Kan inte alla som läser denna tråden effektivt lägga varsin gissning på vilka som vinner allsvenskan? Ta inte ditt favoritlag nu, även om det vore det roligaste utan ta det som ni verkligen TROR kommer vinna allsvenskan.
Jag tror att Elfsborg kommer ta hem detta. Dom åkte på stordäng igår, men var säkert slitna efter x antal matcher. Nu har dom ganska lång vila tills nästa match.
Ha en bra dag allihop
Edit: Jag är från Malmö > Håller på Malmö