2013-12-10, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dixxi69
Satt och kollade på nån film om Nazisternas framfart i Europa i 9:an.

En "polare" sitter och pratar som fan så jag säger till honom att hålla käften, får tillbaka svaret du kan hålla käften. Svarar tillbaka "Nu håller du käften bögjävel(han var vad jag vet inte bög)"

Jag som sitter på en stol på en bänk och han framför mig tar tag i mitt ben och sliter ned mig på golvet, men i mitt fall landar jag på en liggande stol, vilket senare utvecklade sig till ett ärr och jag 870.000 kronor rikare.
Tappade i fallet också min sko som landade under stolen som han satt på, jag reste mig upp från golvet med blodiga byxor och gick emot honom, böjde mig ned och skulle ta skofan så ryckte han till utav helvete(trodde antagligen att jag skulle ge han en snyting, vilket jag borde) men jag bara tog upp skon gick till rektorn som ringde polisen och jag gjorde en anmälan som ledde till skadestånd och samhällstjäns för fanskapet.

En liten detalj är att jag var klassens bråkstake och förtjänade sjukt mycket mer stryk än vad jag fick.
jo visst sörru
Citera
2013-12-10, 13:45
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retlifeffak
jo visst sörru

Haha, this.

Om du nu skulle prata skadestånd så kunde du väl tagit nåt troligt belopp
Citera
2013-12-10, 15:51
Medlem
swezias avatar
Sprängt en toalett Toaletten pulveriserades och det var svart krutstänk överallt
Citera
2013-12-10, 16:33
Medlem
deathofyous avatar
Dragit av en rökbomb i ett skåp och en stinkbomb i ett annat (samtidigt), röken var för att lyckas finta bort lärarna i från stinkbomben, slutade med att 112 fick komma! Tog och la upp lite frukt o skit i bland takplattorna och efter sommarlovet... Ni kan ju gissa!
Citera
2013-12-10, 17:12
Medlem
Tjockims avatar
Av ren nyfikenhet tvungen att testa hur en laestadiantjej (Laestadianism - luthersk inomkyrklig väckelserörelse) i min klass skulle reagera på grova bögporrbilder, så, jag pressade in en massa trevliga utskrivna bögsexorgiebilder i hennes skåp o väntade spänt på hennes reaktion efter avslutad lektion. Hon skrattade högt, förstod att det var jag (som vid det här laget hunnit få skuldkänslor utifall hon hade reagerat annorlunda ).. Hände på gymnasiet.. Fast hon var djupt troende och jag ateist fann vi varandra och jag fick bland annat lära henne att Nej, tamponger tar inte hennes oskuld, så hon kunde vara med på badet vid mens etc

Kände mig på mellanstadiet kränkt av en lärare efter att oskyldigt blivit utskälld inför hela klassen. Bestämde mig för att hämnas denne och började ringa en gång i timmen nätterna igenom hem till henne (tidigt 90-tal, före de flesta hade nummerpresentatör, mobiltelefoner mkt begränsade etc), beställde hem stora fula trosor samt bh-ar i mångfald till henne, lösdildos mm. Hon slutade som lärare och jag kände mig mkt nöjd

Fyllde insidan på en klasskompis jacka med nålar, tyckte det var askul.

Limmade igen hänglås till elever jag ansåg vara stora idioter eller på ngt sätt behandlat mig illa.

Hällde/kastade in en hink med iskallt vatten på lärare som satt o myste i bastu vid en klassresa.
Senast redigerad av Tjockim 2013-12-10 kl. 17:21.
Citera
2013-12-10, 18:38
Medlem
j0k3r1s avatar
Trevlig läsning!

Min lista är lång, men jag skall försöka sammanfatta det bästa genom tiderna.

NO-läraren på grundskolan var en kraftigt fet kärring, nu snackar jag inte "lite matig", utan legitimt AS FET. Denna damen var inte bara speciell till utseendet utan var väldigt speciell även till sättet. Hennes röst passade inte riktigt till hennes storlek heller för den delen, hon pratade pipigt som piff och puff men såg som sagt ut som en elefantjords matriark.
I vilket fall som helst hade hon ett akvarium i sitt klassrum med fiskar som hon älskade av hela sitt hjärta, en massa små övergödda guppies och ett par siklider (Alltså inget märkvärdigt). Vi skulle ha vår första "kemi-lektion" med lite härliga kemikalier och hon plockade fram en massa substanser med döskallar på från kassavalvet. Efter en stund lämnar hon salen en kortis, och då passar vi på att göra en fältstudie på fiskarna med ett gäng olika kemikalier. Sagt och gjort, vi öste ner en härlig blandning i den där jävla tanken som fått cyanid att blekna, och kort därefter börjar fiskjävlarna, ja tro det eller ej, skifta färg. Dom äckliga små guppisarna blev kraftigt rosa och sikliderna gick från att vara gul svarta till röd svarta, oerhört intressant. Kärringen kom tillbaka, såg förödelsen och började storböla, visst känner jag lite ånger nu i efterhand.. Men men.

Sista året i nian minns jag att vi hade en jävla massa skoj, så pass mycket så att vi blev avstängda 4 gånger från nätverket ā 1 månad, så totalt 4 månader.
Two girls one cup hade nyligen nått ljuset och vi hade en såkallad "datorhylla", dvs en utbyggnad med 24st datorer på, IT-säkerheten var inte speciellt avancerad och det fanns en administratör dator i mitten som man kunde koppla upp alla datorer på. På något jävla vänster lyckades vi i vart fall med att komma in på den, det var något väldigt genomskådligt lösenord vill jag minnas typ "A: admin | P: 321nimda (admin123)"
Sagt och gjort, vi speglade alla skärmar från administratör kontot med two girls one cup strax innan lektionen skulle börja däruppe, sedan tog vi och drog ut tangentbord och mus från datorn och la benen på ryggen. Dessvärre möttes vi i trappan påvägen ner utav biträdande rektorn och den 4;e avstängningen var ett faktum.

