Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Jag är ganska säker på att jag har hittat faktiskt...
ska få upp några foton ikväll, tror jag.
Trevligt!
Alla som gör fynd får JÄTTEGÄRNA berätta var någonstans i Sverige de har gjort sina fynd, behöver inte vara speciellt specifikt, räcker med landskap eller stad