2008-09-23, 22:35
  #7885
Medlem
Pixie2s avatar
Är det någon som har hittat mycket i Göteborg?
Citera
2008-09-23, 22:47
  #7886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piskan
500st hittade igen i sthlm

Några tips på vart man ska leta? =) vi är desperata. Du kan typ lämna 50 på en äng och ordna en "siste man som står får toppisarna" tävling så kan du äta toppisar och vara domare
Citera
2008-09-23, 22:58
  #7887
Medlem
FBWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myllan
Varför inte?



Men om du är säker på att det är toppisar, varför fråga då? OM DU ÄR SÄKER.
Citera
2008-09-23, 23:16
  #7888
Medlem
fruitbeans avatar

Inga toppisar där inte..
Citera
2008-09-23, 23:20
  #7889
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruitbean
Inga toppisar där inte..
Läs inlägget en gång till.

Dock så är stötfarfar ganska så offtopic.. Släng fulsvamparna och fokusera på att leta reda på toppisar istället.
Citera
2008-09-23, 23:23
  #7890
Medlem
stötfarfars avatar
Är dom psykoaktiva?

Vi förstår ju att inga svampar är toppisar. Dock undrar vi om någon svamp är psykoaktiv? Alltså kan man äta någon av dessa svampar och få en tripp som man får med toppisar?
Citera
2008-09-24, 02:02
  #7891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stötfarfar
Vi förstår ju att inga svampar är toppisar. Dock undrar vi om någon svamp är psykoaktiv? Alltså kan man äta någon av dessa svampar och få en tripp som man får med toppisar?
vafan, käka lite flugsvamp så åker du på en jävla resa

Annars har jag en känsla att inga andra svampar i sverige har samma effekt som toppisarna. satt å läste en svampbok från pärm till pärm...det stod någonstans i den.. minns inte ens dess namn längre.
Citera
2008-09-24, 06:56
  #7892
Medlem
myllans avatar
Citat:
Men om du är säker på att det är toppisar, varför fråga då? OM DU ÄR SÄKER.


Men förhelsike, är folk så obildade nu för tiden, detta är ju pinsamt.

Tämligen är synonym med: Ganska, relativt, någorlunda


Jag är med andra ord INTE helt säker, om jag så var, skulle jag INTE lagt upp bilden.



EDIT; Är det nu någon vänlig själ som kan bekräfta att dessa är toppisar?
http://img92.imageshack.us/img92/4523/dsc00061fj1.jpg

Mvh /Myllan
__________________
Senast redigerad av myllan 2008-09-24 kl. 06:58.
Citera
2008-09-24, 07:17
  #7893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myllan
Men förhelsike, är folk så obildade nu för tiden, detta är ju pinsamt.

Tämligen är synonym med: Ganska, relativt, någorlunda


Jag är med andra ord INTE helt säker, om jag så var, skulle jag INTE lagt upp bilden.



EDIT; Är det nu någon vänlig själ som kan bekräfta att dessa är toppisar?
http://img92.imageshack.us/img92/4523/dsc00061fj1.jpg

Mvh /Myllan

Jag tycker mig se några stycken..
Citera
2008-09-24, 08:03
  #7894
Bannlyst
ta bort dom med rak fot
Citera
2008-09-24, 08:52
  #7895
Medlem
Gröne Gunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Jag tycker mig se några stycken..


ja, ett par är 100% säkra. det ÄR knark, gratis från skogen. helt sjukt.
Citera
2008-09-24, 13:20
  #7896
Medlem
Herr Hattuluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixie2
Är det någon som har hittat mycket i Göteborg?

Har hittat runt 350st utspritt under 3 veckors tid nu.

Dock har mina lite mer solbelysta ställen (gräsmattor) inte gett ett piss iår. Förra året plockade jag över 400st på de ställena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in