2012-09-03, 12:01
  #949
Medlem
Fått ta på bröst och innanför trosan på en sexuellt frustrerad liten fjortis.
Citera
2012-09-03, 12:56
  #950
Medlem
InjectMeWithHIVs avatar
Var relativt lugn förutom i nian när man skulle röka och snusa, minns att vi satt och rökte på lektionen (vid ett öppet fönster) sen la vi ut snus i läroböckerna osv
Citera
2012-09-03, 12:59
  #951
Medlem
Sjukt kanske det inte är men lite roligt iaf
I ettan hade vi ett prov i engelska där en del var "choose the right answer", handlade om grammatik f.ö.
Såg ut ungefär så här:
Citat:
Your ugly [] You´re ugly [X]
I´m a human [] I´m an human [X]
He is stupid [] He are stupid [X]
osv...
jag valde alltså det högra svaret, inte rätt svar.

När jag fick tillbaka provet så försökte jag övertyga läraren om att jag hade haft rätt på alla frågorna
Citera
2012-09-03, 13:03
  #952
Medlem
Zeke Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudixx
Tjenare, Måste bara berätta om en engelska lektion på gymnasiet..

Jag och min polare satt längst bak i klassrummet och snarka till lite smått båda två. Då får min kompis för sig att vi skulle göra något kul, så han drog ner byxorna halft så röven hängde ut bak på stolen, vilket var måttligt kul.

5min senare drar han plötsligt ner gylfen, jag trodde han bara skämtade.
Men sedan kollar jag på honom och märker att han har lagt upp sin dolme på bordet. Han var helt oberörd utan detta, medans jag låg på bordet och hade fått ett riktigt skrattanfall.

Undrar ifall ni har varit med om något sjukt/roligt i ett klassrum?

Hehe. Ja, det var bra. Jävligt bra.
Gillar extra mycket att han var
"helt oberörd". En sån snubbe!

Själv sniffade jag ibland under
vissa lektioner. Bomull indränkt i bensin,
lagd i en hylsa som det tidigare varit
Vick i. Fick några hallisar.
Det var kul.
Citera
2012-09-03, 13:23
  #953
Medlem
Nja vi gjorde väl inte så jätte mycket trams, enligt mig själv då!

Men en kompis fyllde iallafall alla handfat i den längan vi i årskursnio hade, han gjorde detta då på en Fredag kväll (Någon hade glömt att låsa ena dörren vilket gjorde att han kom in)

Kan ju säga att vi var lång lediga sen då allt var vattenskadat och han åkte ditt på det och fick betala massa böter etc.

Även en gång i nian när vi visste att våran lärare skulle ha semester veckan efter så på Måndagmorgon innan vikarien kom körde vi in alla våra mopeder in i klassrummet och satt på dom istället (Vikarien såg sjukt chockad ut när hon kom in) En i klassen hade även en A-Traktor / Epa, men den kom inte in i klassrummet så den stannade i koridorien
Citera
2012-09-03, 15:08
  #954
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steeler123123
Även en gång i nian när vi visste att våran lärare skulle ha semester veckan efter så på Måndagmorgon innan vikarien kom körde vi in alla våra mopeder in i klassrummet och satt på dom istället (Vikarien såg sjukt chockad ut när hon kom in) En i klassen hade även en A-Traktor / Epa, men den kom inte in i klassrummet så den stannade i koridorien
Hahaha fyfan att jag inte tänkte på det där!
Citera
2012-09-03, 15:09
  #955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Inget nämnvärt men i 9an så spårade ett snöbollskrig ut på skolgården från att ha kastat på varandra så fick nån ide att börja kasta mot andra som inte var med och själva skolan , efter ett tag kommer en kvinnlig lärare ut (allmänt sur i vanliga fall) och ska styra upp det , PANG och hon får en fet snöboll rakt i ansiktet.

