändelser? Nyckelordet den här gången är "ännu en". Han blev friad senast, säger det dig någonting?

Jag vill inte syssla med påhopp men jag måste ändå fråga; är du dum eller jävlas du bara med oss?

Friad behöver inte betyda att han inte har gjort det, men du kanske inte har insett det eller hur?
Citera
2009-08-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Sist han var i klistret söp han järnet några timmar innan träning, men det tolereras oxå tydligen
sålänge han fortsätter med sina exemplariska passar som han gjorde i lördags (till Obolo i slutet - snacka om gryyyym!), så får han ränna på krogen hur mycket som helst.
Citera
2009-08-11, 20:19
Medlem
johannes Xs avatar
AIK berör var det bästa jag läst på länge. Helt klart många berörda i denna tråd.
Citera
2009-08-11, 20:21
Medlem
Citat:
Friad behöver inte betyda att han inte har gjort det, men du kanske inte har insett det eller hur?

Att Mattias Jonson inte har åkt fast för doping behöver inte betyda att han inte är dopad. Seriöst, vad är det för argumentation? Vi får väl ändå ta och gå på den dom som yrkesmän kommer fram till snarare än vad en 18-åring som du tror dig veta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in