2012-09-03, 22:18
  #961
Medlem
AmadeusKriegs avatar
ehe,
under några bildlektioner i högstadiet hittade jag och några vänner på otyg.

Bildläraren ogillade vi ganska mycket och när vi hade våra uppgifter att göra valde vi tre att sätta oss i ett "grupprum" intill.
Väl där inne satt vi mest och snackade skit och klottrade på våra teckningar av olika slag.

Lärarinnan kom såklart in med jämna mellanrum för att se att vi skötte oss och det var mellan dessa besök som en av oss (inte jag) stjärtade på hantaget,
alltså verkligen gned anus mot handtaget, för allt jag vet så kanske min vän fick upp handtaget nån cm i analen. Obekräftat detta.
Men oavsett så stank det skit om handtaget och det var typ "flott" på det och något hårstrå. Nej såklart inga bajskluttar men ja, så nära skit som det kan vara utan att vara faktiskt skit. Enligt uppgift -STANK- det om handtaget inuta helvete.

Jävlar i helvete vad vi garvade när hon kom in för att kolla till oss. Vi satt där och skissade lite oskyldigt på våra bilder och sen när hon gick ut så tog hon i handtaget och jävlar va roligt det var.
När vi väl skulle ut därifårn använde vi såklart ett "verktyg" att öppna dörren med
Citera
2012-09-03, 23:51
  #962
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
ehe,
under några bildlektioner i högstadiet hittade jag och några vänner på otyg.

Bildläraren ogillade vi ganska mycket och när vi hade våra uppgifter att göra valde vi tre att sätta oss i ett "grupprum" intill.
Väl där inne satt vi mest och snackade skit och klottrade på våra teckningar av olika slag.

Lärarinnan kom såklart in med jämna mellanrum för att se att vi skötte oss och det var mellan dessa besök som en av oss (inte jag) stjärtade på hantaget,
alltså verkligen gned anus mot handtaget, för allt jag vet så kanske min vän fick upp handtaget nån cm i analen. Obekräftat detta.
Men oavsett så stank det skit om handtaget och det var typ "flott" på det och något hårstrå. Nej såklart inga bajskluttar men ja, så nära skit som det kan vara utan att vara faktiskt skit. Enligt uppgift -STANK- det om handtaget inuta helvete.

Jävlar i helvete vad vi garvade när hon kom in för att kolla till oss. Vi satt där och skissade lite oskyldigt på våra bilder och sen när hon gick ut så tog hon i handtaget och jävlar va roligt det var.
När vi väl skulle ut därifårn använde vi såklart ett "verktyg" att öppna dörren med
Ahh, rövning var något även vi höll på med i högstadiet.

Mitt bästa minne ifrån det var när vi gick i nian och någon hade glömt en mössa i ett klassrum bredvid vårt. Läraren hade glömt att låsa så vi var ensamma därinnne. Mössan kände vi igen från en kille som gick i åttan, den tog min kompis och skrapade i tvåan. När han var färdig syntes en brun fläck på den vita mössan och det luktade utav helvete. Fläcken var inte jättestor men tillräckligt för att man skulle kunna se den på nära håll när man mötte killen i korridorerna.
Citera
2012-09-04, 00:26
  #963
Medlem
Haha, i nian så tog vi lite spackel från den nyrenoverade väggen på andra sidan korridoren och jag tillsammans med mitt lilla kompisgäng spacklade igen en störig klasskamrats nyckelhål till hans skåp. Det var inga glada miner där inte...
Citera
2012-09-04, 01:38
  #964
Medlem
Efter tillsägelse från läraren på högstadiet att vi inte fick kasta pennuddar på golvet eftersom det blev fula märken så satt jag i bänken och skulle kasta den i soptunnan. Läraren hann flytta sig och udden hamnade istället i hans öra. Inte så lyckat.
Citera
2012-09-04, 02:58
  #965
Medlem
Agge-Bs avatar
Jag kommer ihåg i 8an då jag jag, min kompis och hans kompisar hamnade ensamma i ett klassrum då vi hittade massvis med lim! Vi tyckte det var en hysterisk rolig idé att börja limma fast allt vi kunde komma på böcker i bord, stolar i golvet allt. Lite senare under dagen hade någon lärare fattat att vi hade varit där inne då hon pratade med min kompis kompisar då de hade tjallat på oss. Vi nekade allt och sa att vi aldrig skulle göra något sådant. Vi berättade för läraren att det var så barnsligt och onödigt att vi aldrig skulle göra något sådant då hon trodde oss och antog att det var några andra.
Citera
2012-09-04, 08:15
  #966
Medlem
Adfris avatar
Vi hade en lärare av modell större. Väldigt mycket större.
Denna lärare körde bil av modell mindre. Väldigt mycket mindre.

