2013-12-10, 21:04
  #1045
Medlem
Zeeis avatar
jag pushade min gamla klasskamrat till och göra massa grejer (han hade damp + inga vänner & han gjorde allt för uppmärksamhet) så när våran lärare gick ut för att hämta något så kastade han ut 4 bänkar från 4e våningen och ett par stolar, även lärarens personliga grejer fy fan vilket liv det blev efter det
Citera
2013-12-10, 21:53
  #1046
Medlem
JeanBops avatar
Usch va hemska vissa av er har varit. Men en del va kul! Själv har jag aldrig gjort något sjukt i skolan, lärarens favorit. Otroligt tråkigt jag vet. Jag var så snäll och lydig att lärarna bussade på mig elever som var ensamma och utstötta. Det värsta jag gjort var att stjäla en julgran, jag och min vän trodde den tillhörde skolan men tydligen inte.
Citera
2013-12-10, 22:00
  #1047
Medlem
bullet^s avatar
Låg med en vikarie när jag gick i 3an på gymnasiet, i en av skolans faciliteter
Citera
2013-12-10, 22:11
  #1048
Medlem
Zumas avatar
Pissade i en papperskorg utanför klassrummet en gång. Sen gick man ju runt och spottade precis överallt, spottväggar var inte ovanligt, dvs en vägg där precis ALLA som gick förbi spottade på. När man kom upp i åldern så fanns det även snusväggar där alla kastade sina snus så dessa fastnade. Rökt massa hasch och svimmat på lektionerna. Druckit i korridoren samt spelat hög musik bredvid ett klassrum. Satt upp bilder på lärarna med tillhörande texter t.ex. "jag är en fitta" och så vidare.

Kommer ihåg en kille som alltid hackade alla datorer så det var helt lönlöst att ens försöka använda dom. Han fick inte använda datorerna nå mer. Vi brukade strypa varandra tills vi svimmade. Kört ner snö samt fått snö nedkört i halsen. Runkat på toaletterna. Dragit igång brandlarmet (ca 1000 pers som utrymdes varje gång). Smällde smällare överallt och sprängde skåp...
I nian hade vi skåpen i ett klassrum, det var strax innan vi skulle ha avslutning och jag hade gömt min vodka där i. Flaskan läckte och det stank sprit i hela klassrummet..

En gång hade vi en vikarie (tror det var i nian). Han hade glömt något i lärarrummet så när han gick därifrån så slängde vi alla stolar och bord i ett hörn och stack därifrån.

Ibland så planerade hela klassen att sjunga We will rock you med tillhörande klapp och dunk. Någon räknade in och så var karusellen igång i flera minuter...

I gymnasiet heilade vi på tyska -lektionerna och skrek gamla hitler citat varje lektion. När man inte pallade vara kvar så sa man bara att man skulle pissa och så stack man hem. Kom full till lektionerna och satt mest och kollade på porr när man hade tillgång till datorer.

I matsalen tog man alltid så jävla mycket mat så tallriken var fylld till bristningsgränsen.. När vi hade ätit klart såg borden ut som ett jävla skämt. Utspillda mjölkglas, tallrikar upp och ned. Sås över hela bordet. Vi hade tävlingar i att dricka mjölk och det var inte ovanligt att folk spydde i matsalen...

osv osv osv.... Roliga tider.
__________________
Senast redigerad av Zuma 2013-12-10 kl. 22:15.
Citera
2013-12-11, 00:32
  #1049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Fick vår mattelärare att gråta efter 3 dagar på gymnasiet.

Sjukt, jag har alltid haft trevliga matte lärare. Men sen är jag så fin och duktig av mig
HAHA!

Nja, inte från 7-9...helvete, vi var fan brutala...

Lite busig är man i gymnasiet. Men bara roliga saker, dvs det lärare också accepterar eller kollar bort på...
Citera
2013-12-11, 00:40
  #1050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuma
Pissade i en papperskorg utanför klassrummet en gång. Sen gick man ju runt och spottade precis överallt, spottväggar var inte ovanligt, dvs en vägg där precis ALLA som gick förbi spottade på. När man kom upp i åldern så fanns det även snusväggar där alla kastade sina snus så dessa fastnade. Rökt massa hasch och svimmat på lektionerna. Druckit i korridoren samt spelat hög musik bredvid ett klassrum. Satt upp bilder på lärarna med tillhörande texter t.ex. "jag är en fitta" och så vidare.

