Citat:
Ursprungligen postat av T.B.
Vet ej.
Men du kan alltid ladda ner den i efterhand på
http://www.worldboxingvideoarchive.com/
Vet inte varför, men jag gillar Margarito. Han är ju en enorm underdog i den här fighten. Håller på honom men Pacquiao är förmodligen för skicklig, för snabb. Dock vet jag inte om han någonsin har mött någon lika stor motståndare som Margarito innan, han har ju ett väldigt övertag i räckvidd. Hur smart är Margarito? Kan han hålla distansen? Kommer Pacquiao att överväldiga honom? Den som lever får se.
Jag måste säga att jag verkligen tycker illa om Margarito, jag gillade honom innan Mosley matchen, men han personlighet har alltid varit motbjudande, så efter skandalen insåg jag att han är en jävla skit. Dock har han ett stort hjärta och kommer inte vika sig. Tycker han har skött hela skandalen väldigt dåligt, gillar inte att han håller på att skämta om det och försöker blaja bort det. Ta ansvar för vad fan du gjort! Be om ursäkt.
Margarito har ett sätt att boxas, funkar inte det har han inte direkt någon plan B. Margarito rör sig bra framåt, men kan inte boxas bakåt, därför gick det som det gick mot Mosley, och det kommer att gå på samma sätt mot Pacquiao.
Torskar Pacquiao får jag verkligen äta upp det här.