2010-04-13, 20:47
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Har inte sett något med Pavlik (Kanske någon har tipps på en bra match?)
Men Martinez har jag sett enligt mig vinna imot både Cintron och kanske även Paul Williams.
Pavlik är alltid underhållande (förutom mot Hopkins, men vem fan är det). Om jag skulle rekomenera några matcher med honom så, Jermaine Taylor I (modern klassiker), Miranda, Zuniga eller Zertuche matcherna, alla riktigt bra. Hans höger är en av dom hårdaste i sporten.

BTW, Huck mot "swamp donkey" på eurosport om 10 min.
Citera
2010-04-13, 21:36
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamui
Något sånt. På samma sätt som jag önskar livet av Sahlin för att hon vill höja inkomstskatten eller att snubben som slog upp sin bildörr i sidan på min bil förra veckan också borde råka illa ut. Du ska inte ta sådant bokstavligt, det är en slags jargong och behöver inte betyda särskilt mycket. Har du missat att den är relativt vanlig på ställen som till exempel FB? I så fall finns ju Familjeliv och den typen av forum. :P

Nej nej Familjeliv är inget för mig och jag är väl medveten om hur en stor del av FB forumet ser ut. Det där var en typisk FB kommentar, men det finns en hel del galningar här så ibland måste man reagera och fråga hur det är fatt......Åter till boxning

Någon som har koll på svensk amatörboxning? Erik Skoglund blir nu proffs. Vad tror ni han har för chanser att bli framgångsrik som proffs?
Citera
2010-04-14, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Nej nej Familjeliv är inget för mig och jag är väl medveten om hur en stor del av FB forumet ser ut. Det där var en typisk FB kommentar, men det finns en hel del galningar här så ibland måste man reagera och fråga hur det är fatt......Åter till boxning

Någon som har koll på svensk amatörboxning? Erik Skoglund blir nu proffs. Vad tror ni han har för chanser att bli framgångsrik som proffs?

Hehe, det är bra att du håller oss troll i schack...

Angående Skoglund så känns det som att killen har en riktigt bra chans att etablera sig på hög europeisk klass, sen får vi väl se. Han har ju en bra grund att bygga på, plus att han verkar stabil i psyket. Hoppas bara hans fysik kommer räcka till sen i framtiden.
Citera
2010-04-14, 16:45
Medlem
camejos avatar
Ser verkligen framemot Froch - Kessler. Vem tror ni tar det?

Kessler är illa ute om han inte vinner denna..
Citera
2010-04-14, 18:10
Medlem
fugus avatar
I vanliga fall hade jag sagt Kessler men jag känner inte igen honom i fighten mot Ward.

Jag har inte mycket till övers för Froch så jag hållar alla tummar för Kessler.
Citera
2010-04-14, 20:44
Medlem
camejos avatar
Jag håller också mina tummar för Kessler, inte bara för att jag ogillar Froch utan även för att det skulle vara bättre för turneringen. Kessler är väl i det närmaste utslagen om han inte vinner mot Froch? Mentalt är han långt ifrån slutspelet i det läget iaf.

Froch - Abraham i sista omgången, båda med en varsin förlust och full motivation låter inte helt fel i mina öron
Senast redigerad av camejo 2010-04-14 kl. 20:54.
Citera
2010-04-14, 21:36
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Pavlik är alltid underhållande (förutom mot Hopkins, men vem fan är det). Om jag skulle rekomenera några matcher med honom så, Jermaine Taylor I (modern klassiker), Miranda, Zuniga eller Zertuche matcherna, alla riktigt bra. Hans höger är en av dom hårdaste i sporten.

BTW, Huck mot "swamp donkey" på eurosport om 10 min.
Tack för tipsen Jermine och Miranda e satt på nerladdning det får bli mitt fredagsmys.
Angående Froch och Kessler så håller jag på Kessler mest för han kommer ifrån Danmark svårt och veta vem som vinner den.
Froch kan jag inte tycka illa om dom matcher jag sett med han har varigt underhållande.
Froch vs Jermain Taylor och Jean Pascal är grymma matcher.
Froch vs Abraham kommer nog att bli en grymt hård match ingen av dom ger sig i första taget.
http://sports.sho.com/fight-camp-360.html
Episode 5
Senast redigerad av tatan 2010-04-14 kl. 21:38.
Citera
2010-04-14, 22:27
Medlem
camejos avatar
Frochs haka kommer bli testad av Abraham.. Flera gånger. Frågan är om den håller.

Jag tror inte det.
Citera
2010-04-15, 14:07
Medlem
Appels avatar
När e det kessler fightas?
Citera
2010-04-15, 14:43
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Tack för tipsen Jermine och Miranda e satt på nerladdning det får bli mitt fredagsmys.
Bra fredagsmys där

Jag gillar Froch men han är ju så jävla dålig, han är långsam, öppen, dålig slagteknik mm. men endå lyckas han ju spöa toppmotstånd. Fattar fortfarande inte hur han lyckades spöa Pascall, Taylor eller Ward. Men stort hjärta har han.
Jag tror Kessler vinner på ko i mitten av matchen, dock har inte Kessler sett bra ut sedan han torskade mot Calzaghe, men det borde endå vara tillräckligt mot Froch.

BTW, Dirrell trodde hans fru kallade honom "coward" o "bitch".
http://www.youtube.com/watch?v=ocsiyWuAOEw
Citera
2010-04-15, 15:14
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appel
När e det kessler fightas?

24 April!
Citera
2010-04-15, 16:54
Medlem
Appels avatar
Nice, dom brukar väl sändas på någon av de danska kanalerna väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in