2014-06-26, 03:08
Medlem
pontus.cs avatar
Åh, kommer ihåg i mellanstadiet då en kille fick för sig att skita i en plastpåse, och ja han gjorde seriöst det. Han la den vid en backe som folk åkte ner för. Ingen reagerade, så han blev lite sur och gick in och la den bakom elementet i korridoren. Nu var det vinter och elementen gick på högvarv. Och det luktade skit så in i helvete, och det låg nära rektorns rum samt matsalen och inte fan gick det att äta någon mat där heller. Så var det fram tills att stackars vaktis fick plocka bort korven. Kort därefter sa han upp sig. Stackarn, tycker synd om honom än idag.
Blev ju ett jävla liv på lärarna efter det. Vår klass var sedan innan ökända och misstankarna drogs direkt mot oss. Inte räckte det med att dra in föräldrarna, nog skulle kuratorn bli inkallad och vi fick gå på möten stup i kvarten, inte kul .
Nog fanns misstankarna kvar riktade mot oss, men hemligheten om vem det var bär vi killar fortfarande på. Garvar alltid lika mycket över att föreställa mig vaktis plocka bort korven. Ska bli jävla kul att träffa den snubben på klassåterträffen senare fram.
Citera
2014-06-26, 03:08
Medlem
Bonnatorps avatar
En grej jag fortfarande skäms djupt för...

Någon gång i lågstadiet, i den åldern man (eller åtminstone jag) precis började höra talas om det här med att knulla.
Det var ju uppenbarligen något coolt som man gjorde med tjejer, så hux flux hävde jag en vacker dag ur mig att jag knullat min morsa. Detta inför en skara ungar på 5-10 st såvitt jag minns.
Kan förmodligen ha varit en av orsakerna till att jag aldrig riktigt var en i gänget så att säga
Citera
2014-06-26, 03:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp

Någon gång i lågstadiet, i den åldern man (eller åtminstone jag) precis började höra talas om det här med att knulla.
Det var ju uppenbarligen något coolt som man gjorde med tjejer, så hux flux hävde jag en vacker dag ur mig att jag knullat min morsa. Detta inför en skara ungar på 5-10 st såvitt jag minns.
Kan förmodligen ha varit en av orsakerna till att jag aldrig riktigt var en i gänget så att säga

hahaha satan vad jag skrattade när jag läste detta
Citera
2014-06-26, 03:38
Medlem
pontus.cs avatar
Juste, kunde inte låta bli att tänka på,

vi satt och kollade på film i klassen och läraren som snart skulle gå i pension var inte riktigt haj på det där med teknikgrejer. Samtidigt som vi såg på filmen antecknade läraren upp det viktigaste på tavlan. Då hade en elev lyckats få tag på någon tv-avstägare. Titt som tätt stängde han av tv:n, och inte fan fattade läraren vad som var "felet", han trodde bara att det var dagens teknik som aldrig fungerade. Han blev riktigt jävla sur att han hela tiden fick gå och sätta på tv:n. Efter att vi återupprepat avstängningen flera gånger slutade det med att vi fick sluta tidigare . Läraren felanmälde tv:n och den blev kort därefter utbytt haha.
Citera
2014-06-26, 09:28
Medlem
The Crashs avatar
Citat:

Så går det när man föds med snoppen sist
Citera
2014-06-26, 11:03
Medlem
cavaliers avatar
Citat:

Den tar priset! Jag kan riktigt se framför mig hur du, efter att du tror att du har sagt något riktigt häftigt, sakta börjar inse att "nä, det där var nog inte så bra..."!

Egenupplevt (inte direkt "sjukt"): En gång när jag gick på lågstadiet så följde min mamma mig till skolan. Skolan låg så nära vårt hem, så det var ovanligt att jag fick sällskap. När vi kom fram till skolgården (som var full av skolbarn) och vi skulle skiljas åt, så kramade jag henne, och pussade henne på kinden.

Det kanske inte låter så himla spännande, men det gav upphov till en hel del reaktioner. I den åldern skulle man vara "tuff", och klasskompisarna tyckte definitivt inte att det var tufft att krama sin mamma. Naturligtvis gjorde de det när ingen såg, men att göra det offentligt var hur uncool som helst. Så jag fick utstå mycken smälek och blev retad. Som tur var, så var jag "starkast i klassen" och lyckades med hjälp av ganska grov misshandel och ren mobbing tysta ner det hela ganska snart.

Det som är lite rörande är att mamma förstod precis hur ovanligt och "o-tufft" jag handlade. Hon pratade ofta om det, och kom ihåg händelsen flera år efteråt.
Citera
2014-06-26, 14:05
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavalier
Den tar priset! Jag kan riktigt se framför mig hur du, efter att du tror att du har sagt något riktigt häftigt, sakta börjar inse att "nä, det där var nog inte så bra..."!
Tro fan på det, tog inte många millisekunder innan asgarvet bröt ut i folkskaran

