2007-09-30, 23:07
  #5497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy

De vill inte att man ska kunna identifiera dem.. det blir mer spännade då när man äter dem : P

Ah.. That's why! :P
Citera
2007-09-30, 23:10
  #5498
Medlem
jäkla gnäll på er

duger det åt er?

http://img223.imageshack.us/img223/369/njdellerdk1.jpg

det är aouto fokos som är värdelös på när bilder och de andra är telefon inte mycket att göra nått åt.

jag får väll skafa mig en hasselblad så kanske man slipper på hoppen
Citera
2007-09-30, 23:16
  #5499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunkan_85
duger det åt er?

http://img223.imageshack.us/img223/369/njdellerdk1.jpg

Bättre fokus, men nu va den överexponerad. Fast nu retas jag med dig också.
Citera
2007-09-30, 23:21
  #5500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Bättre fokus, men nu va den överexponerad. Fast nu retas jag med dig också.

ja om alla är nöjda nu och inte har mer att "bråka,retas,gnälla.klaga,mm"

kan jag då få den hjälp jag var ute efter då?
Citera
2007-10-01, 00:55
  #5501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkan
Undrar hur det är med torkning... Har inte de bästa svamp-torkar-förhållandena här hemma. Känns inte som om det är så säkert att ha svamp på tork under sängen eller nåt.

Går det att torka i ugn utan att något av "det goda" försvinner - och i så fall, på vilken värme?
Nå? Ingen som vet?
Citera
2007-10-01, 01:00
  #5502
Medlem
1. Vilka är dom 5 bästa psykadeliska svamparna på denna jord?
2. Är toppis en av dom?

Tacksam för snabba svar!
peace
Citera
2007-10-01, 01:34
  #5503
Medlem
Swibbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upman
1. Vilka är dom 5 bästa psykadeliska svamparna på denna jord?
2. Är toppis en av dom?

Tacksam för snabba svar!
peace

http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mushroom-Dosage-Calculator

där kolla lite själv
Citera
2007-10-01, 11:00
  #5504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
man måste ha sporer för att svampen ska ha någon chans att börja växa över huvudtaget . inga sporer ingen svamp och sporer blidas inte magiskt i gödsel och ko-urin. blanda i typ 500-1000 svampar (hattar) i gödslet så borde det ta sig och sen så är omgivningen viktig för att svampen ska ta sig. och sen så är det viktigt att man sprider det spor-infekterade gödslet rätt årstid . typ nu skulle jag tippa på då spoerna sprids naturligt nu. sen så är det bara att vänta så kan alla gå till sina egna nya toppis ställen nästa år.


Tror knappast det är någon som har planterat sporer på golfbanan, naturen sköter det där... Sporer sprids runt med vinden osv och där det finns bra förutsättningar så växer det upp toppisar.. Så det jag mena var att man kan skapa bra förutsättningar genom att gödsla och tillsätta ko-urin!
Citera
2007-10-01, 12:38
  #5505
Medlem
Varit ute och plockat nån timme idag, inte alltför bra resultat.

Kan ju förfasen inte känna igen de små jävlarna

http://img262.imageshack.us/my.php?image=dscn0272wb7.jpg

Nåt säger mig att de nere till vänster har större sannolikhet att vara toppisar än de till höger. Har jag rätt?

Sen undrar jag om den aktiva substansen sitter i stjälken eller i hatten, eller kanske både och?

Tack på förhand
Citera
2007-10-01, 12:44
  #5506
Medlem
badfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkan
http://img262.imageshack.us/my.php?image=dscn0272wb7.jpg

Nåt säger mig att de nere till vänster har större sannolikhet att vara toppisar än de till höger. Har jag rätt?

Sen undrar jag om den aktiva substansen sitter i stjälken eller i hatten, eller kanske både och?

Tack på förhand
Inte en enda toppis vad jag kan se.
Substansen sitter i hela svampen
Citera
2007-10-01, 12:45
  #5507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badfisk
Inte en enda toppis vad jag kan se.
Substansen sitter i hela svampen
argh! vafan!
Citera
2007-10-01, 12:47
  #5508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkan
Varit ute och plockat nån timme idag, inte alltför bra resultat.

Kan ju förfasen inte känna igen de små jävlarna

http://img262.imageshack.us/my.php?image=dscn0272wb7.jpg

Nåt säger mig att de nere till vänster har större sannolikhet att vara toppisar än de till höger. Har jag rätt?

Sen undrar jag om den aktiva substansen sitter i stjälken eller i hatten, eller kanske både och?

Tack på förhand

Här ser vi broklingar i sina bästa dagar. Gör om, gör rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in