Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Men härregud vad många det är som är otrevliga här inne och dömmer ut annika.. jag tycker fan synd om er som är så inbitna och fördomsfulla gentemot människor.
Bruden var med på ett mord för 4573985739857 år sen och det är väl verkligen på tiden att hon får en ny chans ute i samhället.
Ni e ganska kaxiga här inne och leker tuffa bakom skärmarna som vanligt på FB.
undrar hur kaxiga ni själva hade varit i hennes situation. Hon får nog med straff ändå ska ni se, det är nog inte så lätt att försöka anpassa sig i ett nytt land efter så lång volta,speciellt inte med såna hemska människor som er.
TVIFAN säger jag bara.
Självklart ska tanten få en chans och kanske få andra yngre att ta lärdom av hennes misstag istället....
Men sluta hyckla!!
Hon har sett till att en person dött!! hon är medskyldig till Mord...hon kan fan inte skylla på droger, hon får ta seden dit hon kommer!! varför skall vi låta våra skattekronor spenderas på henne! Om man läser in sig på fallet så inser man ju att utan Annika vore killen i livet...!!
I Sverige tar vi väl imot pundaren och "mordmedskyldige" med ett hurra som vi gör när vi grattar tre kronor till vm guld...skall vi kanske hylla henne vid sergelstorg!!??
Nej hon har gjort bort sig...i usa...hon vet vad som gäller där....mina pengar skall inte gå till hennes upphälle i hinseberg...! det är sjukt vad vi svenskar tjafsar om denna kriminella människa...tycker vi skall vara glada om usa vill fortsätta betala för hennes fängelsevistelse!
Spelar roll om mordet var för 4573985739857 år sedan eller igår...!! hon har varit med om att släckt en annan persons liv...och skall vara sjukt nöjd över att ingen gjort det med hennes!!