Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dom är bra på grus.
edit: Helt ärligt så är det alltid så här i början av säsongen som någon har sagt att det tar lite tid för de spelande lagen att komma igång på dåliga planer. Tjong-lagen vinner ju sämre underlag det är.
Plus att det ju inte direkt är första gången en nykomling överpresterar i början av säsongen. Hull i PL är ju bara ett exempel på senaste.
Annars skulle jag säga att Allsvenskan har haft mer givna resultat i år än förra. Visst, kalmar har underpresterat, BP överpresterat, men kolla tabellen så är det ju ändå ovanligt logisk för att vara så tidigt på säsongen.