2009-07-26, 00:58
  #4957
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
På vilket sätt kan det vara mer genant att ha Rydström i laget än att hålla på Gais överhuvudtaget?

Det jag syftade på var hans skriftliga förmåga och klantiga uttalanden. Han är som en liten mediahora. Hur han sparkar boll är jag ej så intresserad av.

GAIS spelarblogg är Dimes, och den är rolig, välskriven, genuin och informativ. Det hör, för mig, inte ihop med pinsamheter.
Citera
2009-07-26, 01:17
  #4958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
En fråga bara.. som KFF:are, är det inte lite genant att ha Henrik Rydström i ens lag?
Vem skulle inte vilja ha Henrik Rydström i sitt lag. Verkar vara en rolig snubbe, han är en sån där som man hatar att älska
Citera
2009-07-26, 01:31
  #4959
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Vem skulle inte vilja ha Henrik Rydström i sitt lag. Verkar vara en rolig snubbe, han är en sån där som man hatar att älska
Säger detsamma. Hur otroligt trist är det inte med alla "medietränade" människor som bara rapar ur sig plattityder? Fler borde vara som Rydström, Tauer och Wernbloom så man märker att det faktiskt är människor som spelar och inte några könlösa plastdockor..
Citera
2009-07-26, 01:51
  #4960
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Ok, som övriga världen gör med dig då.



Rajalakso har ju varit lika värdelös i år som förra året. Youssef och Tauer?? Kuivasto är slut, Haginge möjligen om man jämför med hur han var innan han kom till Dif, Sjölund är väl delvis ursäktat pga skador? Prince och Dahlberg... Oremo kan inte spela utanför Gävle. Olyckligt för Dif med Jonssons hälsa, påminner lite om AA i AIK (även om AA är ljusår bättre)
Rajalakso hade jag hoppats skulle ta ett spelmässigt kliv framåt. Youssef verkade ha talang, men är den halva an Gabriel Özkan som saknar talang men har en fungerande kropp. Tauer har spelat bra flera matcher förra året, han visar hjärta ibland. Prince och Dahlberg har båda mer att ge. Jonson har hjärta och arbetskapacitet som AA inte kommer i närheten av. (Vad AA har som Jonson saknar gör ändå inte lika stor skillnad i Allsvenskan)
Citera
2009-07-26, 05:38
  #4961
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
På vilket sätt kan det vara mer genant att ha Rydström i laget än att hålla på Gais överhuvudtaget?
Kul att pucko nr. 2 även kan få tala ut i tråden. Undrade nästan lite över vart du tagit vägen.

I övrigt kan jag väl säga att jag personligen gärna sett Rydstöm i GAIS, men nu lär jag väl bli lynchad...

Hata allt.
Citera
2009-07-26, 09:06
  #4962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Säger detsamma. Hur otroligt trist är det inte med alla "medietränade" människor som bara rapar ur sig plattityder? Fler borde vara som Rydström, Tauer och Wernbloom så man märker att det faktiskt är människor som spelar och inte några könlösa plastdockor..

Rydström är en politiskt korrekt sossehora som väger varje ord på bloggen på guldvåg för att kunna ersätta fotbollskarriären med en politisk karriär i socialdemokraterna. Det är så uppenbart att det inte ens skall behöva påpekas.

Vad Rydström gör på fotbollsplanen bryr jag mig inte om. Det jag vänder mig emot är att detta luder till bloggare sparkar svenskarna mellan benen och får stake så fort någon säger Måna eller mångkultur. Hans tjej, tillika mamma till hans barn, visste bättre och lämnade honom för en lagkamrat. Det säger väl också en hel del om hans status i laget.
Citera
2009-07-26, 10:00
  #4963
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Tappar Kalmar Elm så står det mellan AIK och ellos.

Kan du utveckla varför IFK skulle ha mindre möjlighet att utmana Elfsborg än AIK?
Citera
2009-07-26, 11:00
  #4964
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Rydström är en politiskt korrekt sossehora som väger varje ord på bloggen på guldvåg för att kunna ersätta fotbollskarriären med en politisk karriär i socialdemokraterna. Det är så uppenbart att det inte ens skall behöva påpekas.

Vad Rydström gör på fotbollsplanen bryr jag mig inte om. Det jag vänder mig emot är att detta luder till bloggare sparkar svenskarna mellan benen och får stake så fort någon säger Måna eller mångkultur. Hans tjej, tillika mamma till hans barn, visste bättre och lämnade honom för en lagkamrat. Det säger väl också en hel del om hans status i laget.

Japp. Väl talat!
Citera
2009-07-26, 11:33
  #4965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Kan du utveckla varför IFK skulle ha mindre möjlighet att utmana Elfsborg än AIK?


H*n är säkerligen Aikare och fått hybris för att dom ligger så högt upp som dom gör...
Citera
2009-07-26, 12:09
  #4966
Medlem
Exchange football matches

Hi,

I'm looking for football matches on dvd. I want matches of Sweden, Norway, Finland and Denmark domestic leagues. I'm a collector and I have a great collection with matches of selecctions and clubes of 5 continens.
My email andres-meri@hotmail.com
Thanks everybody.
Andres.
Citera
2009-07-26, 12:09
  #4967
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Rydström är en politiskt korrekt sossehora .

För tillfället är det väl inte så politiskt korrekt att vara sosse eller att ta ställning överhvudtaget? Tänk om fler allsvenska fotbollsspelare hade vågat visa samhällsengagemang och vidga sitt perspektiv – de har en plattform som borde kunna utnyttjas till annat än att odla sin egen penningkättja och egoism eller för att sticka till första bästa skitlag i utlandet som viftar med en maffig sedelbunt. Jag instämmer med det som någon skrev ovan, att spelare som Rydström och Wernbloom m.fl. ger ett mänskligt ansikte åt Allsvenskan på ett sympatiskt sätt och visar att de är människor. I bästa fall visar de att fotbollen är en social kraft och inte bara handlar om pengar och att samla poäng. Spelare med klubbkänsla och som ser sig själva i ett större sammanhang är en tillgång för hela fotbollen. Rydström är en sådan.
Citera
2009-07-26, 12:11
  #4968
Medlem
Exchange football matches

Hi,

I'm looking for football matches on dvd. I want matches of Sweden, Norway, Finland and Denmark domestic leagues. I'm a collector and I have a great collection with matches of selecctions and clubes of 5 continens.
My email andres-meri@hotmail.com

Thanks everybody.

Andres.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in