Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
På vilket sätt kan det vara mer genant att ha Rydström i laget än att hålla på Gais överhuvudtaget?
Det jag syftade på var hans skriftliga förmåga och klantiga uttalanden. Han är som en liten mediahora. Hur han sparkar boll är jag ej så intresserad av.
GAIS spelarblogg är Dimes, och den är rolig, välskriven, genuin och informativ. Det hör, för mig, inte ihop med pinsamheter.