2009-04-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Wilton kommer vara en i raden av alla MFFs undebara värvningar.
Efter halva säsongen kommer de märka att de bränt pengarna.

Vilka syftar du på "i raden" som har varit så dåliga värvningar?
Citera
2009-04-02, 16:08
Medlem
xdrs avatar
nu är det nedräkning, snart är det öis - gais, fy fan vad det känns bra inför denna säsong, det är ofattbart läskigt...
Citera
2009-04-02, 16:23
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 010f

Om ni inte har gjort några dåliga värvningar så antar jag att ni är nöjda med en 8:e plats som förra året?
Citera
2009-04-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 010f

Tja Halsti, göken, Järdler, han holländaren förra året , Grahn, Åhman-Persson är väl bara några av dem jag inte gärna skulle sätta upp på en lsita över lycakde värvningar. Bara för att ta några.
Citera
2009-04-02, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Tja Halsti, göken, Järdler, han holländaren förra året , Grahn, Åhman-Persson är väl bara några av dem jag inte gärna skulle sätta upp på en lsita över lycakde värvningar. Bara för att ta några.

jag missförstod, trodde han sågade årets värvningar

Citat:
Ursprungligen postat av McKarlson
Om ni inte har gjort några dåliga värvningar så antar jag att ni är nöjda med en 8:e plats som förra året?

6e var det faktiskt men nej jag var inte så värst nöjd, men kan mycket väl bli liknande i år. Känns rätt ovisst även om jag tycker det varit bra värvningar.
Citera
2009-04-02, 16:49
Bannlyst
http://fotbollskanalen.se/1.923958/2009/04/02/privatperson_stoppar_kalmars_arenabygge_igen

Vem är friidrottaren?
Citera
2009-04-02, 17:12
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Grahn var helt lysande den tiden han spelade i Allsvenskan...
Citera
2009-04-02, 17:18
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
http://www.youtube.com/watch?v=LKAWM0Zd3ig

Härlig!

och då menar jag dialekten, texten är väl ingen höjdar...

Äh, texten var det väl inget fel på! Snacka om att denna låten kommer gå varm hemma hos Roger Persson.
Citera
2009-04-02, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Grahn var helt lysande den tiden han spelade i Allsvenskan...

Mmmm, en glädjespridare i hela truppen, harmonisk, ödmjuk och mysig. Han är onekligen en duktig spelare på sitt bästa humör, men jag har svårt att se att han gör sitt lag bättre. Vad har har han varit i nu, 47 klubbar på 5 år?
Citera
2009-04-02, 17:32
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Mmmm, en glädjespridare i hela truppen, harmonisk, ödmjuk och mysig. Han är onekligen en duktig spelare på sitt bästa humör, men jag har svårt att se att han gör sitt lag bättre. Vad har har han varit i nu, 47 klubbar på 5 år?

Kanske lite psykotisk, men som sagt absolut ingen flopp. Och under den tiden Grahn var i MFF så värvade Borg riktigt bra, villket han av någon anledning slutade med men han har ryckt upp sig lite i år så det finns lite hopp för framtiden.
Citera
2009-04-02, 19:16
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Kanske lite psykotisk, men som sagt absolut ingen flopp. Och under den tiden Grahn var i MFF så värvade Borg riktigt bra, villket han av någon anledning slutade med men han har ryckt upp sig lite i år så det finns lite hopp för framtiden.

På tal om psykotisk, Igor var väl ingen kalasvärvning han heller
Citera
2009-04-02, 19:18
Medlem
Citat:
Året Grahn spelade i MFF så tog vi sm-guld. Grahn var högst bidragande till detta med sitt tidvis briljanta spel från en offensiv mittfältsposition. Ja jävlar, vilken fiaskovärvning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in