Den bilen rullade/bar vi, med gemensam kraft, in i skolans matsal.

Han var riktigt äcklig också. Flottigt halvlångt hår. Alltid för liten skjorta också, så hans blekfeta navel kikade ut mot oss mellan knapparna. Brukade ha "slem"/gegga i mungiporna när han pratade.


En annan lärare var också "morbidly obeese". Vi lyckades sno en "varning för bred last" från en långtradare som vi fäste med superlim på hennes baklucka.
Citera
2012-09-04, 17:19
  #967
Medlem
Pipen0s avatar
Har inte gjort så mycket sjukt själv men har varit med om mycket sjuka saker kompisar gjort framför allt i grundskolan. En kompis till mig i högstadiet, Kalle kan vi säga att han heter, skulle gå till skolsyster för att be om en huvudvärkstablett. Jag följde med (antagligen för att slippa lektion). När vi kom dit såg vi en skylt med texten: borta för lunch 12.00-12.30. Klockan var typ 13.00 och vi knackade på dörren men fick inget svar. Kalle blev irriterad över detta och bestämde sig för att olla hennes dörrhantag. Han plockar ut dolmen och gnider den sakta över hantaget när hon öppnar dörren...

En annan gång var det idrott och vi var i en stor sal med läktare på ena långsidan. Det var dans och Kalle hade "glömt kläder" och satt därför på läktarn och tittade på. Läktarn var upphöjd ungefär två meter från själva salens golv och hade ett staket av plexiglas. När vi står och gör danssteg nere på golvet ropar Kalle uppifrån läktarn: "Pipen" och trycker hela paketet mot plexiglaset. Förstås så reagerar inte bara jag på hans rop utan en annan tjej i min klass vänder sig också och tittar och skriker till vilket får resten av klassen och läraren att vända sig om också.

Tidigare i femte, sjätte klass någon gång hade jag och min kompis, låt oss säga Per, kvarsittning. Vi satt i ett klassrum och skulle skriva skrivstil eller något liknande och hade en lärare som kom och kollade att vi jobbade ibland. När läraren precis varit där tog min kompis Per en mjuk skumgummiboll vi hade i klassrummet. Sedan letade han upp det lilla hålet där luft kan komma igenom och började töja det.

När hålet hade gått från någon millimeter till några centimeter i diameter tog han ut sin fullt erigerade penis och började penetrera bollen. Efter några in och ut lade han tillbaka bollen där den skulle ligga. Senare under våra mattelektioner brukade vår lärare kasta bollen till någon i klassrummet och säga ett tal den skulle lösa för att sedan kasta tillbaka bollen. Jag och Per hade förstås berättat om kvarsittningen för killarna i klassen och ni kan ju ana hur kul ett gäng 12-åringar kunde ha åt det när hon kastade runt med sexbollen.

Kom på en till:
En annan kille i min klass i åttan tror jag det var, lyckades på nåt sätt få tag på lösenord till lärarnas användare på skoldatorerna. Han bytte ett antal startsidor på internet explorer till porrfilmer och liknande (lemonparty och dyl.). Blev ett jävla liv efter att någon lärare skulle göra någon presentation under ett föräldramöte.
__________________
Senast redigerad av Pipen0 2012-09-04 kl. 17:35.
Citera
2012-09-04, 17:30
  #968
Medlem
Koddmongots avatar
Fyfan, dom kan ju inte va rediga!
Citera
2012-09-04, 21:44
  #969
Medlem
Koddmongots avatar
Envisades med att kalla musikläraren för "Mick Fitzpatrick" för att jag tyckte att hans skägg gjorde att han såg Irländsk ut. Han hette förövrigt "Mikael" i förnamn.
Citera
2012-09-04, 22:03
  #970
Medlem
i 9:an sprängde vi en toa med smällare...

