Ja ni, vart fan börjar man detta. Skulle lika gärna kunna skriva en tripprapport egentligen så mycket skit man har gjort under högstadiet och gymnasiet, kan dra några saker iaf.
Fyllt i lärarnas frånvaro som hängde på en tavla i centralhallen, dvs ett papper som visade vilka lärare som inte var i skolan, det stod handskrivet på ett papper med många tomma fällt så varför inte fylla ut dem liksom? Detta resulterade i att väldigt väldigt många elever var frånvarande.
Tagit en sax+"stolsploppar" sådanna som sitter på stolsbenen för att inte repa golven. De var gjorde av gummi så var bara att sätta dem på saxens handtag och pilla in i vägguttaget strömmen slogs ut rätt ordentligt, detta resulterade i att det blev uppskjutet nationella prov och många lektioner slutade tidigare pga lyssningsövningar.
En gång slog jag även ut strömmen i bildsalen där de hade en bränningsapparat för att bränna lera i, den kortslöts och fungerade inte längre av någon anledning, har hört ryktas att det kostade över 40.000 för en ny, vet dock inte hur bra det stämmer.
Satt för bänkar utanför toaletterna när någon rolig person varit där inne.
Startat brandlarm, en gång kom till och med brandkåren.
Tagit brandsläckare och gummisnoddar för att sedan ta bort säkringen och sätta gummisnodden runt själva grejen man håller in för att spruta och sedan lagt brandsläckaren sprutandes utanför lärarrummet, vart lite kaos då.
snott bakpulver från hemkunskapen och stoppat i ett oanvänt skåp och sedan tagit mentos+coca cola light och stoppat in och stängt skåpen, det blir RIKTIGT kladdigt kan jag lova.
Det är bara ett urval från högstadiet.
Gymnasiet var det inte lika mycket grejer på men ändå en del skoj. När vi satte oss en helkväll och ringde runt till alla lever i klassen och låssades vara lärare och sa att vi hade olika aktiviteter dagen därpå en del gick till biblioteket, en den till museet en del kom till skolan kl 05.30 för de trodde vi skulle på studiebesök 25mil bort så bussen skulle vänta på dem där och liknande saker.
Startat "fest" i klassrummet med fest menas att jag och ett par polare köpte några spritflaskor av langaren och bjöd alla på, små muggar med sprit cirkulerade i klassrummet, förvånansvärt många drack.
Det som skapade värst kaos var nog dock när vi hade köpt en riktigt fet fyrverkeripjäs, en sådan där trälåda och sedan tänt på och lagt in i ett skåp och tagit betäckning, det var rök överallt, brandlarm och chockade elever och lärare när det small och kom 3 brandbilar.
Finns så mycket att om man gav det tid skulle man kunna skriva en hel bok. Till er som undrar så var jag inte skolans bästa elev