Kors, Blåvitt är bättre än Lazio! Det måste vara så eftersom IFE var
bättre än Lazio och nu vann IFK över IFE.
Så satans förbannad man kan bli när en domare så övertydligt särbehandlar
spelare. Att inte Taco fick en varning i går är en stor skandal. I stället får
Selakovic en varning för protest?
Hyr in Norska eller Danska domare, det kan fan inte bli sämre.