Sen var det en lärare som alltid åt ägg till frukost på skolan, (lärarna brukade äta i cafeterian tillsammans med elever) en dag byttes hans ägg ut mot ett kokt, reaktionen var ungefär "jävla käring som ska hålla på o jäklas!"

annars var ju stinkbomber i ventilationen standard

Sen hade rektorn en lite nissan micra, en dag var vi sisådär 6 stycken som hjälptes åt att få ut den å en äng bredvid parkeringen
Citera
2012-09-04, 22:11
  #971
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipen0
Har inte gjort så mycket sjukt själv men har varit med om mycket sjuka saker kompisar gjort framför allt i grundskolan. En kompis till mig i högstadiet, Kalle kan vi säga att han heter, skulle gå till skolsyster för att be om en huvudvärkstablett. Jag följde med (antagligen för att slippa lektion). När vi kom dit såg vi en skylt med texten: borta för lunch 12.00-12.30. Klockan var typ 13.00 och vi knackade på dörren men fick inget svar. Kalle blev irriterad över detta och bestämde sig för att olla hennes dörrhantag. Han plockar ut dolmen och gnider den sakta över hantaget när hon öppnar dörren...

Vilken cliffhanger! Hur reagerade skolsystern?!
Citera
2012-09-04, 22:54
  #972
Medlem
Med risk för att outa mig själv.
Inget häftigt eller coolt med det jag kommer skriva, moraltanter please...
Gick på högstadiet! Idag universitet, så allt har ändrats.

Vi hade aktivitet i stadens kyrka, där vi var på föreläsning om sex etc, varpå jag och en kompis smyger ned i det (tomma) vuxen-dopet...där lägger vi oss, och sedan när föreläsningen börjar drar min kompis ned byxorna och fiser högljutt, vilket ekar otroligt mycket då detta var, inte kaklat..men ja, minns inte vad det heter men vilket som så lät det otroligt mycket iaf!

Sedan, när vi fortfarande var där, så drog vi över till ett dagis och snodde små cyklar, alltså dagisets trampcyklar, och cyklade omkring med inuti kyrkan..

Där nere hade de även fotbollar, handbollar och innebandyklubbor samt bollar, med små mål i. Där sprang vi, ca 20 killar omkring och sköt på varandra och allt möjligt runt omkring oss, så att en lampa, ett element samt en tavla gick i sönder.

När vi åkte till Helsingborg på klassresa i åttan stack vi över till Helsingör och drack, samt tog med oss öl över sundet.

Vi hade matkrig, så sade en lärare emot som var en väldigt känslig kille av sig, så att alla började kasta mat mot honom. De följande månaderna satt vi och bankade i bordet och skrek högt "XX XX är homosexuell, homosexuell, homosexuell!" tills denne grät och lämnade bamban. Läraren bytte sedan skola och stad.

Aktivitetsdag i nian, alla åttor spelade handboll. Vi skulle givetvis hålla på klassen under oss, dvs de som skulle få ha vårat klassnamn. Vilket inte var så farligt. Problemet var bara att flertalet lärare höll vakt utanför dörrarna för att inga obehöriga skulle få komma in (läs sjuor och nior). Varpå vi drog på oss halsdukar och hoodtröjor och sprang in i salen, vilket ledde till att vissa lärare blev nedtryckta i golvet. Med oss har vi även en sk klacktrumma, en sådan de har i fotbolls-och hockeyklackar.

Lärarna försöker putta ut oss, vilket de så småningom lyckas med, varpå vi tar flykten med trumman och skriker några oerhört omogna ramsor om att vissa (äldre) lärare är pedofiler och hånar många lärare grovt, vilket skulle ses som en kränkning i en rättssal.

Gymnastik, utomhus. Första riktigt varma maj-dagen, varpå vi tar mopederna ned till den lokala sjön och badar, i gymnastikkläder. Vi blir ca 30 minuter sena till fysik-lektionen och det blir pölar efter oss där vi går, då vi inte besvärade oss med att varken byta kläder eller för den delen torka oss.

Detta är bara ett urval, jag har gjort mycket, mycket mer av dålig karaktär i skolan. Det är inte på något sätt häftigt. Det straffar bara en själv, med fler utvecklingssamtal och föräldrarmöten, samt möten med skolans rektor en gång i veckan i tre år. Vi blev kallade den värsta klassen på tio år samt att rektorn flyttade sitt kontor till just under vårt klassrum, då vi ibland kastade runt möblerna i klassrummet och stundtals, några gånger i veckan, hade datastols-race.

Edit: jag ångrar sjukt mycket alla fruktansvärt elaka saker jag gjort mot lärare, jag har varit alldeles för jävlig rent ut sagt. Jag är ledsen för alla lärare som jag fått att gråta och de lärare som valt att sluta på grund av mig och mina fd vänners dumma handlingar. Jag hoppas att de idag har ett jobb de trivs med och att de har kunnat gå vidare.

Så småkids, innan ni gör något dumt så tänk på det jag har skrivit. Idag ångrar jag mig riktigt mycket!
__________________
Senast redigerad av gitarr-olp 2012-09-04 kl. 22:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in