2009-08-31, 07:36
  #6145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Är elfsborgare och gratulerar blåvitt till 4-0 segern men helvete vad förbannad man blir när IFK-blattar springer runt och slänger dryga kommentarer och skrattar så jävla högt de kan.

Jo klacken var väll lite sådär efter det första målet

Inte för att det kommer kännas bättre för dig men de är lika illa omtyckta även i de Blåvita leden. Jävla snorungar som hittat sin passion i livet för några år sedan och ser sig som mest hardcore på hela jävla läktaren.
Citera
2009-08-31, 07:40
  #6146
Moderator
vfs avatar
Kors, Blåvitt är bättre än Lazio! Det måste vara så eftersom IFE var
bättre än Lazio och nu vann IFK över IFE.

Så satans förbannad man kan bli när en domare så övertydligt särbehandlar
spelare. Att inte Taco fick en varning i går är en stor skandal. I stället får
Selakovic en varning för protest?

Hyr in Norska eller Danska domare, det kan fan inte bli sämre.
Citera
2009-08-31, 08:03
  #6147
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Jo, om allt annat är detsamma så kan du ge dig fasen på att det kommer fler på matcherna om arenan är bättre.

/feldgrau
Finns det inte statistik på detta?
Jag upplever ju helt klart att flytten från Ryavallen till Borås arena ökade snittet(inte letat siffror, men känn så helt klart).

Hur är det med IFK nya arena har det öka där också?
Och givetvis tycker folk det är roligare att gå på en snyggare arena som är mer anpassad för fotboll.
Som de nybyggda arenorna faktiskt är.
Citera
2009-08-31, 09:37
  #6148
Medlem
funerals avatar
Han är rolig den där Avdic

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/article5717197.ab

Sen borde väl ett topplag i europa ligga bättre än 3a i allsvenskan
__________________
Senast redigerad av funeral 2009-08-31 kl. 09:39.
Citera
2009-08-31, 09:55
  #6149
Medlem
Meanmachines avatar
Lite lustigt att Aftonbladet slår till med en story att Stiller stannar medans Expressen att han kan lämna. Känns som första gången man kan "skryta" med att man mött Stiller(t.o.m i 2 olika skepnader).
Citera
2009-08-31, 10:21
  #6150
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Han är rolig den där Avdic

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/article5717197.ab

Sen borde väl ett topplag i europa ligga bättre än 3a i allsvenskan
Som Liverpool när dom vann CL, man behöver inte vara topp lag för vara grym ute i Europa
Citera
2009-08-31, 10:41
  #6151
Medlem
P3RK3L3s avatar
Den där Stiller var nog den mest otippade sensationen i år. Han plockades från Qviding mer eller mindre i panik va?

1 november - redan en klassiker
Citera
2009-08-31, 10:47
  #6152
Medlem
Little Feats avatar
Hej då Tony! Sparven måste njuta just nu

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=312330
Citera
2009-08-31, 10:48
  #6153
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Hej då Tony! Sparven måste njuta just nu

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=312330
kan inte MA hoppa nu också
Citera
2009-08-31, 10:53
  #6154
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Hej då Tony! Sparven måste njuta just nu

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=312330

Sparven och Mikael Andersson borde ta över Bajen på sikt, skulle bli SM-Guld.
Citera
2009-08-31, 11:03
  #6155
Medlem
P3RK3L3s avatar
"Vi har ett bättre lag på pappret", "AIK vinner matcherna med 1-0", "Häcken har inga supporters". Det är mycket bittertugg man får stå ut med när man är guldkandidat.
Citera
2009-08-31, 11:19
  #6156
Moderator
easy_dans avatar
Äntligen

Oavsett hur det går idag så har vi max 3 poäng upp ovanför strecket och 2 veckor för Thom att få ordning på spelet, truppen ska vara bra nog för AS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in