2009-09-09, 15:17
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxz
Jag hoppas verkligen att du ljuger.

Utan tvekan. Hade han gjort nåt sånt hade han inte suttit här idag, skulle jag tro :P
Citera
2009-09-09, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxz
Jag hoppas verkligen att du ljuger.
Du hoppas rätt(punkt)
Citera
2009-09-09, 21:13
Medlem
Har ett "roligt" minne ifrån högstadiet. Jag å mina polare hittade vikariens nycklar i låset till klassrummet, självklart kom vi fram till att dessa var det lika bra att lägga beslag på med tanke på att det var en universiell nyckel.

Någon dag senare bönar å ber vikarien om att om någon vet något om nycken så SNÄLLA berätta, hon var riktigt desperat å mådde uppenbart dåligt men inte fan ville vi sätta dit oss själv så vi sa inget. lite dåligt samvete hade man.

P.S
Morsan till han som hadde hand om nyckeln var sjuksyrra på skolan å hittade nyckeln i någon låda. Hon förklarade för honom att den här tar jag hand om!
Dock vart det inget efterspel, förmodligen ville hon inte sätta dit sin sån som tur var.
Citera
2009-09-09, 22:55
Medlem
Meneross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luxum
Har ett "roligt" minne ifrån högstadiet. Jag å mina polare hittade vikariens nycklar i låset till klassrummet, självklart kom vi fram till att dessa var det lika bra att lägga beslag på med tanke på att det var en universiell nyckel.

Någon dag senare bönar å ber vikarien om att om någon vet något om nycken så SNÄLLA berätta, hon var riktigt desperat å mådde uppenbart dåligt men inte fan ville vi sätta dit oss själv så vi sa inget. lite dåligt samvete hade man.

P.S
Morsan till han som hadde hand om nyckeln var sjuksyrra på skolan å hittade nyckeln i någon låda. Hon förklarade för honom att den här tar jag hand om!
Dock vart det inget efterspel, förmodligen ville hon inte sätta dit sin sån som tur var.

Du stavade fel på son.

Jag, och nästan hela klassen, har skrattat åt handikappade i klassrummet. Våran ultra-PK svenskalärare tyckte inte det var skoj.

Detta hände varje fredag i några månader när jag gick i nian.
Citera
2009-09-12, 02:33
Medlem
Tubby Steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meneros
Du stavade fel på son.

Jag, och nästan hela klassen, har skrattat åt handikappade i klassrummet. Våran ultra-PK svenskalärare tyckte inte det var skoj.

Detta hände varje fredag i några månader när jag gick i nian.
Vadå kom det handikappade personer till erat klassrum varje fredag eller pratade ni bara om dom?

Citat:
Ursprungligen postat av luxum

P.S
I lågstadiet hittade jag och polarn också våran lärares borttappade nyckelknippa, men det var hennes husnyckel där också, hon var helt förtvivlad.
Vi fick bara ha den några timmar innan min polares lillasyster (som är största smöraren) gick och skvallrade, och jäklar vad vi blev utskällda. Hon kom till och med förbi vid busshållsplatsen när hon skulle hem och skällde ut oss en extra gång, polarens lillesyrra sa förlåt sen.

En annan sak, inte sjuk , mest rolig.
En polare höll på och retade och kastade saker på mig en hel jäkla lektion, till slut tröttnar jag tar mitt suddegum och laddar mot polarn som börjar springa ut mot dörren, tar i så jävla mycket att jag kastar lite snett och träffar rätt på min lärare i ryggen så suddet flyger iväg åt helvete.
Hon vänder sig om och skriker "nääe nu får det vara nog" åt mig och mina polare, hon såg inte att det var jag och jag slapp skäll, men började garva för det såg så jäkla roligt ut och tanken av att jag just sulat ett suddegum på min lärare allt vad jag palla.
Citera
2009-09-12, 02:58
Medlem
Jag tände en stor tårta med kanske 40 raketer lr nåt på en lektion en gång.
Citera
2009-09-13, 01:41
Medlem
Loufathers avatar
.

När jag var typ 8 sköt jag ett stort sudd med hjälp av en stor linjal rätt i nacken på min lärare. Jävlar fan arg hon blev, träffen lät som en jävla örfil.
Citera
2009-09-13, 12:19
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvais
Jag tände en stor tårta med kanske 40 raketer lr nåt på en lektion en gång.

