2009-11-14, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
kan du förklara lite mer? den där "pistolen" verkar intressant
Ja, den såg ut som en pistol, o när man tryckte den mot någon o "fyrade av", så fick denna en lätt stöt. Som kändes typ som om man slickar på ett 9V-batteri. Inget farligt eller obehagligt alls. Men polisen trodde det rörde sig om en stun-gun, men de lämnade tilbaka den sen.

Användes för att avmagnetisera (eller nåt) LP-skivor.
Citera
2009-11-14, 01:42
Avslutad
Vi fick i uppgift en gång att hämta block o pennor i högstadiet, o fick nyckeln till förrådet. Tror jag har ett gross blyertspennor hemma fortfarande.
Citera
2009-11-15, 20:28
Medlem
frumpishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Förlåt för mkt gammal post, men du råkar inte ha de programmen kvar och kan slänga upp dem nånstans?

Knäcka bios? Om vi förutsätter att man kan "knäcka bios", knäcka bios med att slå med näven i tangentbordet?

Your trolldetector seems to be malfunctioning
Citera
2009-11-16, 00:06
Medlem
likmaskerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaquin
Jag ljuger om min ålder.

Klassråd? Klasskassa? Städning av klassrum? Går du i mellanstadiet eller?
Citera
2009-11-17, 07:31
Medlem
Strongmanx2s avatar
Har gjort många småbus i skolan.
Men det absolut bästa minnet är från 6:an.

Efter gympan brukade några killar smygtitta på tjejerna när dem duschade. Deras dörr in till duschen hade en stor glipa nertill och upptill.
Så vi turades om att stå två och två, och ja det är chockerade hur mogna vissa var.

Iaf, Sebbe datanörden och killen alla störde sig på fick följa med denna gång.
ÅH dra åt helvete vad galen han blev när han fick se Julia i våran klass.
Han började typ harkla sig och svettas, och jag minns att han sa nåt om hår.
Sen.. Sen gapskriker idioten "HON HAR HÅR PÅ MUSEN" och givetvis hör varenda tjej detta och börjar skrika och någon slår upp dörren rätt i Sebbes ansikte så det börjar pissa blod ur näsan på honom.

Åh helvete vad skit vi fick, och sedan dess bytte dem ut dörrem och vi fick aldrig chansen att tjuvtitta mer.
Citera
2009-11-17, 11:12
Medlem
h4xx3r_kuks avatar
jag låg och knullade i ett klassrum under en övernattning i nian......
Citera
2009-11-21, 10:44
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xx3r_kuk
jag låg och knullade i ett klassrum under en övernattning i nian......

Mein Trolldetektor ist beeping..
Citera
2009-11-21, 10:50
Bannlyst
Bara Jag Som Bajsat I Klassrummet?
Citera
2009-11-22, 22:38
Medlem
Gatess avatar
i lågstadiet så blev det att man skrev en massa obscena saker och la in som skärmsläckare på datorerna i biblioteket.

Senare under åren så har det varit allt ifrån att springa runt och knäcka blyerspennor i lås till smällare i korridorer, allmän vandalism och en massa skit som man gjord på någons datorkonto.

Men det bästa var nån gång under årskurs åtta. Hela klassen var ute under biologin och skulle undersöka vad man hittade under stenar osv. Själv så passade man på att dra en rejäl snorloska och ropa dit läraren:P Han blev mycket förundrad över vad det var och började peta i det med en pinne. Tillslut petade han med fingret och luktade på det samt att han rabblade upp något latinskt namn och sa att det var en typ av svamp xD var inte speciellt lätt att hålla sig för skratt
Citera
2009-11-23, 00:33
Medlem
Ri-Fas avatar
Ja ni, vart fan börjar man detta. Skulle lika gärna kunna skriva en tripprapport egentligen så mycket skit man har gjort under högstadiet och gymnasiet, kan dra några saker iaf.

