2009-08-31, 11:36
  #6157
Medlem
Inzaits avatar
Synd om Tony, jag gillade ju hans frisyr
Citera
2009-08-31, 12:55
  #6158
Bannlyst
Allsvenskan är så jävla tråkig, hur klarar ni av att följa den? SUPERDERBY HIF-MFF
Citera
2009-08-31, 13:04
  #6159
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wazz-
Allsvenskan är så jävla tråkig, hur klarar ni av att följa den? SUPERDERBY HIF-MFF
Eftersom världen vore bra tråkig om den endast bestod av plastsupportrar av din typ.
Citera
2009-08-31, 13:07
  #6160
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Äntligen

Oavsett hur det går idag så har vi max 3 poäng upp ovanför strecket och 2 veckor för Thom att få ordning på spelet, truppen ska vara bra nog för AS.

Äh, haka på ner ett år så kan vi slå från underläge. Blir så mycket roligare så!
Citera
2009-08-31, 13:21
  #6161
Medlem
Kan inte alla som läser denna tråden effektivt lägga varsin gissning på vilka som vinner allsvenskan? Ta inte ditt favoritlag nu, även om det vore det roligaste utan ta det som ni verkligen TROR kommer vinna allsvenskan.

Jag tror att Elfsborg kommer ta hem detta. Dom åkte på stordäng igår, men var säkert slitna efter x antal matcher. Nu har dom ganska lång vila tills nästa match.

Ha en bra dag allihop

Edit: Jag är från Malmö > Håller på Malmö
Citera
2009-08-31, 13:25
  #6162
Medlem
AIK vinner, det är deras tur i år.
Citera
2009-08-31, 13:41
  #6163
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Wazz-
Allsvenskan är så jävla tråkig, hur klarar ni av att följa den? SUPERDERBY HIF-MFF

Låt mig gissa du är en av dom som har ditt favoritlag utomlands för att en viss spelare spelar där, sen när han byter klubb så gör du med det

Citera
2009-08-31, 14:14
  #6164
Medlem
kallesietes avatar
Finns människor som inte kan stå upp för något som inte är det absolut bästa.

Tackar gud för att jag inte är en av dom.

Man älskar inte alltid spelet, inte spelarna. Man älskar staden och föreningen.

Kross av hif idag. Åtminstonde på läktaren, som vanligt - sen får vi se hur pågarna på plan klarar det.
Citera
2009-08-31, 14:15
  #6165
Medlem
Salorms avatar
Jag skulle väl hoppas att elfsborg tar hem det i år. Det skulle svida minst. Sålänge aik inte vinner just nu så bryr jag mig faktiskt inte så hårt.
Anledningen är bara att det ska ältas i 10 år om att man faktiskt vunnit något och är mäcktigast osv osv och jag orkar inte sitta och lyssna på det en gång till.
Citera
2009-08-31, 14:16
  #6166
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Låt mig gissa du är en av dom som har ditt favoritlag utomlands för att en viss spelare spelar där, sen när han byter klubb så gör du med det

OCH han har inte gått på en ända match men har ändå köpt med fotbollströja i replica på stadium.
Citera
2009-08-31, 14:23
  #6167
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
OCH han har inte gått på en ända match men har ändå köpt med fotbollströja i replica på stadium.


Har gått på City matcher, laget i mitt hjärta

Hellre det än att gå på allsvensk bonde fotboll, svenskar och fotboll ha ha ha ha ha, passar verkligen.

Bara bönder i allsvenskan
Citera
2009-08-31, 14:26
  #6168
Medlem
evolutes avatar
Jag är AIK:are och tror tyvärr att Elfsborg vinner. De har en trupp som är överlägsen alla andra allsvenska lag och har också en riktigt bra högstanivå. Som IFK visade är de dock inte alls oslagbara och serien är öppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in