Jajustdet.

Citera
2009-09-15, 18:39
Medlem
G2rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jajustdet.

Jaja, just det precis... xD Jävla fjantigt att man vill spela cool på forum -.-

Egna hyss får jag väl försöka komma ihåg senare, är för trött nu
Citera
2009-09-16, 16:21
Medlem
MindLaunchs avatar
Haha i 9an så gjorde några klasskompisar och jag ett förjävligt bra gjort bus.

Vi var ju unga grabbar, smygtitta var ett populärt hittepå under idrotten(omklädnings rummen för killar och tjejer var precis brevid varann med en dörr emellan.)Så vi tog ett stämjärn(heter det så? platt sak med veckna kanter) och en hammare från träslöjden. Det var igång, under gympan gick en kille ut i omklädningsrummet för han skulle ''dricka.''
Men han tog verktygen och började hålla på med dörren mellan killarnas och tjejernas omklädningsrum. efter 10 minuters frånvaro är läraren påväg mot omklädningsrummet, men som tur är så kommer klasskamraten in igen, och man ser tydligt att han druckit från en kran.

Efter lektionen går vi till omklädningsrummet. Efter att ha duschat å klätt på oss var det dags för buset. Tjejerna hade precis duschat klart och höll på att klä på sej. Kamraten som stått och lirkat med dörren rycker upp dörren, alla killarna i klassen ser tjejerna i klassen halv nakna. Jävla gallskrik blev det.

Sen kom läraren pajjade allt. Men han skällde inte ut oss, utan gav oss en lektion i moral och att vi är i puberteten men bör respektera tjejer ändå

Ojoj, tjejerna var sura fram tills sommarlovet. Efter sommarlovet var alla kompisar igen
Citera
2009-09-16, 16:50
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindLaunch
Haha i 9an så gjorde några klasskompisar och jag ett förjävligt bra gjort bus.

Vi var ju unga grabbar, smygtitta var ett populärt hittepå under idrotten(omklädnings rummen för killar och tjejer var precis brevid varann med en dörr emellan.)Så vi tog ett stämjärn(heter det så? platt sak med veckna kanter) och en hammare från träslöjden. Det var igång, under gympan gick en kille ut i omklädningsrummet för han skulle ''dricka.''
Men han tog verktygen och började hålla på med dörren mellan killarnas och tjejernas omklädningsrum. efter 10 minuters frånvaro är läraren påväg mot omklädningsrummet, men som tur är så kommer klasskamraten in igen, och man ser tydligt att han druckit från en kran.

Efter lektionen går vi till omklädningsrummet. Efter att ha duschat å klätt på oss var det dags för buset. Tjejerna hade precis duschat klart och höll på att klä på sej. Kamraten som stått och lirkat med dörren rycker upp dörren, alla killarna i klassen ser tjejerna i klassen halv nakna. Jävla gallskrik blev det.

Sen kom läraren pajjade allt. Men han skällde inte ut oss, utan gav oss en lektion i moral och att vi är i puberteten men bör respektera tjejer ändå

Ojoj, tjejerna var sura fram tills sommarlovet. Efter sommarlovet var alla kompisar igen

Vilken skola var detta i?
Citera
2009-09-17, 19:44
Medlem
dafers avatar
Haha fan vilken härligt rolig tråd Jag och mina klasspolare i högstadiet hittade alltid på "roligheter" vi gjorde allt från att skjuta raketer in fläktsystem till att göra så att lärare grät, om hände nåt så var det alltid mig de frågade först, de va faktiskt jobbigt ibland Men en grej jag minns mest var när vi stökiga grabbar som alltid fick sitta i ett eget klassrum för dom andra i klassen inte stod ut med oss blev lämnade utan uppsyn, fick vi för oss att skruva bort luftningsskruven på ett element och golvet fylldes med 10 cm vatten. Inget hände med oss som tur var, för vi lyckades lura läraren att jag hade vägt med stolen och ramlat på luftningsskruven till elementet Fan va kul de va när vaktmästaren kom och läraren föklarade vad som hade hänt, och man såg på honom att han egentligen visste vad som hade hänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in