Kommer ihåg en kille som alltid hackade alla datorer så det var helt lönlöst att ens försöka använda dom. Han fick inte använda datorerna nå mer. Vi brukade strypa varandra tills vi svimmade. Kört ner snö samt fått snö nedkört i halsen. Runkat på toaletterna. Dragit igång brandlarmet (ca 1000 pers som utrymdes varje gång). Smällde smällare överallt och sprängde skåp...
I nian hade vi skåpen i ett klassrum, det var strax innan vi skulle ha avslutning och jag hade gömt min vodka där i. Flaskan läckte och det stank sprit i hela klassrummet..

En gång hade vi en vikarie (tror det var i nian). Han hade glömt något i lärarrummet så när han gick därifrån så slängde vi alla stolar och bord i ett hörn och stack därifrån.

Ibland så planerade hela klassen att sjunga We will rock you med tillhörande klapp och dunk. Någon räknade in och så var karusellen igång i flera minuter...

I gymnasiet heilade vi på tyska -lektionerna och skrek gamla hitler citat varje lektion. När man inte pallade vara kvar så sa man bara att man skulle pissa och så stack man hem. Kom full till lektionerna och satt mest och kollade på porr när man hade tillgång till datorer.

I matsalen tog man alltid så jävla mycket mat så tallriken var fylld till bristningsgränsen.. När vi hade ätit klart såg borden ut som ett jävla skämt. Utspillda mjölkglas, tallrikar upp och ned. Sås över hela bordet. Vi hade tävlingar i att dricka mjölk och det var inte ovanligt att folk spydde i matsalen...

osv osv osv.... Roliga tider.

Sjukt att du även höll på såhär i gymnasiet också? Tur man gick på friskola i 7-9...det verkar som kommunal skola eller? Kom ihåg att jag valde friskola eftersom jag inte pallade med idioter. Fanns folk jag saknade där, som var skit snälla och smarta. Men man ville också dra efter bästa kompisen samt att det var fett mycket mera resor.

Vi var i Sällen två gånger, Trysil en och Prag en. FAN VAD MAN SÖP I PRAG...ölen kostade ca 10 kr. Första dagen kom polisen med automat vapen och sprang upp för trapporna.
Citera
2013-12-11, 00:54
  #1051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaini
kastade en stor sten genom ett klassrums fönster, fick vaktmästaren jagandes efter mig, så jag slog ner honom...efter det slog jag sönder vaktmästarkontorets fönster med knytnäven...Det blödde som fan. Sedan cycklade jag hem, hehe

Sjukaste jag hört! Varför?
Citera
2013-12-11, 03:26
  #1052
Medlem
nicken89s avatar
Mycket skit man gjorde under sin skoltid i hogstadiet.
Gick pa en av de stokigaste skolorna i kommunen, i den absolut stokigaste klassen, och var sjalv en av de stokigaste eleverna
Lite axplock fran vad varan klass lyckades med under loppet av 3 ar:

Fatt samma larare att grata 4 ganger under lektioner, och 2 andra att grata vid enstaka tillfallen.
Brukade valta alla skap for yngre eleverna sen stalla tillbaka dem sa att nar skapdorrarna oppnades ramlade allting ut huller om buller.
Kastat pappbokmarken som frisbies, som traffade en yngre elev i ogat.
Satt pa alla kranar i kemisalen under lektion som sprutade ner allting, inklusive varan larare.
Haft oandligt manga matkrig i matsalen, biff och potatis som vinade genom luften var en klassiker.
Snobollskrig med andra skolor, slagsmal pa skolgarden.
Rokte fet framfor larare, fast det var efter skoltid, men pa skolgarden.
Gjort pipor for cb bruk under traslojden, fick hogsta betyg pa en av dem
Gatt runt i enbart kallingar en hel dag, gick ut pa ett vad dar vinnaren vann 70 kr. Jag vann, resulterade i ett brev hem av rektorn med en bild pa mig i enbart kalsonger och dr martens.
Smallare och stinkbomber i korridererna, kastat sudd och skjutit spottpapper med sugror pa andra elever under lektioner.
Varit full under skoltid, vi akte senare fast
Klasskamrater som bajsade i papperskorgen och kissade pa golvet i omkladningsrummet efter gympan.
Blivit utslangd fran lektioner for manga ganger for att rakna.
Kastat snobollar pa bilar som korde pa vagen brevid skolan, traffade bl.a. en bil med 3 blattar i som vi blev jagade av haha..

