2009-08-11, 14:47
  #5497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det dröjde inte många dagar innan det stormade runt Drulle igen

Antagligen ännu en icke-händelse.

Citat:
Vad innebär det, att han inte riskerar någon avstängning från er sida?

– Det är inte aktuellt, nej.

Hur har ni hanterat frågan?

– Det är mest vår sportchef Björn Wesström som pratat med Dulee och tränarsidan är självklart informerade. Att det här leder till stora rubriker handlar nog mycket om att det är Dulee Johnson, det är ingen jättestor grej för oss internt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article5628569.ab

Citat:
Enligt AIK:s kommunikationschef Sophie Josefsson hade inte AIK något extra möte angående Dulee Johnson på tisdagsmorgonen.
- Vi har inte haft något krismöte. Björn Wesström (sportchef) har redan uttalat sig. Det finns inget mer att säga just nu, sa Josefsson strax innan träningen skulle börja.

Inte heller Dulee Johnsons lagkamrater ville kommentera de senaste turerna kring AIK-stjärnan.
- Jag vet inte vad som står, så jag har ingen kommentar. Jag har varit i AIK i tio år och är rätt van vid negativa skriverier, säger lagkaptenen Daniel Tjernström till FotbollsExpressen.se.
Hur påverkas ni spelare av dessa skriverier?
- Ingenting.

http://fotboll.expressen.se/Allsvenskan/1.1667945/dulee-vagrar-prata-fraga-om-fotboll
Citera
2009-08-11, 15:01
  #5498
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Antagligen ännu en icke-händelse.
Klart han är oskyldig....han var ju "oskyldig" när han läxa upp frugan oxå bla. En gnagare är alltid oskyldig.
Citera
2009-08-11, 15:07
  #5499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Klart han är oskyldig....han var ju "oskyldig" när han läxa upp frugan oxå bla. En gnagare är alltid oskyldig.

En gnagare blir alltid mer uppmärksammad, speciellt om han heter Dulee Johnson.
Hade detta vart någon spelare i en annan allsvensk klubb hade det max blivit en halv sida i aftonhoran, nu blir det istället flera uppslag. AIK berör?
Citera
2009-08-11, 15:13
  #5500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
En gnagare blir alltid mer uppmärksammad, speciellt om han heter Dulee Johnson.
Hade detta vart någon spelare i en annan allsvensk klubb hade det max blivit en halv sida i aftonhoran, nu blir det istället flera uppslag. AIK berör?
Handlar nog inte om att han är Aikare, utan att han sen tidigare begått kriminella handlingar som han blivit känd för.
Hade nog fått lika mycket utrymme om han spelat i Dif, Elfsborg osv.
Citera
2009-08-11, 15:17
  #5501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Handlar nog inte om att han är Aikare, utan att han sen tidigare begått kriminella handlingar som han blivit känd för.
Hade nog fått lika mycket utrymme om han spelat i Dif, Elfsborg osv.

HAHa nej, ingen bryr sig om elfsborg elller något annat skitlag, folk vill läsa om AIK därför skriver aftonhoran massa skit om oss.
Citera
2009-08-11, 15:57
  #5502
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Handlar nog inte om att han är Aikare, utan att han sen tidigare begått kriminella handlingar som han blivit känd för.
Hade nog fått lika mycket utrymme om han spelat i Dif, Elfsborg osv.

Knappast, Mobeck vart ju till och med dömd för sin fyllekörning. Dulle vart frikänd, och ändå skrivs det mer om Dulle.
Citera
2009-08-11, 16:29
  #5503
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Knappast, Mobeck vart ju till och med dömd för sin fyllekörning. Dulle vart frikänd, och ändå skrivs det mer om Dulle.
Alternativt så uppmärksammas Dulee mer då han lyckas hamna i dessa situationer gång på gång.
Citera
2009-08-11, 16:59
  #5504
Medlem
sebbesebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Jag hoppas du vet vad det är för låt och således förstår att Hammarby/AIK knappast var först med den?
För övrigt framförs "Hata Djurgårdens IF" väldigt sällan av blåvitt.

Det spelar ingen roll hur ofta den framförs på läktaren.. Ni har den ramsan och ni har snott den rakt av utan att göra några större ändringar i texten. Samma sak med Här e änglarnas A lag.. När AIK och dif snodde några ramsor så var texten iaf inte den samma som originalet.

Och jag hoppas att dom låter dulle vara, han har inte gjort ngt!
Citera
2009-08-11, 17:24
  #5505
Medlem
AIK tillåter sina spelare att mitt under allsvensk säsong vara ute på krogen och supa klockan fyra på morgonen. Seriöst...
Citera
2009-08-11, 17:42
  #5506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
AIK tillåter sina spelare att mitt under allsvensk säsong vara ute på krogen och supa klockan fyra på morgonen. Seriöst...

30 timmar före träning, vad är problemet?
Citera
2009-08-11, 17:51
  #5507
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
En gnagare blir alltid mer uppmärksammad, speciellt om han heter Dulee Johnson.
Hade detta vart någon spelare i en annan allsvensk klubb hade det max blivit en halv sida i aftonhoran, nu blir det istället flera uppslag. AIK berör?

Nej, en gnagare är alltid "oskyldig"..
Citera
2009-08-11, 17:54
  #5508
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Nej, en gnagare är alltid "oskyldig"..

Vart skrev han att han var oskyldig? Han skrev att det blivit mer uppmärksammat, eftersom det handlade om en AIKare. Vilket är helt sant. Dulee blev friad, Mobaeck fälld, jämför hur mycket som skrivit om dom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in