2017-02-24, 21:33
Medlem
DjPuttes avatar
Alexsander Hagen vs Benjamin Transfeld stod för den märkligaste fight so far i afton då Hagen hade envägs boxning på Transfeld, Mer överlägsen seger hade man inte skådat om det inte var för poängdomarna som måste sett mycket fel och hittade matchen oavgjord!
Citera
2017-02-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror det är svårt hitta en stream iom detta går via PPV

Kanske är det så. Jag hittar dock andra matcher på stream, som ska gå ikväll och i natt...

Några exempel:
19:00 Boxing: Essomba - Jay Harris
01:55 Boxing - Matias Vidondo vs Mariano Diaz Strunz
03:00 Boxing - Lucian Bute vs. Eleider Alvarez
Citera
2017-02-24, 21:49
Medlem
Citat:
Sanningen är mer att hon vill ha Cris Cyborg och inte Klara Svensson men WBC ville inte det och då var hon snällt tvungen att följa order!
Och då bestämmer hon villkoren helt, då hon är arr. Viaplay hade nog köpt rättigheterna om de fått, men då sa hon nej. Skall sändas som PPV. Då kan hon se exakt hur många viers det bli.. Och cashet.
Citera
2017-02-24, 21:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Och då bestämmer hon villkoren helt, då hon är arr. Viaplay hade nog köpt rättigheterna om de fått, men då sa hon nej. Skall sändas som PPV. Då kan hon se exakt hur många viers det bli.. Och cashet.
Hon är girig CB men hon har åldern emot sig numera och jagar att få in hur mycket pengar som i kassan innan hon lägger handskarna på hyllan!
Citera
2017-02-24, 21:59
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Har öppnat upp en tråd ang matchen i afton ska försöka del ge i varje rond paus lite fakta!
Hoppas ngn annan också köpt och slinker in i tråden!

Tycker som flera andra, att du ska spela in matchen och dela med dig!

Är det nån som vet var man kan streama den? Tänker fan inte betala 300kr för att se en match, vilket skämt.
Citera
2017-02-24, 22:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cincaid

Är det nån som vet var man kan streama den? Tänker fan inte betala 300kr för att se en match, vilket skämt.

Problemet är ligger på APPLE TV och sändningen laggar som sjutton och har inte utrustningen för recorda kampen tyvärr
Citera
2017-02-24, 22:07
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Problemet är ligger på APPLE TV och sändningen laggar som sjutton och har inte utrustningen för recorda kampen tyvärr

En helt ok ursäkt, synd men tackar iaf!
Citera
2017-02-24, 22:07
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:

Men du "tycker" att någon annna som betalar 300:- ska dela med sig?
Citera
2017-02-24, 22:09
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Men du "tycker" att någon annna som betalar 300:- ska dela med sig?

Ja, varför inte? Måste man enbart bara tänka på sig själv? Hade jag haft överskott med pengar hade jag BETALAT för matchen OCH recordat den för de som inte har råd. Men alla är vi ju olika
Citera
2017-02-24, 22:09
Medlem
DjPuttes avatar
Lade upp detta för ett tag sedan i Fight tråden:
BREAKING NEWS:
Joey Gamache kommer inte finnas i Klara Svenson ringhörna i afton han har insjuknat och han ersätts av Klaras tränare Christer Ekberg från Höllviken!

Hur detta kommer göra mot Klara vet ej MEN det är inga bra nyheter!

Liten tanke är att jag misstänker Uli Wegner kommer förmodligen dyka upp i Klaras ringhörna som en ytterligare triggpunkt på CB och hennes ego....
Citera
2017-02-24, 22:13
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ja, varför inte? Måste man enbart bara tänka på sig själv? Hade jag haft överskott med pengar hade jag BETALAT för matchen OCH recordat den för de som inte har råd. Men alla är vi ju olika

Frågan är ju fri att ställa om man kan tänka sig att dela med sig? Men jäkligt tattigt att skriva tycker att du ska dela med dig.

Vill du se matchen rekommenderar jag denna tråd:
(FB) Streaming - Den stora tråden om sport på nätet (OBS! LÄS FÖRSTA INLÄGGET!)

Ska de köra 2 eller 3 minuters ronder? 2 minuter är ju helt meningslöst
Citera
2017-02-24, 22:16
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Frågan är ju fri att ställa om man kan tänka sig att dela med sig? Men jäkligt tattigt att skriva tycker att du ska dela med dig.

Vill du se matchen rekommenderar jag denna tråd:
(FB) Streaming - Den stora tråden om sport på nätet (OBS! LÄS FÖRSTA INLÄGGET!)

Ska de köra 2 eller 3 minuters ronder? 2 minuter är ju helt meningslöst

Personligen TYCKER jag att ordpoliser som dig är extremt dryga, han förstod ju uppenbarligen vad jag menade och tog inte illa upp, vilket han heller inte ska göra

Men jag tackar för länken, skall kolla in den direkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in