2011-12-04, 05:33
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Bröt handen? Varför hördes inget av det mellan ronderna? Ni som kan tyska hörde väl Helenius tränare säga "nu måste du göra något" och visa vänster-höger innan rond 11?
Jaså? Det måste jag kolla. Tack för tipset.
Citera
2011-12-04, 05:51
Medlem
JanneHallonkvists avatar
@Brakkan

Ja, när du säger det så vill jag minnas att han ALLTID tar upp Atlanta-OS. Alltid!
Citera
2011-12-04, 07:04
Medlem
vivalamexicos avatar
så kan det gå din fitta. Gå och dö margarito.
Citera
2011-12-04, 07:27
Medlem
T.B.s avatar
Tråkigt slut på en bra match. Hade varit kul att se vad Margarito kunnat uträtta dom sista ronderna.

Nu måste det bli en tredje fight.
Citera
2011-12-04, 07:30
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.B.
Tråkigt slut på en bra match. Hade varit kul att se vad Margarito kunnat uträtta dom sista ronderna.

Nu måste det bli en tredje fight.
va?
margarito blev ju spöad värre än en hemmafru på midsommar.

Jävlar vilka combos cotto satte upp i sista ronden. Margarito var som ett lamm påväg till slakt. Han hade inget.

Tredje fight? Knappast. Detta var ren och skär utklassning. 8-1 i ronder och ett trasigt öga.
Margarito utan cement i nävarna har inte en suck. Han kan pressa hur mycket han vill men hans slag inger inte respekt.

margarito är en skam för mexikaner jorden runt.
Citera
2011-12-04, 07:52
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Fan att matchen bröts....precis när det börjar hetta till ordentligt.

Jag hade gärna vilja sett de tre sista ronderna. Margarito tog mycket med stryk men var fortfarande med i matchen och pressade som vanligt framåt och såg fräsch ut trots sitt förstörda öga. Tycker Cotto såg lite trött ut i slutet av nionde....Rond 10, 11 och 12 hade blivit mycket intressant då Margarito hade behövt en knock för att vinna. Det skulle gjort honom ännu mer beslutsam och vilket jävla krig det kunde blivit. Tror dock inte det blir en tredje match. Om inte Floyd vs Pac blir av ser jag gärna Floyd mot Cotto.

Kan tänka mig att Team Cotto försöker locka Saul "Canelo" Alvarez att göra upp i ringen.
Citera
2011-12-04, 10:39
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Fan att matchen bröts....precis när det börjar hetta till ordentligt.

Jag hade gärna vilja sett de tre sista ronderna. Margarito tog mycket med stryk men var fortfarande med i matchen och pressade som vanligt framåt och såg fräsch ut trots sitt förstörda öga. Tycker Cotto såg lite trött ut i slutet av nionde....Rond 10, 11 och 12 hade blivit mycket intressant då Margarito hade behövt en knock för att vinna. Det skulle gjort honom ännu mer beslutsam och vilket jävla krig det kunde blivit. Tror dock inte det blir en tredje match. Om inte Floyd vs Pac blir av ser jag gärna Floyd mot Cotto.

Kan tänka mig att Team Cotto försöker locka Saul "Canelo" Alvarez att göra upp i ringen.

Floyd - Cotto har jag velat se i många år. Den hade förstås varit passlig före Cotto fick stryk av Margarito men bättre sent än aldrig.
Citera
2011-12-04, 11:00
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Floyd - Cotto har jag velat se i många år. Den hade förstås varit passlig före Cotto fick stryk av Margarito men bättre sent än aldrig.

Jag tror faktiskt att den matchen blir av nu om inte Pac matchen lyckas gå genom. Cotto är det bästa alternativet.
Citera
2011-12-04, 11:15
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag tror faktiskt att den matchen blir av nu om inte Pac matchen lyckas gå genom. Cotto är det bästa alternativet.
om cotto lämnar top rank kanske.

Det är ju ingen överraskning varför alla fighters floyd "duckat" genom åren är Bob Arums grabbar.
Citera
2011-12-04, 11:49
Medlem
camejos avatar
Det känns som att det enda som gör att Cotto - Margarito inte blir en enorm missmatch är att Cottos kondition är så dålig. Cotto orkade inte fortsätta pumpa jabben som han inte kunde missa i de tidiga ronderna och han rör sig rakt bakåt för mycket. Ändå vann han men det hade kunnat se mer bekvämt ut tidvis..

Margarito är en slagpåse med överjordisk kondition.
Citera
2011-12-04, 19:01
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Det känns som att det enda som gör att Cotto - Margarito inte blir en enorm missmatch är att Cottos kondition är så dålig. Cotto orkade inte fortsätta pumpa jabben som han inte kunde missa i de tidiga ronderna och han rör sig rakt bakåt för mycket. Ändå vann han men det hade kunnat se mer bekvämt ut tidvis..

Margarito är en slagpåse med överjordisk kondition.

Margarito borde ha gått mer åt höger då Cotto cirkulerade åt vänster hela tiden så att Mararito hade kunna få upp Cotto mot repen.
Citera
2011-12-04, 19:57
Medlem
T.B.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalamexico
va?
margarito blev ju spöad värre än en hemmafru på midsommar.

Jävlar vilka combos cotto satte upp i sista ronden. Margarito var som ett lamm påväg till slakt. Han hade inget.

Tredje fight? Knappast. Detta var ren och skär utklassning. 8-1 i ronder och ett trasigt öga.
Margarito utan cement i nävarna har inte en suck. Han kan pressa hur mycket han vill men hans slag inger inte respekt.

margarito är en skam för mexikaner jorden runt.

Ett lamm på väg till slakt.... hahaha... Hans slag inger inte respekt... ja du, ställ den frågan till Cotto.

Margarito var som vanligt urstark och man såg på Cotto att han började mattas ordentligt innan matchen bröts. Det var nästan en repris av deras första möte. Visst fick Margarito stryk men det fick han första gången också men lyckades ändå stoppa Cotto.

Matchen fick brytas på grund av skada. Självklart ska dom göra upp i en tredje och avgörande match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in