2009-05-13, 21:23
  #3085
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Hur har det gått för honom i Turkiet? Har han ens fått plats i spelartruppen?

Vad jag vet har han fått spela i hela fyra matcher! sammanlagt 145 minuter.
En start och ett inhopp i cupen, och en start och ett inhopp i ligan.
Citera
2009-05-13, 21:30
  #3086
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
som bajare kan jag bara hålla med Treehorn i hans analys, Erkan är en fantastisk fotbollsspelare men kostar just nu mer än han smakar. Han är inte den ledare på plan vi saknar och med tanke på hans höga lön vore det bättre att sälja honom.

Håller inte riktigt med här..jag vill mer än gärna ha tillbaka Erkan i laget. Dels har han bajenhjärta och bidrar dessutom med lite positiv stämning utanför planen. Dessutom saknas den spelartypen en hel del just nu..en som kommer på högerkanten och kan utmana en mot en. På vänster har vi ju Emil som kommer i offensiven men till höger har vi inte ett skit

Erkan kom tillbaka!!
Citera
2009-05-14, 00:26
  #3087
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jonsson kommer knappast spela överhuvudtaget för DIF något mer. Inte för något annat lag heller. Det stod ju klart redan under Portugal vistelsen på försäsongen då man märkte att han är mer med som en pappa och påhejjare i laget och inte en spelare. Fick även ett par ord med Alf J en kväll där även han påvisade detta. Som Djurgårdare ska vi nog vara glada om han gör något enstaka inhopp och sen slutar med fotbollen, tyvärr.
Trist för er då han var en klasspelare som antagligen hade kunnat höja er ett par snäpp i år.
Citera
2009-05-14, 15:19
  #3088
Medlem
Det har varit en hel del udda resultat i allsvenskan i år.

Vad tror ni är Brommapojkarnas hemlighet, till exempel?
Citera
2009-05-14, 15:25
  #3089
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Det har varit en hel del udda resultat i allsvenskan i år.

Vad tror ni är Brommapojkarnas hemlighet, till exempel?

Dom är bra på grus.

edit: Helt ärligt så är det alltid så här i början av säsongen som någon har sagt att det tar lite tid för de spelande lagen att komma igång på dåliga planer. Tjong-lagen vinner ju sämre underlag det är.
Citera
2009-05-14, 15:32
  #3090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dom är bra på grus.

edit: Helt ärligt så är det alltid så här i början av säsongen som någon har sagt att det tar lite tid för de spelande lagen att komma igång på dåliga planer. Tjong-lagen vinner ju sämre underlag det är.

Plus att det ju inte direkt är första gången en nykomling överpresterar i början av säsongen. Hull i PL är ju bara ett exempel på senaste.
Annars skulle jag säga att Allsvenskan har haft mer givna resultat i år än förra. Visst, kalmar har underpresterat, BP överpresterat, men kolla tabellen så är det ju ändå ovanligt logisk för att vara så tidigt på säsongen.
Citera
2009-05-14, 15:35
  #3091
Medlem
turchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Vad jag vet har han fått spela i hela fyra matcher! sammanlagt 145 minuter.
En start och ett inhopp i cupen, och en start och ett inhopp i ligan.

Nästan lika många matcher som Linderoth har gjort under 2år..

Inte något som tyder på att Besiktas kommer köpa Erkan. Även om han är en jävligt osympatisk spelare så vill jag att han ska hem. Han håller iaf lite klass som många inte gör i Hammarby.
Citera
2009-05-14, 15:57
  #3092
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dom är bra på grus.

edit: Helt ärligt så är det alltid så här i början av säsongen som någon har sagt att det tar lite tid för de spelande lagen att komma igång på dåliga planer. Tjong-lagen vinner ju sämre underlag det är.

Men Djurgården har ju inte vunnit så mycket? Dessutom har väl BP tagit mest poäng på bortaplan. Bara en seger och en oavgjord i poängväg på hemmaplan. Jämfört med 2-2-0 på bortaplan.

Jag är övertygad om att BP är bättre än ÖIS, Häcken, sen får man se hur Sthlmslagen går. Men BP kommer nog ändå att dala lite, dock ger ju inledningen sköna poäng för dem.
Citera
2009-05-14, 17:41
  #3093
Medlem
Trottoars avatar
fyfan stockholm borde skämmas i år
Citera
2009-05-14, 19:11
  #3094
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trottoar
fyfan stockholm borde skämmas i år

ja fy fan
Citera
2009-05-14, 19:16
  #3095
Bannlyst
Stackars Hammarby, krisen tar på såren.
Citera
2009-05-14, 19:49
  #3096
Medlem
Tack för länken Shuyin.

http://www.toretippar.se

Intressant att det faktiskt har gått rätt bra hitills. Fortsättningen blir nog spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in