Tycker det var solklar seger för canelo. Fler powershots, bättre procent, bättre kontroll av ringen. Självklart var storleken det mest avgörande men ändå.
Tycker det var solklar seger för canelo. Fler powershots, bättre procent, bättre kontroll av ringen. Självklart var storleken det mest avgörande men ändå.
Instämmer. Jag hade det 117-111, 118-110 till Canelo och då har jag tyckt att han förlorade mot både Trout och Lara tidigare. Canelo var den som såg bekväm ut och var mest effektiv. Jag kollade inte på HBO:s stream så vet inte hur de hade det, var faktiskt förvånad när jag läste på forum att många hade det till Cotto. Tyckte Roach gjorde ett dåligt jobb i ringhörnan för jag kände att han gav Cotto felaktig info om att han vann ronder som han inte vann.
Håller med. Max 3 ev 4 ronder upp för Alvarez.. 119-109 den var magstarkt.
Nästa helg blir det ryngvikt på viasatsport.
Hoppas hoppas på en skräll!
Att Fury lämnar Tyskland med en seger på domarkorten betraktar jag i i princip som omöjligt. Hans enda chans är via ko/tko. Dock förvånande att Abraham-Murray slutade med ett delat domslut igår.
Att Fury lämnar Tyskland med en seger på domarkorten betraktar jag i i princip som omöjligt. Hans enda chans är via ko/tko. Dock förvånande att Abraham-Murray slutade med ett delat domslut igår.
Ser det och som helt omöjligt att vinna på domslut för någon borta boxare. Det är endast ryggläge som gäller. Fury är stor o tung. Hans chans är att vara lite dirty o få bjässen ur balans.