Som sagt, enbart ett par axplock. Finns mycket fler roligare saker som hant men tror nog jag riskerar att outas da.
Gick anda ut med top 15 betyg i skolan haha, runt 350 elever.
__________________
Senast redigerad av nicken89 2013-12-11 kl. 03:28.
Citera
2013-12-11, 03:56
  #1053
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
Mycket skit man gjorde under sin skoltid i hogstadiet.
Gick pa en av de stokigaste skolorna i kommunen, i den absolut stokigaste klassen, och var sjalv en av de stokigaste eleverna
Lite axplock fran vad varan klass lyckades med under loppet av 3 ar:

Fatt samma larare att grata 4 ganger under lektioner, och 2 andra att grata vid enstaka tillfallen.
Brukade valta alla skap for yngre eleverna sen stalla tillbaka dem sa att nar skapdorrarna oppnades ramlade allting ut huller om buller.
Kastat pappbokmarken som frisbies, som traffade en yngre elev i ogat.
Satt pa alla kranar i kemisalen under lektion som sprutade ner allting, inklusive varan larare.
Haft oandligt manga matkrig i matsalen, biff och potatis som vinade genom luften var en klassiker.
Snobollskrig med andra skolor, slagsmal pa skolgarden.
Rokte fet framfor larare, fast det var efter skoltid, men pa skolgarden.
Gjort pipor for cb bruk under traslojden, fick hogsta betyg pa en av dem
Gatt runt i enbart kallingar en hel dag, gick ut pa ett vad dar vinnaren vann 70 kr. Jag vann, resulterade i ett brev hem av rektorn med en bild pa mig i enbart kalsonger och dr martens.
Smallare och stinkbomber i korridererna, kastat sudd och skjutit spottpapper med sugror pa andra elever under lektioner.
Varit full under skoltid, vi akte senare fast
Klasskamrater som bajsade i papperskorgen och kissade pa golvet i omkladningsrummet efter gympan.
Blivit utslangd fran lektioner for manga ganger for att rakna.
Kastat snobollar pa bilar som korde pa vagen brevid skolan, traffade bl.a. en bil med 3 blattar i som vi blev jagade av haha..

Som sagt, enbart ett par axplock. Finns mycket fler roligare saker som hant men tror nog jag riskerar att outas da.
Gick anda ut med top 15 betyg i skolan haha, runt 350 elever.

Hur gick det med eleven som du träffade i ögat?
Citera
2013-12-11, 04:53
  #1054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishg33k95
Sjukaste jag hört! Varför?

Jag var väl inte helt frisk antar jag
Citera
2013-12-11, 06:01
  #1055
Medlem
Har också jagat en kille som mobbade mig med ett stort järnrör. Lyckades aldrig få in en träff men jag kastade järnröret på han istället. Jag jagade in honom i ett klassrum där dom hade lektion
Citera
2013-12-11, 08:23
  #1056
Medlem
Dobrichs avatar
Detta var i 8:an. Jag och två kamrater kom alltid cirka 40 min till skolan före alla andra på grund av skolbussen. En dag var det helt jävla öde i skolan, och av någon anledning så tog min polare fram en brandsläckare (pulver) och började spruta runt på skåp och väggar. Det slutade med att alla 3 sprang runt med varsin brandsläckare och sprutade ner allt vi kunde se. Soffor, tavlor, m.m.

Polisen var där senare på dagen och förhörde alla i skolan. Vi hade förstört saker med ett värde på cirka 45.000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in