Citat:
Ursprungligen postat av TopC4T
Fråga som är omöjlig att få svar på.. Hur vet man _när_ man ska plocka toppisarna? Ngt speciellt kännetecken som visar på att de är perfekt mogna?
När man behöver ha jacka på sig och man nästan skulle vilja ha ett par vantar på sig, då är det väll som bäst.