Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det dröjde inte många dagar innan det stormade runt Drulle igen
Antagligen ännu en icke-händelse.
Citat:
Vad innebär det, att han inte riskerar någon avstängning från er sida?
– Det är inte aktuellt, nej.
Hur har ni hanterat frågan?
– Det är mest vår sportchef Björn Wesström som pratat med Dulee och tränarsidan är självklart informerade. Att det här leder till stora rubriker handlar nog mycket om att det är Dulee Johnson, det är ingen jättestor grej för oss internt.
– Det är inte aktuellt, nej.
Hur har ni hanterat frågan?
– Det är mest vår sportchef Björn Wesström som pratat med Dulee och tränarsidan är självklart informerade. Att det här leder till stora rubriker handlar nog mycket om att det är Dulee Johnson, det är ingen jättestor grej för oss internt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article5628569.ab
Citat:
Enligt AIK:s kommunikationschef Sophie Josefsson hade inte AIK något extra möte angående Dulee Johnson på tisdagsmorgonen.
- Vi har inte haft något krismöte. Björn Wesström (sportchef) har redan uttalat sig. Det finns inget mer att säga just nu, sa Josefsson strax innan träningen skulle börja.
Inte heller Dulee Johnsons lagkamrater ville kommentera de senaste turerna kring AIK-stjärnan.
- Jag vet inte vad som står, så jag har ingen kommentar. Jag har varit i AIK i tio år och är rätt van vid negativa skriverier, säger lagkaptenen Daniel Tjernström till FotbollsExpressen.se.
Hur påverkas ni spelare av dessa skriverier?
- Ingenting.
- Vi har inte haft något krismöte. Björn Wesström (sportchef) har redan uttalat sig. Det finns inget mer att säga just nu, sa Josefsson strax innan träningen skulle börja.
Inte heller Dulee Johnsons lagkamrater ville kommentera de senaste turerna kring AIK-stjärnan.
- Jag vet inte vad som står, så jag har ingen kommentar. Jag har varit i AIK i tio år och är rätt van vid negativa skriverier, säger lagkaptenen Daniel Tjernström till FotbollsExpressen.se.
Hur påverkas ni spelare av dessa skriverier?
- Ingenting.
http://fotboll.expressen.se/Allsvenskan/1.1667945/dulee-vagrar-prata-fraga-om-fotboll