2009-02-07, 21:28
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
IFK tvålar till ett rumänskt topplag med 2-0, medans Ellos förlorar med 1-3 mot ett ytterst medelmåttigt Helsingborg utan Henke

Vet att träningsmatcher inte förtäljer allt, men förhoppningsvis täpper detta till truten på bönderna fram till säsongen drar igång då hybrisen i Borås har varit större än någonsin i år
Har inte följt matchen så jag kan inte uttala mig något om matchen. Dock så verkar Tacos kunna träna för fullt nu och det är ju alltid ett gott tecken.
Citera
2009-02-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Har inte följt matchen så jag kan inte uttala mig något om matchen. Dock så verkar Tacos kunna träna för fullt nu och det är ju alltid ett gott tecken.

Så länga Taco och Ishi inte är med så räknar jag det som Elfsborgs B-lag...
Citera
2009-02-08, 01:25
Medlem
Crookens avatar
Citat:
IFK tvålar till ett rumänskt topplag med 2-0, medans Ellos förlorar med 1-3 mot ett ytterst medelmåttigt Helsingborg utan Henke

Vet att träningsmatcher inte förtäljer allt, men förhoppningsvis täpper detta till truten på bönderna fram till säsongen drar igång då hybrisen i Borås har varit större än någonsin i år

Hybris var det ja?

Ett lite reservbetonat IFK dessutom, det man undrar bara är ju hur ordinarie rumänerna var.
Citera
2009-02-08, 01:36
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Hybris var det ja?

Ett lite reservbetonat IFK dessutom, det man undrar bara är ju hur ordinarie rumänerna var.

Spelar ju egentligen ingen roll då IFK också var hyffsat oordinarie
Citera
2009-02-08, 13:58
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:

Saknar Elfsborg Anders Svensson, Stefan Ishizaki, Emir Bajrami, Anders Wikström, Denni Avdic (gick ut skadad efter 20 min), Johan Karlsson, Johan Sjöberg och Jari Ilola samt ett gäng andra backupspelare så får nog även IFE betecknas som ganska medelmåttigt, den ganska breda truppen till trots. Men det är roligt att se hur nervösa ni IFK:are är.
Citera
2009-02-08, 14:02
Medlem
klybans avatar
Citat:

Konstigt att ni IFK måste hela tiden påpeka hybris, varför måste ni det?

Jag lärde mig snabb i mitt korta liv att när någon går på som ni gör, så betyder det oftast någon slags avundsjuka.

Och alltid när man påpekar detta så kommer varför skull vi vara avundsjuka för(så nu har jag besparat dig det svaret).
Citera
2009-02-08, 14:29
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Konstigt att ni IFK måste hela tiden påpeka hybris, varför måste ni det?

Jag lärde mig snabb i mitt korta liv att när någon går på som ni gör, så betyder det oftast någon slags avundsjuka.

Och alltid när man påpekar detta så kommer varför skull vi vara avundsjuka för(så nu har jag besparat dig det svaret).

Men kamma dig nu. Det är väl på intet sätt konstigt att en del
Ellosanhängare anklagas för hybris med tanke på vad en del
kläcker ur sig.

IFE är ett storlag och allt möjligt. "Andreasson kan värvas till PL"
Citera
2009-02-08, 15:01
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Men kamma dig nu. Det är väl på intet sätt konstigt att en del
Ellosanhängare anklagas för hybris med tanke på vad en del
kläcker ur sig.

IFE är ett storlag och allt möjligt. "Andreasson kan värvas till PL"
Det mesta av det där grundar väl sig på en krönika som skrevs av en gammal Baraben-skribent på Svenska Fans, så det är kanske inte helt representativt för alla elfsborgare.
Citera
2009-02-08, 15:35
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Det mesta av det där grundar väl sig på en krönika som skrevs av en gammal Baraben-skribent på Svenska Fans, så det är kanske inte helt representativt för alla elfsborgare.

Det finns lite lustiga Ellos-typer här också.

Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Måste va jobbigt att va den första överlevande aborten som själv kravla upp över plasthinken. Var din sandlåsa asfalterad också?

ps. IFK var aldrig intresserad av Martin Ericsson, Visst Mild, alla tror på dig....

Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Tycker IFK har minst lika mycket hybris för att vara ett hyfsat allsvenskt lag.

Dock är det ju ännu större humor som när era tifon består av blå och vita A4 som hålls upp. Återigen, läktargruppen tack för alla skratt!
Citera
2009-02-08, 15:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ne, knappast representativt för någon Elfsborgare(nästan).
Och det går hitta massa idioter i alla föreningar som lever i en fantasivärld och utan fotbollskunskaper och spyr ut massa galla som nu förväxlas för hybris

Men när man säger hybris i var och varannan jävla mening så är det nått fel hos den som drar upp det hela tiden(avundsjuka?? )

btw VF jag aldrig ägt eller använt en kam i 25år nu
Citera
2009-02-08, 18:33
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det finns lite lustiga Ellos-typer här också.
Det där är väl inte direkt hybris.
Citera
2009-02-08, 18:41
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Det där är väl inte direkt hybris.

Ägna 5 minuter åt "Ålgårdsläktarn" så får du svar på den efterfrågade hybrisen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera