Citat:
Ursprungligen postat av piskan
500st hittade igen i sthlm


Holy shit
Du jag håller på att bli tokig på det här, kan du ge mig några tips om nåt vettigt ställe där det har börjat växa?

Om inte så vore det iaf intressant att veta ungefär vart i stockholmstrakten (norr, söder, väster om?), och på vilket sorts ställe (golfbana, naturreservat, kohage)? ^^
Grattis till fyndet, hoppas jag kan hitta ens 100 i år. (: