2010-04-12, 20:49
Medlem
tatans avatar
Erik Skoglund debuterar som proffs undercard till Mikkel Kessler & Carl Froch.
http://www.boxingscene.com/?m=show&id=26847
Citera
2010-04-12, 21:13
Medlem
AIFares avatar
Jag är inget stort fan av Wlad, men han är ett monster som inte många vill möta, han är rättvist ansedd som #1 i tungvikten, o det faktum att #1 går ut o säger att han vill möta #3-#4 i säger en hel del (det borde ju vara tvärt om).

Haye är bra, men jag kan inte förmå mig att gilla honom. Hans personlighet får mig att vilja kräkas o hans boxning är inte allt för underhållande.

Pavlik som är min stora favorit får det tufft i helgen, en slicksouthpaw med ordentligt nyp i nävarna. Mardrömsmotståndare för Pavlik. + all ringrost o ovana mot toppmostånd. Hoppas han fixar det.
Citera
2010-04-12, 21:33
Medlem
Azaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Vet att de flesta av er inte diggar Wladimir, men rätt badass av honom att göra en video där han utmanar David Haye.

http://www.youtube.com/watch?v=Qe-Z7QN_t6M&feature=player_embedded

Man up haye.

Haha, lite underhållande att den topprankade boxaren utmanar den lägre rankade som sagt. Är jag ensam om att ranka Vitalij högre än brorsan förresten? Wlad har bättre teknik, men tycker storebror har mer fighterhjärta. Båda har ju extremt hög KO procent, men upplever det som att Vitalij har mer krut i nävarna.
Citera
2010-04-12, 21:48
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azael
Haha, lite underhållande att den topprankade boxaren utmanar den lägre rankade som sagt. Är jag ensam om att ranka Vitalij högre än brorsan förresten? Wlad har bättre teknik, men tycker storebror har mer fighterhjärta. Båda har ju extremt hög KO procent, men upplever det som att Vitalij har mer krut i nävarna.
Anledningen till att Wlad är #1 är att han besegrat bättre motstånd senaste åren, däremot tror jag defenitivt att Vitali är den tuffare o skulle vinna om dom möttes, Men wlad slår tveklst hårdare, tycker nästan slagstyrka varit Vitalis svaghet senaste matcherna, men han träffade ju Aerreola med 1000 rena slag i huvudet utan att sänka honm. Wlad är tråkig men när han träffar är det god natt.
Citera
2010-04-12, 21:49
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Jag är inget stort fan av Wlad, men han är ett monster som inte många vill möta, han är rättvist ansedd som #1 i tungvikten, o det faktum att #1 går ut o säger att han vill möta #3-#4 i säger en hel del (det borde ju vara tvärt om).

Haye är bra, men jag kan inte förmå mig att gilla honom. Hans personlighet får mig att vilja kräkas o hans boxning är inte allt för underhållande.

Pavlik som är min stora favorit får det tufft i helgen, en slicksouthpaw med ordentligt nyp i nävarna. Mardrömsmotståndare för Pavlik. + all ringrost o ovana mot toppmostånd. Hoppas han fixar det.
Har inte sett något med Pavlik (Kanske någon har tipps på en bra match?)
Men Martinez har jag sett enligt mig vinna imot både Cintron och kanske även Paul Williams.
Citera
2010-04-12, 22:47
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Vet att de flesta av er inte diggar Wladimir, men rätt badass av honom att göra en video där han utmanar David Haye.

http://www.youtube.com/watch?v=Qe-Z7QN_t6M&feature=player_embedded

Man up haye.

Jag får Borat vibbar av den där videon, Wlad kan bara inte vara badass när han pratar engelska. Matchen alla vill se i tungvikten nu är David Haye mot Wlad Klit så man får ju hoppas att matchen blir av relativt snart.
Citera
2010-04-13, 07:23
Medlem
fugus avatar
Haye duckar igen.
http://www.boxingscene.com/?m=show&id=26857

Tredje gången.

Kan inte folk snälla sluta supporta honom? Han är ett jävla skämt.
Citera
2010-04-13, 11:02
Bannlyst
Citat:
Haye duckar igen.

Tredje gången.

Det går inte i ord beskriva hur mycket jag avskyr den fjollan. Han är som den irriterande yngre brodern som var skitkaxig när han stod bakom morsans rygg men blir livrädd när han blir lämnad ensam...

Hoppas han blir brutalt knockad och får men för livet.
Citera
2010-04-13, 18:12
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Haye duckar igen.

Tredje gången.

Pinsamt av Haye och hans team om dessa uttalanden stämmer. Haye MÅSTE spöa åtminstone en av bröderna för att få den respekt han vill ha. Matchen måste bara bli av så är det bara, men men vi får vänta och se vad händer.

Citat:
Hoppas han blir brutalt knockad och får men för livet.

Hur gammal är du...12?
Citera
2010-04-13, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Pinsamt av Haye och hans team om dessa uttalanden stämmer. Haye MÅSTE spöa åtminstone en av bröderna för att få den respekt han vill ha. Matchen måste bara bli av så är det bara, men men vi får vänta och se vad händer.

Hur gammal är du...12?

Så du tror jag var 6 år gammal när jag reggade kontot på FB? Jag kan avslöja att jag var minst 18 redan vid tillfället jag reggade mig. Hur gammal är du själv?
Citera
2010-04-13, 19:48
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamui
Så du tror jag var 6 år gammal när jag reggade kontot på FB? Jag kan avslöja att jag var minst 18 redan vid tillfället jag reggade mig. Hur gammal är du själv?

Oj då förlåt jag trodde du var betydligt yngre. Så du är alltså en vuxen man som hoppas en annan människa får men för livet pga att han duckar en motståndare i boxning?
Citera
2010-04-13, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Oj då förlåt jag trodde du var betydligt yngre. Så du är alltså en vuxen man som hoppas en annan människa får men för livet pga att han duckar en motståndare i boxning?

Något sånt. På samma sätt som jag önskar livet av Sahlin för att hon vill höja inkomstskatten eller att snubben som slog upp sin bildörr i sidan på min bil förra veckan också borde råka illa ut. Du ska inte ta sådant bokstavligt, det är en slags jargong och behöver inte betyda särskilt mycket. Har du missat att den är relativt vanlig på ställen som till exempel FB? I så fall finns ju Familjeliv och den typen av forum. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in