Citat:
Ursprungligen postat av
Bonnatorp
En grej jag fortfarande skäms djupt för...
Någon gång i lågstadiet, i den åldern man (eller åtminstone jag) precis började höra talas om det här med att knulla.
Det var ju uppenbarligen något coolt som man gjorde med tjejer, så hux flux hävde jag en vacker dag ur mig att jag knullat min morsa. Detta inför en skara ungar på 5-10 st såvitt jag minns.
Kan förmodligen ha varit en av orsakerna till att jag aldrig riktigt var en i gänget så att säga

Den tar priset! Jag kan riktigt se framför mig hur du, efter att du tror att du har sagt något
riktigt häftigt, sakta börjar inse att "nä, det där var nog inte så bra..."!
Egenupplevt (inte direkt "sjukt"): En gång när jag gick på lågstadiet så följde min mamma mig till skolan. Skolan låg så nära vårt hem, så det var ovanligt att jag fick sällskap. När vi kom fram till skolgården (som var full av skolbarn) och vi skulle skiljas åt, så kramade jag henne, och pussade henne på kinden.
Det kanske inte låter så himla spännande, men det gav upphov till en hel del reaktioner. I den åldern skulle man vara "tuff", och klasskompisarna tyckte definitivt inte att det var tufft att krama sin mamma. Naturligtvis gjorde de det när ingen såg, men att göra det offentligt var hur uncool som helst. Så jag fick utstå mycken smälek och blev retad. Som tur var, så var jag "starkast i klassen" och lyckades med hjälp av ganska grov misshandel och ren mobbing tysta ner det hela ganska snart.
Det som är lite rörande är att mamma förstod precis hur ovanligt och "o-tufft" jag handlade. Hon pratade ofta om det, och kom ihåg händelsen flera år efteråt.