Explosiva ting.. Ah.. Vilka minnen. Alla brevlådor runt i villakvarteren runt skolan fick i tid och otid smaka på svartkrut, även den feta NO-lärarens brevlåda fick sig otaliga omgångar. Stinkbomber användes även frekvent, det schysstaste sättet att få en önskvärd reaktion var att under idrottslektionen ansöka om att få springa på toaletten, och när man kila ut stack man snabbt inom pojkarnas, tog med sig en 3-4 stinkbomber, sen lunka man in på tjejernas och placerade dom på lite otillgängliga ställen, gärna uppe i ventilationstrumman eller i någon lampa. Fyfaaaaan vilket liv det blev, det slutade med att vi alla fick dela omklädningsrum, tyvärr inte samtidigt utan grabbarna fick duscha först sen fick vi dra där ifrån på lektion och sedan fick töserna göra sitt.

Snöbollskrigen kan väl också anses vara nämnvärda, i vart fall dom vi hade sedenligt i Juni varje år. Och då frågar ni er; Juni?! och jag svarar givetvis; Ja, Juni.
Det var så här nämligen att vi bunkrade upp under vintrarna, inte helt olikt gnagare, vi hade en effektiv tillverkning av såkallade "isbollar" som vi sedan la i kafeterians gamla frys som låg avlagd uppe på vinden (tack till den jävlen som la dit uttag där uppe).
Det fanns inget bättre än att se dom små 8orna/7orna/6orna springa för livet medans en hord av testosteronfyllda 9or kommer vrålandes efter dem precis i början av sommaren.
Problemet var ju med dessa "isbollarna" att det faktiskt var is, det gjorde ont nått så in i helvete att få en på låret, och fick man en i huvudet kunde det nog gå jävligt illa kan man tänka sig nu i efterhand.

Återkommer med mer, nu ska jag fanomej' göra lite käk!
Citera
2013-12-10, 19:08
Medlem
Dopaminas avatar
Injicerat narkotika otaliga gånger, knullat på toaletten, haft föreläsning i psykologin en timme framför hela klassen kraftigt påverkad av xanor för att sedan bryta ihop mitt framför alla, gjort skolsyster och min kontaktlärare medberoende, genomfört speakingdelen på nationella provet i Engelska B påverkad av metamfetamin, genomfört ett argumenterande tal under påverkan av sömnpillret stilnoct utan att minnas ett skit, suttit på golvet i korridoren innan lektionens början framför mina klasskompisar och räknat piller och knaprat xanor, nitrazepam och metamina mitt framför ögonen på dem tokflöddrad, använt diverse dopingpreparat i prestationshöjande syfte under idrottslektionerna, somnat under historielektionen för den var så jävla fakking tråkig!

Matematiken var kul, på tjack!
Citera
2013-12-10, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten2
Tusen táck för en underbar satans tråd!

Många minnen från dessa tider, speciellt mellan- och högstadiet..
Allt är inte ifrån klassrummet dock
  • I 6an kollade vi på fittor för första gången. Läraren sa att den som skrattar åker ut, o fyfan va vi satt o småfnissa. Hur som helst helt plötsligt liksom glider en kille under bordet. Vi tänker att han skojar bara och asgarvar men det visar sig att han svimmade... vilket iofs. var askul och alltid något man kan driva med. Hoppas han gör detsamma med tjejer han drar hem från krogen, rövhålet.
[/url]

HAHAHAHHAHAHA!
Citera
2013-12-10, 20:17
Medlem
Efter att ha läst denna tråden kom jag osökt att tänka på den senaste tidens rabalder kring:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3993&artikel=5722746

Intressant med det öppna ryggdunkandet av mobbing av lärare, andra elever etc. Antar att det är många gamla ex kungar från högstadiet härinne som nu är förbannade på samhället för "den dåliga skolan", men som inte kan koppla sin arbetslöshet/sitt dåliga jobb till att man prioriterade i tråden nämna aktiviteter framför att faktiskt lära sig något/skaffa en framtid.
Citera
2013-12-10, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logain
Efter att ha läst denna tråden kom jag osökt att tänka på den senaste tidens rabalder kring:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3993&artikel=5722746

Intressant med det öppna ryggdunkandet av mobbing av lärare, andra elever etc. Antar att det är många gamla ex kungar från högstadiet härinne som nu är förbannade på samhället för "den dåliga skolan", men som inte kan koppla sin arbetslöshet/sitt dåliga jobb till att man prioriterade i tråden nämna aktiviteter framför att faktiskt lära sig något/skaffa en framtid.

Mhm det är ju sjukt hur långt skolorna har sjunkit. Tycker dock du ska göra sådana här inlägg i andra trådar.
Citera
2013-12-10, 20:28
Medlem
foshobros avatar
Söp mig full under en idrottsdag på annan ort i 6an. Med vingliga ben satte jag personligt rekord på 60m.
Citera
2013-12-10, 20:41
Medlem
kastade en stor sten genom ett klassrums fönster, fick vaktmästaren jagandes efter mig, så jag slog ner honom...efter det slog jag sönder vaktmästarkontorets fönster med knytnäven...Det blödde som fan. Sedan cycklade jag hem, hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in