En annan händelse i mellanstadiet, dock inte lika "sjuk" men som ändå bidrog lite till mitt dåliga rykte.
Stod ensam och väntade precis utanför klassrummet och känner en riktig brakare vara på ingång.
Tänker att det ändå inte gör något då det inte är någon i närheten, så jag tar i för kung och fosterland och släpper en brakskit som utan tvekan fortfarande var den längsta fis jag någonsin släppt. Runt 5-7 sekunder med ordentligt flöde.
Denna fis var av den karaktär de små diskreta som luktar fruktansvärt mycket, dock i extremt stora mängder.
Resultatet var en korridor som fullkomligt stank skit och jag stod där för mig själv och asgarvade åt min enastående bedrift. Mitt i mitt garv kommer precis hela klassen som nyss varit ute och spelat brännboll (självklart utan att jag fått veta något) och känner den vedervärdiga stanken.
Svårt att gissa vem den skyldige var?
Citera
2014-07-19, 10:11
Medlem
PXfos avatar
Över vår whiteboardtavla kunde man dra som en gardin så att man inte såg vad som stod på tavlan. Så jag och några vänner fyllde tavlan med kukar ocj drog den här gardinen över. När vi senare hade lektion och läraren skulle skriva nåt på tavlan blev det kul

Sen så stod vi ofta i trappan och spottade ner. Det var lite som ett lotteri då man inte såg om någon skulle gå där nere. En dag så lyckades jag träffa en tjej som började skrika som faaan.

Har även lagt en massa skit i maten som man åt, gjort lite bus med datorer och annat kul.
Citera
2014-07-31, 01:21
Medlem
charlflips avatar
Inte så sjukt, utan kanske mer pinsamt.

Hade under min period på högsradiet vissa problem med laktos. Dagen innan har spenderats på att inhalera lustgas från vispgräddes-behållare. I ren snålhet slank det dessutom ner en massa grädde. Nåväl; i omklädningsrummet börjar jag dra av mig byxorna. Tappar då balansen och släpper ut den värsta mökskiten någonsin. En sån som riktigt värmer inombords. Detta minne verkar inte ha några svårigheter med att jaga ifatt mig.

Trevligare minne:

På toaletterna fanns lösa skivor i taket där man kunde placera t.ex en kamera. Behöver inte förklara vad vi gjorde. med dem.

Det gick också att lägga en röding där, så att när polaren hade rast kunde han byta ut den mot något annat.
Citera
2014-08-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robsta
I högstadiet så var vi några i min klass som var riktigt jävliga mot hemkunskapsläraren. Vi var allmänt störiga och lyssnade aldrig på vad hon sa vilket resulterade i tårar från hennes sida ett antal gånger. Jag brukade krossa ägg i mjölpåsarna i skafferiet i hemkunskapssalen. När läraren kokade ärtsoppa stoppade jag ner en snöboll full med grus och skit i grytan. Några spottloskor ramlade ner där också, men hon käkade lyckligt upp sin soppa. Hon slutade efter den terminen.
Vi brukade köra in spetsen på blyertspennor i låsen till lektionssalarna så när lärarna skulle öppna gick det inte. Många inställda lektioner blev det.

När en polare gick i 8an så satt han och en till snubbe längst bak i klassen. Det var knäpptyst för det var "lästimme" eller nåt sånt. Helt plötsligt drar han fram drulen och börjar banka i bänken med den. När alla i klassen vänder sig om för att se vad det är som låter stoppar han undan den och kollar ner i boken innan nån hinner se vad som pågår. Hans polare som satt bredvid viker sig av garv. Detta repeterades flera gånger men ingen förutom kompisen såg vad som egentligen hände. Eftersom hans skratt förstörde lektionerna så många gånger resulterade det i att han hamnade på en specialskola "för elever med koncentrationssvårigheter".

garvade högt när jag läste detta.
Citera
2014-08-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiocheck
Mera minnen.

En tog med sig in två sådana Äggfispåsar med sig in på lektionen. Han var alltid exemplarisk och ville visa sig duktig. Lärarens favvo och allt. Läraren hade inget sinne för humor och sa man något som hon inte fattade så blev det utskällning a lá Hitler. Han hade köpt dessa på ett "hemligt" stället. Självklart Teknikmagasinet. Dessa påsar funkar som så att man bryter en tablett i den och den expanderar och spricker och fan bryter lös. Han står med dessa två i handen. Lektionen hade inte startat. Jag och två andra var med han och Läraren med. Vi bad han använda dom. Men: Nej dom skulle användas till forskning senare på dagen. Han skulle alltså se vad det var för något i påsarna. En kompis vill se på påsarna. Dock håller han dom mellan händerna. Då drämmer jag till båda hans händer så han bryter tabletterna i påsarna. Vi kutar därifrån och kvar står han och ser förtvivlat på Hur påsarna sväller och sväller. Medans läraren tittar bort. Lektionen flyttades och läraren var pissed off på han i en vecka.

Sedan hällt Laxermedel i Soppan som resulterat i att nästan varje toalett på skolan blivit sprutmålade.

Låst in folk. Drykat upp Låset till Salar och Skåp och rört till det. Härde att vi skulle ha en sådan Visitation och självklart riggade en kompis upp en fälla i sitt skåp. Läraren öppnar skåpet. Och blir nersprutad utav Överfallssprej. Detta blev en polisanmälan men inget mera. Kul att titta på dock.

Sedan har man ju "planterat" Raketer och annat kul i andras skåp vid jul och sedan tipsat Rektorn. Och en ny Visitation och Ta DAAAA!

Är du tysk eller? Lär dig stava.
Citera
2014-08-07, 23:26
Medlem
Citat:

Hahahahahahaha, fyfan vad jag garva när jag läste det

Jag själv och en polare hittade på mycket skit från 1an till 6an som att leka handikappade och jävlas med alla högstadieelever, smällde en gång till en lärarinna på röven i 3-4an och så fick en annan kille i klassen skiten för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in