Haha, grymt rolig tråd, läst alla inlägg
När jag gick i 4-5:an i grundskolan tyckte jag det var en bra ide att rista in figurer på skolbänken med hjälp av en medhavd skruvmejsel

När läraren tog denna skruvmejsel ifrån mig fick jag ett jävla dampanfall, detta resulterade i en papperskorg i ryggen på fröken och dess innehåll tömt över henne. Ett samtal med rektorn senare så var skruvmejseln åter i min ägo, utan lärarens godkännande

Tror inte jag insåg allvaret av det här förrens den här tråden...
Utmanade klassens biff att ställa sig upp på lektionen och låta ungefär som king-kong på steroider inför samma lärare, detta gjorde han såklart. Utmaningar och grupptryck var vanligt under den tiden.
Klass 7: Sista dagen innan jullovet tog jag med en flaska vars innehåll kunde få den manligaste mannen att sätta sig i fosterställning och gråta, innehöll bland annat sur mjölk, bitar av kött och fisk, spott och ägg. Denna tömde jag i ett oanvänt skåp och satte på ett hänglås, stanken när vi började igen var svår att beskriva... Jag gick i en liten skola så vi hade ett rum endast för skåp, alltså var de inte utställda i korridorerna, det gick inte att vara i det rummet på 2-3 veckor, men tyvvär hittades skåpet och slängdes, det var kul sålänge det varade dock
Ursäktar eventuella stav-fel eller konstiga ord, var rätt trött när detta skrevs.