2015-11-22, 07:01
  #7093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Fy fan, tycker det där var några riktigt boguskort.

Håller med. Max 3 ev 4 ronder upp för Alvarez.. 119-109 den var magstarkt.
Nästa helg blir det ryngvikt på viasatsport.
Hoppas hoppas på en skräll!
Citera
2015-11-22, 09:34
  #7094
Medlem
Lubrixs avatar
Vart kan man se matchen mellan canelo och cotto?
Citera
2015-11-22, 09:58
  #7095
Medlem
Jag somnade.
Så lågt har Boxningen tyvärr sjunkit..eller också har jag fortsatt att utvecklas till skillnad från sporten.

Det lilla jag såg var trist och tråkigt med en alltför överlägsen Alvarez.

Cotto har väl alltid varit lite överreklamerad och nu kom femte plumpen i protokollet.
Dax för både honom och Roach att sluta.
Citera
2015-11-22, 13:17
  #7096
Medlem
Lubrixs avatar
Hur fan kunde Canelo vinna?
Citera
2015-11-22, 13:28
  #7097
Medlem
nickoruts avatar
Tycker det var solklar seger för canelo. Fler powershots, bättre procent, bättre kontroll av ringen. Självklart var storleken det mest avgörande men ändå.
Citera
2015-11-22, 13:29
  #7098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Hur fan kunde Canelo vinna?
För stor och får bra, Cotto respekterade hans slagstyrka. '

Diggar Canelo men jag blir sur om han möter GGG i en catchweight efter att ha klagat på sin catchweight vs Floyd.
Citera
2015-11-22, 14:23
  #7099
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Tycker det var solklar seger för canelo. Fler powershots, bättre procent, bättre kontroll av ringen. Självklart var storleken det mest avgörande men ändå.
Instämmer. Jag hade det 117-111, 118-110 till Canelo och då har jag tyckt att han förlorade mot både Trout och Lara tidigare. Canelo var den som såg bekväm ut och var mest effektiv. Jag kollade inte på HBO:s stream så vet inte hur de hade det, var faktiskt förvånad när jag läste på forum att många hade det till Cotto. Tyckte Roach gjorde ett dåligt jobb i ringhörnan för jag kände att han gav Cotto felaktig info om att han vann ronder som han inte vann.
Citera
2015-11-22, 17:52
  #7100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Fy fan, tycker det där var några riktigt boguskort.

Håller med. Max 3 ev 4 ronder upp för Alvarez.. 119-109 den var magstarkt.
Nästa helg blir det ryngvikt på viasatsport.
Hoppas hoppas på en skräll!
Citera
2015-11-22, 19:40
  #7101
Medlem
OilersFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Håller med. Max 3 ev 4 ronder upp för Alvarez.. 119-109 den var magstarkt.
Nästa helg blir det ryngvikt på viasatsport.
Hoppas hoppas på en skräll!

Att Fury lämnar Tyskland med en seger på domarkorten betraktar jag i i princip som omöjligt. Hans enda chans är via ko/tko. Dock förvånande att Abraham-Murray slutade med ett delat domslut igår.
Citera
2015-11-22, 21:52
  #7102
Medlem
nickoruts avatar
Om ni missade Francisco Vargas vs Takashi Miura innan canelo-Cotto, se den! Tror det är min ledande kandidat till årets fight!
Citera
2015-11-23, 08:18
  #7103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Om ni missade Francisco Vargas vs Takashi Miura innan canelo-Cotto, se den! Tror det är min ledande kandidat till årets fight!
Kan bara hålla med. Klart sevärd.
Nästa i klass med Benn vs McClellan. Men bara nästan. Om du inte sett den, gör det. Finns på tuben.
Citera
2015-11-23, 08:20
  #7104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Att Fury lämnar Tyskland med en seger på domarkorten betraktar jag i i princip som omöjligt. Hans enda chans är via ko/tko. Dock förvånande att Abraham-Murray slutade med ett delat domslut igår.
Ser det och som helt omöjligt att vinna på domslut för någon borta boxare. Det är endast ryggläge som gäller. Fury är stor o tung. Hans chans är att vara lite dirty o få bjässen ur balans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in