Från D ena till det andra så hoppas moi på sol imorgon..
Mycket lättare att skörda då de syns mycket bättre med sin vitgula hatt, va fan tråkigt nu i helgen med regn Å rusk Å mörka hattar som smälte in i underlaget
Så sol tack.....
Och att jag kan sluta tidigt på jobbet