[quote=Marciano]
Citat:
Ursprungligen postat av Daggen_
Jag menar, kom igen. Djurgården är inte mycket sämre än vare sig Kalmar, Elfsborg eller IFK Göteborg. Får vi nu dessutom ett tränarpar som kan få in lite struktur och en spelmodell så tror jag helt klart vi är på rätt väg.QUOTE]
Önskar också att det vore så men du måste ju ändå vakna? Dagens Djurgården är ett mitten lag och inget lag som slåss om guldet. Men så klart, några bra nyförvärv och vissa spelare som höjer sig några snäpp kanske vi kan vara med i racet.
Ja, det var väl ungeför så jag skrev? Om inte ordagrant så iallafall med samma innebörd. Jag vägrar sälla mig till de som redan går ut och sågar nya tränarparet. Jag tror vi är på rätt väg med Zoran och Jeglertz.
Och jag anser att truppen har ett visst sparkapital från förra säsongen i bland annat Johan Oremo och Daja Sjölund. Kalla mig blind och okunnig om du vill, men det är inga dussinspelare. Jag kan tycka att Daja är en av de mest underskattade spelarna i hela allsvenskan.
Det kan också vara så att jag är oerhört färgad, men att säga att Djurgården kan komma att ramla ur iår är bara korkat.