ehe,
under några bildlektioner i högstadiet hittade jag och några vänner på otyg.
Bildläraren ogillade vi ganska mycket och när vi hade våra uppgifter att göra valde vi tre att sätta oss i ett "grupprum" intill.
Väl där inne satt vi mest och snackade skit och klottrade på våra teckningar av olika slag.
Lärarinnan kom såklart in med jämna mellanrum för att se att vi skötte oss och det var mellan dessa besök som en av oss (inte jag) stjärtade på hantaget,
alltså verkligen gned anus mot handtaget, för allt jag vet så kanske min vän fick upp handtaget nån cm i analen. Obekräftat detta.
Men oavsett så stank det skit om handtaget och det var typ "flott" på det och något hårstrå. Nej såklart inga bajskluttar men ja, så nära skit som det kan vara utan att vara faktiskt skit. Enligt uppgift -STANK- det om handtaget inuta helvete.
Jävlar i helvete vad vi garvade när hon kom in för att kolla till oss. Vi satt där och skissade lite oskyldigt på våra bilder och sen när hon gick ut så tog hon i handtaget och jävlar va roligt det var.
När vi väl skulle ut därifårn använde vi såklart ett "verktyg" att öppna dörren med