Citat:
Ursprungligen postat av Alliance
Tror fan det ,JMM´s slag går i ultrarapid jämfört med Mannys....han vill inte ha med manny att göra om han inte köpt några extra hus ,bilar o jets till sig ,så han måste ha mer pengar....den vanliga visan.........och kom igen vem har floyd slagit på pacs vis?? zab judah e ett skämt kommer inte ihåg om det var corrales som alla tyckte han förlora mot ,jaja han skall förbi JMM först ,sen är det bara att hoppas att han har kulor nog att gå upp mot MP
Vad har handspeed med något att göra? JMM i ultrarapid var ändå för mycket för Pacquiao.
Ja, det är en professionell sport. Precis som alla andra vill Floyd tjäna pengar. Skulle du tacka nej till $10.000.000 extra? Tro det eller ej, men helgonet Manny tänker också främst på pengar.
Corrales körde Floyd totalt över, därmed var det relativt tight mot Castillo. Han besegrade dock honom utan tvekan två gånger, vilket är mer än vad man kan säga om Pacmans fighter med JMM. Castillo var en fruktansvärt bra fighter.
Vem Floyd slagit på "pacs" vis? Hur menar du då? Floyd är världens bästa defensiva fighter och vinner inte på spektakulärt sätt för det otränade ögat alltsomoftast.
Visst går det att argumentera för att Manny har mött lite tuffare motstånd överlag, men det är verkligen inte så stor skillnad som folk tror.
Barrera, Morales, JMM jämfört med Castillo Corrales och Chop-chop corley. Judah är dessutom verkligen inget skämt. Han är en fighter med kanske mest talang sett över hela sin generation men med ett psyke skört som knäckebröd.
Nu om vi ska vara ärliga har ju även Pacquiao förlorat mot Morales, en thailändare jag inte kan namnet på samt fått en draw mot JMM. Så hans record är ju lite naggat i kanten jämfört med lille Floyds.
Den stora skillnaden som gör att folk älskar Pac och hatar Mayweather är att Pac är en väldigt offensiv fighter som varit med i många krig, och besitter en personlighet som inte sticker i ögonen lika mkt som Floyds. Däremot att säga att Pacquiao skulle vinna mot Floyd tycker jag är naivt. Det finns inget som tyder på det. Men kom gärna med argument och upplys mig om varför annat än för att han är er lilla favorit.