Vek oss av skratt , sen försökte vi ta oss in i korridorerna men blev utelåsta av lärararna som sprang och låste haha .... sluta med samtal hos rektorn med föräldrar

Ah, snöbollskrig vilken klassiker. Minns när vi förflyttade snöbollskriget in i rasthallen, det ballade ut totalt. Sen började jag faktiskt bygga en stor snögubbe inne i rasthallen som dock smälte ganska fort. När man gick i 9an var man ju styggast på skolan och djävulsk mot alla. Såklart fick hobbyblattarna och de vanliga blattarna smaka snö så de skrek. Det hela urartade och det blev rättegång och skit eftersom en pojke i 8an fick nog och lappade till en i 9an, vilket han inte skulle gjort.

Sen var det väl det vanliga med att starta brandlarmet när de vankades nationella, köra in mopparna i rasthallen, smälla bangers inne i skolan, skita i vasken, sätta igång porrfilm i aulan, sno massa kemikalier från kemin och leka kemist i korridorerna.. Ja, jag har ens räknat upp hälften av sakerna man gjorde under högstadiet.
Citera
2012-09-03, 17:14
  #956
Medlem
perhammars avatar
standard var väl att starta nåt porrklipp på kompisens dator i datorsalen, sen dra ut sladden till musen och tangentbordet så han inte kunde stänga av. he he hee..
Citera
2012-09-03, 18:03
  #957
Medlem
Snoorks avatar
Min klass i högstadiet hade damp. Alla kände alla sen typ dagis så det kunde ju bara bli kaos.
Några roliga saker vi gjorde:

-Under engelska lektionerna när vi kollade på film så fick vi för oss att vi skulle göra ett hål i väggen in till biblioteket som låg i salen brevid. Sagt och gjort, det blev vårat projekt det närmsta veckorna. Vi hängde även alltid för ett plakat så att ingen skulle märka.
-Vi fick kuratorn att börja gråta.
-Fick de mindre ungarna till att äta hundskit bla.
-Hittade ett sätt att komma in i datasalen. Det med hjälp av en stekspade vi snodde från hemkunskapen.
det blev alltid ett jävla liv när vi smet in där kort efter att någon lärare hade låst.(med tanke på att alla lirade cs, satte på meatspin på projektorn etc.)
Mycket roliga år det där.
Citera
2012-09-03, 19:15
  #958
Medlem
Sarlaccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Min klass i högstadiet hade damp. Alla kände alla sen typ dagis så det kunde ju bara bli kaos.
Några roliga saker vi gjorde:

-Under engelska lektionerna när vi kollade på film så fick vi för oss att vi skulle göra ett hål i väggen in till biblioteket som låg i salen brevid. Sagt och gjort, det blev vårat projekt det närmsta veckorna. Vi hängde även alltid för ett plakat så att ingen skulle märka.
-Vi fick kuratorn att börja gråta.
-Fick de mindre ungarna till att äta hundskit bla.
-Hittade ett sätt att komma in i datasalen. Det med hjälp av en stekspade vi snodde från hemkunskapen.
det blev alltid ett jävla liv när vi smet in där kort efter att någon lärare hade låst.(med tanke på att alla lirade cs, satte på meatspin på projektorn etc.)
Mycket roliga år det där.
Massa saker man missat i plugget
Citera
2012-09-03, 20:39
  #959
Medlem
€rics avatar
Gick en relativt "skadad" klass i högstadiet, mycket bus. Spelade fotboll inomhus, rutor gick sönder. Snodde kakor, glass och annat gott men även pennor och suddigum. Tror jag satt med 800 suddigum någon gång i skåpet. Fördelen var att jag typ alltid glömde de på matten eller gav bort till folk.


Sedan hade skolan inte heller det bästa ryktet, det gick av någon typ av rökgranat i matsalen några ggr sedan sköt man raketer ganska ofta. Inga mini rakter, utan de stora. Sedan tror jag de smälldes av en delvis hemmagjord bomb en gång också vilket känns jävligt random.

Lyckas få läraren att gråta hände redan i 5an. Men sen va hon en idiot också!
Citera
2012-09-03, 20:43
  #960
Medlem
kastat stolar som en rolig grej, kastat basketboll på en laptop som kraschade ganska ordentligt och miljontals saker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in