Mycket skit man gjorde under sin skoltid i hogstadiet.
Gick pa en av de stokigaste skolorna i kommunen, i den absolut stokigaste klassen, och var sjalv en av de stokigaste eleverna

Lite axplock fran vad varan klass lyckades med under loppet av 3 ar:
Fatt samma larare att grata 4 ganger under lektioner, och 2 andra att grata vid enstaka tillfallen.
Brukade valta alla skap for yngre eleverna sen stalla tillbaka dem sa att nar skapdorrarna oppnades ramlade allting ut huller om buller.
Kastat pappbokmarken som frisbies, som traffade en yngre elev i ogat.
Satt pa alla kranar i kemisalen under lektion som sprutade ner allting, inklusive varan larare.
Haft oandligt manga matkrig i matsalen, biff och potatis som vinade genom luften var en klassiker.
Snobollskrig med andra skolor, slagsmal pa skolgarden.
Rokte fet framfor larare, fast det var efter skoltid, men pa skolgarden.
Gjort pipor for cb bruk under traslojden, fick hogsta betyg pa en av dem

Gatt runt i enbart kallingar en hel dag, gick ut pa ett vad dar vinnaren vann 70 kr. Jag vann, resulterade i ett brev hem av rektorn med en bild pa mig i enbart kalsonger och dr martens.
Smallare och stinkbomber i korridererna, kastat sudd och skjutit spottpapper med sugror pa andra elever under lektioner.
Varit full under skoltid, vi akte senare fast

Klasskamrater som bajsade i papperskorgen och kissade pa golvet i omkladningsrummet efter gympan.
Blivit utslangd fran lektioner for manga ganger for att rakna.
Kastat snobollar pa bilar som korde pa vagen brevid skolan, traffade bl.a. en bil med 3 blattar i som vi blev jagade av haha..
Som sagt, enbart ett par axplock. Finns mycket fler roligare saker som hant men tror nog jag riskerar att outas da.
Gick anda ut med top 15 betyg i skolan haha, runt 350 elever.