Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag är rädd att Bärkroth bara är en bra kontringsspelare. Han är så jäkla kort i rocken också, om än stark i kroppen
Det skulle förvåna mig mycket om det visade sig att så var fallet. Jag satt och huttrade på ett köldslaget Vallhalla på försäsongen och såg Bärkroth göra den ena försvararen efter den andra i en från början samlad backlinje. Vi får ge honom lite tid att utvecklas i lugn och ro, tycker personligen att Söder kanske gick lite väl fort fram så här med facit på hand.
Nej, Bärkroth skall skynda långsamt och låta det ta lite tid.