2009-06-24, 22:49
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Det är positivt att spelare som Goitom eller Guidetti väljer att träna med AIK. Bra PR om inte annat.
Tveklöst är det så. Förhoppningsvis höjer de kvaliteten på träningarna också. Om ändå bara för några veckor. Men ett dra några större växlar på det än att de just tränar. Det är lite väl optimistiskt.
Citera
2009-06-25, 00:30
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Han kostar 30 mkr enligt media, det är anledningen.
Helt ärligt så tycker jag han är värd det priset, men självklart avvaktar en del klubbar just p.g.a priset. Tror på en försäljning till säsongens slut på ca 30 mkr.
Citera
2009-06-25, 00:34
Bannlyst
http://fotbollskanalen.se/1.1055250/2009/06/20/hemlig_klubb_kan_snuva_orgryte_pa_hallenius

Någon på info?
Citera
2009-06-25, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Han kostar 30 mkr enligt media, det är anledningen.

Och det är han värd. Minst.
Citera
2009-06-25, 03:13
Medlem
dataSaras avatar
Vad har HIF för chans att vinna, egentligen?

Dom ha ju oddsen emot sig, minst sagt.
Citera
2009-06-25, 09:15
Bannlyst
Nu är det sluthoppat på nya Glenn-arenan...

http://www.gt.se/nyheter/1.1618228/nu-ar-det-sluthoppat-pa-gamla-ullevi

Ärligt talat har jag aldrig förstått vad det här med ståplats är till för på fotbollsarenor mer än att det är ett ställe för alla fattighjon att ta vägen, som inte har råd att köpa sittplatsbiljetter. Å andra sidan är det folk man både kan ha och mista. Fotboll SKA precis som Ishockey ses sittande. För ni står väl inte upp hemma framför tv:n när ni ser på matcherna heller?
Citera
2009-06-25, 09:20
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

Ärligt talat har jag aldrig förstått vad det här med ståplats är till för på fotbollsarenor mer än att det är ett ställe för alla fattighjon att ta vägen, som inte har råd att köpa sittplatsbiljetter. Å andra sidan är det folk man både kan ha och mista. Fotboll SKA precis som Ishockey ses sittande. För ni står väl inte upp hemma framför tv:n när ni ser på matcherna heller?

Min peck har stått upp under nästan hela tiden på den arenan, det är i alla fall säkert.

Byggprojektet är så pinsamt att man skäms som människa, är det verkligen noll kompetenskrav i Sossegöteborg?

Citat:
Hur kunde det då gå så galet? Enligt Anders Hulterström är det inte säkert att någon borde förutsett det här.
- Jag tror det är ett nytt fenomen att trumslagare taktfast leder ett friskis och svettispass på läktaren.

Från en gp(fyfyfy)-artikel....Notera att denne Hulterström med största sannolikhet är son till den f.d. sossepampen Sven Hulterström. Någon som helst koll på omvärlden verkar inte ha varit en merit. Idiot.
Citera
2009-06-25, 09:30
Medlem
CoopColas avatar
Citat:

Uppenbarligen så vill folk stå och se på fotboll då de har gör så överallt på jorden och kommer nog fortsätta med det. Alla vill olika, och jag har vääldigt svårt att tänka mig att folket i Göteborg kommer sätta sig ned bara för att de får stolar på sin ståplats..
Citera
2009-06-25, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Uppenbarligen så vill folk stå och se på fotboll då de har gör så överallt på jorden och kommer nog fortsätta med det. Alla vill olika, och jag har vääldigt svårt att tänka mig att folket i Göteborg kommer sätta sig ned bara för att de får stolar på sin ståplats..

Äh, det handlar väl om vilken sorts stolar man sätter dit. Vikstolar med stoppning brukar det vara svårt att stå på...
Citera
2009-06-25, 11:00
Bannlyst
Bojan är klar!
Citera
2009-06-25, 11:05
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Bojan är klar!

Intressant att aik fortsätter sitt inslagna spår att förlänga med spelare som inte klarar 90 minuter.
Citera
2009-06-25, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Min peck har stått upp under nästan hela tiden på den arenan, det är i alla fall säkert.

Byggprojektet är så pinsamt att man skäms som människa, är det verkligen noll kompetenskrav i Sossegöteborg?

Från en gp(fyfyfy)-artikel....Notera att denne Hulterström med största sannolikhet är son till den f.d. sossepampen Sven Hulterström. Någon som helst koll på omvärlden verkar inte ha varit en merit. Idiot.

Här har den jävla idioten varit med och byggt en arena som uppenbart inte klarar sina grundläggande egenskaper, han har gjort det utan att ha någon som helst koll på hur det sett ut på svenska arenor senaste 10-15 åren, då skulle man kanske tro att kille skulle vara lite ödmjuk. Men närå, han väljer att håna de som faktiskt dygger upp på hans sjukt felbyggda arena. Smart.

Att de dessutom inte verkar ha koll på hur det ser ut inne på sin egen arena gör det ännu konstigare, stolarna finns där, det ändå man gör är att man tar bort en tvärslå som håller uppe sotlarna, men sätet är ändå i upprätt läge hela tiden. Tar man bort räckena skapar man dessutom en livsfarlig arena då det är sjukt brant. Idioti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in