2010-11-12, 21:39
Medlem
Bellybusterrs avatar
Det finns ingen vettig anledning till varför Margarito skulle vinna i morgon. Om man inte löper 24/7-storyn om Pacs dålig uppladning, men det är bara HBOs sätt att skapa buzz, dom har gjort det förut.
Citera
2010-11-13, 13:12
Medlem
Jag drömde inatt att Pacman blev knockad i första ronden. Han dominerade lite i början, blev pressad upp mot repen. Margarito landade en kvick vänsterhook och Manny somnade till stående och föll ihop. Såg riktigt klockrent ut, var förvirrad när man vaknade till óm det skett eller ej.
Citera
2010-11-13, 16:45
Medlem
Transmaniacons avatar
Tyckte inte det var lönt att starta en ny tråd så jag passar på att fråga här..

Jag har blivit ganska intresserad av just boxning denna senaste tiden, och vill gärna kunna kolla på matcher och dylikt på TV'n på helgkvällarna (Bara sitta och njuta med andra ord) men jag har helt ärligt INGEN aning om vilka kanaler som visar mycket boxning. Har ju Eurosport och det dära, "grundutbudet" av sportkanalerna (Inte mycket att hurra för) men det duger inte precis.

Finns där särskilda kanaler tillägnade boxning eller kan ni rekommendera någon som visar det ganska ofta? Sitter just nu med en box med ett riktigt sketet utbud, så lika bra att få hem några ordentliga kanaler.

Tack så mycket på förhand för eventuella svar!
Citera
2010-11-13, 17:47
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetsnaz_85
Jag drömde inatt att Pacman blev knockad i första ronden. Han dominerade lite i början, blev pressad upp mot repen. Margarito landade en kvick vänsterhook och Manny somnade till stående och föll ihop. Såg riktigt klockrent ut, var förvirrad när man vaknade till óm det skett eller ej.

Margaritos vänsterkrokar är inte kvicka.
Citera
2010-11-13, 18:51
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Har du sett Margaritos senaste match?

"You're only as good as your last fight".

Visst Margarito såg inte så bra ut i sin senaste match men vi vet ju vad han kan när han väl boxas bra. Om han är mer eller mindre slut som boxare på högsta nivå då har han givetvis inget att sätta emot, men Margarito verkar vara så motiverad och jag hoppas han har en hel del kvar. Margarito är betydligt större, stryktålig som få och hans konstanta press och slår på allt, kan ge vem som helst ett helvete. Margarito är ingen av mina favoritboxare men jag gillar hans kroppsslag, hans uppercut är grym och han är också bra på att skära av ringen. Jag vill se om honom i samma grymma form som i matchen mot Cotto.....då kan det riktigt underhållande.
Citera
2010-11-13, 18:58
Bannlyst
Nån som vet vart man kan se pacman matchen?? Stream?

Och hur blir det egenligen, kommer floyd nånsin köra på manny? Han verkar rädd att förlora floyd.
Citera
2010-11-13, 19:13
Medlem
DjPuttes avatar
Varför man inte kan se big fights från USA på VS och TV10 handlar om vem som sitter på rättigheterna för produktionen, Misstänker nog att VS vill lösa den knuten och få i ordning ett avtal som gger dem rätten att sända från tex Las Vegas de stora galorna!
Citera
2010-11-13, 19:45
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
"You're only as good as your last fight".

Visst Margarito såg inte så bra ut i sin senaste match men vi vet ju vad han kan när han väl boxas bra. Om han är mer eller mindre slut som boxare på högsta nivå då har han givetvis inget att sätta emot, men Margarito verkar vara så motiverad och jag hoppas han har en hel del kvar. Margarito är betydligt större, stryktålig som få och hans konstanta press och slår på allt, kan ge vem som helst ett helvete. Margarito är ingen av mina favoritboxare men jag gillar hans kroppsslag, hans uppercut är grym och han är också bra på att skära av ringen. Jag vill se om honom i samma grymma form som i matchen mot Cotto.....då kan det riktigt underhållande.

Jag tror den formen berodde mer på cement i handskarna än nåt annat.
Citera
2010-11-13, 20:23
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Jag tror den formen berodde mer på cement i handskarna än nåt annat.

Det där tror jag inte ett skit på.
Citera
2010-11-13, 22:25
Medlem
bomayes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transmaniacon
Tyckte inte det var lönt att starta en ny tråd så jag passar på att fråga här..

Jag har blivit ganska intresserad av just boxning denna senaste tiden, och vill gärna kunna kolla på matcher och dylikt på TV'n på helgkvällarna (Bara sitta och njuta med andra ord) men jag har helt ärligt INGEN aning om vilka kanaler som visar mycket boxning. Har ju Eurosport och det dära, "grundutbudet" av sportkanalerna (Inte mycket att hurra för) men det duger inte precis.

Finns där särskilda kanaler tillägnade boxning eller kan ni rekommendera någon som visar det ganska ofta? Sitter just nu med en box med ett riktigt sketet utbud, så lika bra att få hem några ordentliga kanaler.

Tack så mycket på förhand för eventuella svar!
Inte helt 100% säker, men tror bara det är eurosport och TV10 som visar boxning på svensk TV.

TV10 visar till exempel David Haye vs Audley Harrison nu om 6 minuter (22.30), men inte Pacquiao mot Margarito inatt.
Citera
2010-11-13, 22:37
Medlem
bomayes avatar
Ja jävlar vilken knock.

Och en till.. Kroppslag. Mumma.
Senast redigerad av bomaye 2010-11-13 kl. 22:42.
Citera
2010-11-13, 22:45
Medlem
gbajerns avatar
När börjar pacman - margarito svensk tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in