2010-11-11, 14:53
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetsnaz_85
Har kontaktat Viasat att försöka få dem att sända matchen mellan Pac och Margarito. Fick svar att de tyvärr inte skulle det, så då skrev jag tillbaka, att jag vill ha en förklaring varför de inte sänder världens populäraste boxare i en supermatch. Man abbonerar inte för att få skitgalor.

Fan vad arg jag blir, jag struntar fullkomligt i David Gays match, jag vill se Pacquiao - Margarito, kan man beställa matchen på PPV i sverige till sin TV?
Citera
2010-11-11, 15:20
Bannlyst
Citat:
Jag tyckte det var kul att skoja med Freddie Parkinson, även fast nära anhriga haft samma sjukdom och avlidit. Jag menar, Freddie är offentlig. Han har snackat så jävla mycket bullshit om hur vissa fighters är färdiga, han förtjänar höra sådant.

Vet inte varför jag är en sån moralkärring i just detta fallet, men jag tyckte bara det var lite över gränsen på något sätt.
Citera
2010-11-11, 22:32
Medlem
T.B.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Fan vad arg jag blir, jag struntar fullkomligt i David Gays match, jag vill se Pacquiao - Margarito, kan man beställa matchen på PPV i sverige till sin TV?

Vet ej.

Men du kan alltid ladda ner den i efterhand på http://www.worldboxingvideoarchive.com/

Vet inte varför, men jag gillar Margarito. Han är ju en enorm underdog i den här fighten. Håller på honom men Pacquiao är förmodligen för skicklig, för snabb. Dock vet jag inte om han någonsin har mött någon lika stor motståndare som Margarito innan, han har ju ett väldigt övertag i räckvidd. Hur smart är Margarito? Kan han hålla distansen? Kommer Pacquiao att överväldiga honom? Den som lever får se.
Citera
2010-11-12, 13:47
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.B.
Vet ej.

Men du kan alltid ladda ner den i efterhand på http://www.worldboxingvideoarchive.com/

Vet inte varför, men jag gillar Margarito. Han är ju en enorm underdog i den här fighten. Håller på honom men Pacquiao är förmodligen för skicklig, för snabb. Dock vet jag inte om han någonsin har mött någon lika stor motståndare som Margarito innan, han har ju ett väldigt övertag i räckvidd. Hur smart är Margarito? Kan han hålla distansen? Kommer Pacquiao att överväldiga honom? Den som lever får se.
Jag måste säga att jag verkligen tycker illa om Margarito, jag gillade honom innan Mosley matchen, men han personlighet har alltid varit motbjudande, så efter skandalen insåg jag att han är en jävla skit. Dock har han ett stort hjärta och kommer inte vika sig. Tycker han har skött hela skandalen väldigt dåligt, gillar inte att han håller på att skämta om det och försöker blaja bort det. Ta ansvar för vad fan du gjort! Be om ursäkt.

Margarito har ett sätt att boxas, funkar inte det har han inte direkt någon plan B. Margarito rör sig bra framåt, men kan inte boxas bakåt, därför gick det som det gick mot Mosley, och det kommer att gå på samma sätt mot Pacquiao.

Torskar Pacquiao får jag verkligen äta upp det här.
Citera
2010-11-12, 15:54
Medlem
Jag känner mig övertygad om att Margarito kommer vinna, men det är för att jag alltid gillat bad-boysen, med De La Hoya och Trinidad som få undantag.

Margarito kommer vinna. Han har världens chans, och den kommer han att ta big time. Träningen har gått kanon för Margarito, oavsett vad parkinson Freddie skakar fram angående låg vikt osv. Pacman kommer verkligen få möta någon som är riktigt bra på att hålla en konstant press, och Margaritos slag kommer ta ut sin rätt på pacman innan dennes tar ut sina på Mexarn. Hoppas på en explosiv match, blir fint med en öl till.
Citera
2010-11-12, 16:17
Medlem
camejos avatar
Pacquaio kommer att vinna. Stort.
Citera
2010-11-12, 16:28
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Jag känner mig övertygad om att Margarito kommer vinna, men det är för att jag alltid gillat bad-boysen, med De La Hoya och Trinidad som få undantag.

Margarito kommer vinna. Han har världens chans, och den kommer han att ta big time. Träningen har gått kanon för Margarito, oavsett vad parkinson Freddie skakar fram angående låg vikt osv. Pacman kommer verkligen få möta någon som är riktigt bra på att hålla en konstant press, och Margaritos slag kommer ta ut sin rätt på pacman innan dennes tar ut sina på Mexarn. Hoppas på en explosiv match, blir fint med en öl till.
Har du sett Margaritos senaste match?
Citera
2010-11-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Har du sett Margaritos senaste match?

Ja, tyckte han gjorde bra ifrån sig trots uppehållet. Den var underhållande. Har du sett den?
Citera
2010-11-12, 17:31
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ja, tyckte han gjorde bra ifrån sig trots uppehållet. Den var underhållande. Har du sett den?
Yepp, och jag tyckte den var bedrövlig. Han mötte en helt okänd boxare och blev satt under press, blev träffad och förutom första ronden lyckades han inte utdela så mycket skada. Det var en klar skillnad i slagstyrka. Han höll på o fjanta sig med försvaret vilket inte såg vidare bra ut.

Dessutom är det ju så att när boxare börjar tatuera sig börjar karriären dala (Cotto, Tyson mfl).
Citera
2010-11-12, 18:05
Medlem
Danolocos avatar
Citat:
Dessutom är det ju så att när boxare börjar tatuera sig börjar karriären dala (Cotto, Tyson mfl).

Hahaha, källa tack. Nä, behövs inte, tkr mig känna igen företeelsen
Citera
2010-11-12, 19:39
Medlem
Citat:
Yepp, och jag tyckte den var bedrövlig. Han mötte en helt okänd boxare och blev satt under press, blev träffad och förutom första ronden lyckades han inte utdela så mycket skada. Det var en klar skillnad i slagstyrka. Han höll på o fjanta sig med försvaret vilket inte såg vidare bra ut.

Ja han mötte en okänd och ville gå ronder. Inget fel med det, många boxare som gått matcher där de är mindre bra för att sedan ladda om när det blir stora pengar och namn inblandade. Så agerar ju vem som helst, även Manny har haft sina svackor i mindre viktiga kamper.

Pacman är tattad, har han dalat hela sin karriär? Det var fan.
Citera
2010-11-12, 19:51
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ja han mötte en okänd och ville gå ronder. Inget fel med det, många boxare som gått matcher där de är mindre bra för att sedan ladda om när det blir stora pengar och namn inblandade. Så agerar ju vem som helst, även Manny har haft sina svackor i mindre viktiga kamper.

Pacman är tattad, har han dalat hela sin karriär? Det var fan.
Jag tyckte oavsett att hans boxning såg riktigt illa ut. Slagteknikerna och försvaret hade ordentliga brister.
Pac har också gjort dåligt ifrån sig (Larios), men han är fortfarande ljusår bättre än Marg.

Kolla killarna som mitt i karriären skaffar tatueringar över halv kroppen, dom dalar alltid. Pac's små handskar på bröstet har nog inte förgiftat hans boxning allt för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in