Fyllt i lärarnas frånvaro som hängde på en tavla i centralhallen, dvs ett papper som visade vilka lärare som inte var i skolan, det stod handskrivet på ett papper med många tomma fällt så varför inte fylla ut dem liksom? Detta resulterade i att väldigt väldigt många elever var frånvarande.

Tagit en sax+"stolsploppar" sådanna som sitter på stolsbenen för att inte repa golven. De var gjorde av gummi så var bara att sätta dem på saxens handtag och pilla in i vägguttaget strömmen slogs ut rätt ordentligt, detta resulterade i att det blev uppskjutet nationella prov och många lektioner slutade tidigare pga lyssningsövningar.
En gång slog jag även ut strömmen i bildsalen där de hade en bränningsapparat för att bränna lera i, den kortslöts och fungerade inte längre av någon anledning, har hört ryktas att det kostade över 40.000 för en ny, vet dock inte hur bra det stämmer.

Satt för bänkar utanför toaletterna när någon rolig person varit där inne.

Startat brandlarm, en gång kom till och med brandkåren.

Tagit brandsläckare och gummisnoddar för att sedan ta bort säkringen och sätta gummisnodden runt själva grejen man håller in för att spruta och sedan lagt brandsläckaren sprutandes utanför lärarrummet, vart lite kaos då.

snott bakpulver från hemkunskapen och stoppat i ett oanvänt skåp och sedan tagit mentos+coca cola light och stoppat in och stängt skåpen, det blir RIKTIGT kladdigt kan jag lova.

Det är bara ett urval från högstadiet.

Gymnasiet var det inte lika mycket grejer på men ändå en del skoj. När vi satte oss en helkväll och ringde runt till alla lever i klassen och låssades vara lärare och sa att vi hade olika aktiviteter dagen därpå en del gick till biblioteket, en den till museet en del kom till skolan kl 05.30 för de trodde vi skulle på studiebesök 25mil bort så bussen skulle vänta på dem där och liknande saker.

Startat "fest" i klassrummet med fest menas att jag och ett par polare köpte några spritflaskor av langaren och bjöd alla på, små muggar med sprit cirkulerade i klassrummet, förvånansvärt många drack.

Det som skapade värst kaos var nog dock när vi hade köpt en riktigt fet fyrverkeripjäs, en sådan där trälåda och sedan tänt på och lagt in i ett skåp och tagit betäckning, det var rök överallt, brandlarm och chockade elever och lärare när det small och kom 3 brandbilar.

Finns så mycket att om man gav det tid skulle man kunna skriva en hel bok. Till er som undrar så var jag inte skolans bästa elev
Citera
2009-11-23, 01:16
Medlem
Tredagars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1025
Bara Jag Som Bajsat I Klassrummet?

Citera
2009-11-23, 03:28
Medlem
alexkiings avatar
Det roligaste var nog när jag gick i 6an tror jag, typ ett bord med jul som man brukar köra papp på, vi stod i en korridor vi va 5 st, tog fart och rammade en branddörr som kostade 20tusen, och sen sprang vi såklart därifrån och springer förbi alla lärare.

Och sen på en lektion när jag gick i 9an, satt jag bredvid min kusin när vi hade språkval. Då ritade han och jag ett as fult porträtt av läraren. Det roligaste var att han stod bakom oss (vilket vi hade missat). Och det var ju självklart en lärare utan humor som vart skogstokig. Slapp ju resten av den lektionen då

EDIT: Kom på en till sak, Jag och min kusin tejpade fast drag smällare på hela studievägledarens dörr, då alla gillade och reta honom för att han kunde få värsta anfallen när han vart förbannad, men när vi skulle tejpa fast den sista öppnar han dörren bara smattrar i korridoren. Jag hann och springa iväg innan han såg mig, men min kusin vart upptäckt.
Senast redigerad av alexkiing 2009-11-23 kl. 03:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in