2007-10-01, 12:50
  #5509
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunkan_85
när bilden
http://img233.imageshack.us/img233/3209/bjdi9.jpg
jäkla gnäll på er 2 nöjda?

http://img223.imageshack.us/img223/369/njdellerdk1.jpg

här när de var nyplockade och mörka

http://img216.imageshack.us/img216/6871/dsc00090dp6.jpg

http://img229.imageshack.us/img229/6038/dsc00091aa4.jpg


Jag är 100 på att det är toppisar. Grattis.
Citera
2007-10-01, 15:47
  #5510
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upman
Får man hallisar av att äta 50st toppisar?

Ja då.
Citera
2007-10-01, 15:48
  #5511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Jag är 100 på att det är toppisar. Grattis.

Jag mä.... nu.
Citera
2007-10-01, 15:50
  #5512
Medlem
Absinthias avatar
Sent ute?

Är jag sent ute, som börjar leta i Uppsala nu?
Citera
2007-10-01, 15:52
  #5513
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Är jag sent ute, som börjar leta i Uppsala nu?

you´re just in time! ut med dig, borde finnas en massa nu!
Citera
2007-10-01, 16:01
  #5514
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
you´re just in time! ut med dig, borde finnas en massa nu!

Trevligt, trevligt. Nu är frågan bara var man ska bege sig. Någonstans nära Gränby borde ju det finnas. Annars får man ta bussen och åka iväg någonstans.
Citera
2007-10-01, 16:07
  #5515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Trevligt, trevligt. Nu är frågan bara var man ska bege sig. Någonstans nära Gränby borde ju det finnas. Annars får man ta bussen och åka iväg någonstans.

Lämpligtvis till ett område där de små liven växer

/ Ingen aning, endast kört igenom uppsala Å då åkte jag fan fast för fortkörning
Citera
2007-10-01, 16:46
  #5516
Medlem
Energis avatar
Hur borta blir man på 50 stycken toppisar?

Har bara tagit 35 stycken innan och då blev jag bara jävligt bäng/konstig.
Citera
2007-10-01, 16:49
  #5517
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Hur borta blir man på 50 stycken toppisar?

Har bara tagit 35 stycken innan och då blev jag bara jävligt bäng/konstig.

50st är vad jag skulle kalla en stark medium dos, borta på 50st lär du lätt bli!

ps
Rök en joint under trippen, boostar trippen med extra flummighet!
Citera
2007-10-01, 16:55
  #5518
Medlem
Fan alltså, letat i totalt kanske 2½-3 timmar idag (enorm hage), och bara hittat "broklingar" (?).



Hur länge till håller säsongen igång i Värmland? Är den rentav redan slut?
Citera
2007-10-01, 16:55
  #5519
Medlem
kallestolpillers avatar
Sådärja, Testade min skörd i lördags med en rejäl dos på 120, Var en riktigt stark upplevelse.

Hur som havfer, Skulle inte vilja röka en joint på trippen, aldrig gjort det men en vän sade att han bara mådde konstigt och att det nästan förstörde hans tripp på 40st.

Happy trippin'! ^_^
Citera
2007-10-01, 17:15
  #5520
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallestolpiller
Sådärja, Testade min skörd i lördags med en rejäl dos på 120, Var en riktigt stark upplevelse.

Hur som havfer, Skulle inte vilja röka en joint på trippen, aldrig gjort det men en vän sade att han bara mådde konstigt och att det nästan förstörde hans tripp på 40st.

Happy trippin'! ^_^
120 stycken!!!? fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in