Citat:
Ursprungligen postat av Maverick24
vilka är oddsen för att inte hitta en enda.
Större än man kan tro första säsongen..

Men det är bra, egentligen.
Har man inte tålamodet att leta och misslyckas förtjänar man ingen svamp.
Det finns ju flera anledningar varför man inte hittar också.. första året hittade jag över 600 stycken. Året därpå endast 30 stycken trots att jag då visste var svampen fanns.
Vissa år är helt enkelt dåliga svampår. Men i år blir det kanon, det känner jag på mig..