Skolan har vart rolig till och från.
Men det finns trots allt en del juveler i skolminnet
1an, jag o en polare retade en pojke så pass mycket att han sprang in i skolans kök och tog fram fetaste köttkniven för att sedan jaga oss med den mest brutala cyniska mördarblicken någonsin

Kallade även en tjej för hora, utan att veta vad det betydde. Hon visste ju dock, och blev helt förtvivlad

, jag tyckte bara att hon överreagerade

tills det blev samtal med lärarna...
3an: Krossade rutan till rektorns kontor med en basketboll. Kontoret var på 3e våningen så det var ungefär 10 meter upp, så se framför er hur vi kastade galet som 9 åringar för att försöka få upp den :P
8an: Läraren skrek på oss minst en gång per dag för att vi var så odrägliga.
Skolan hade även en kafeteria, som även hade inomhusbalkong över sig vilken några klasskompisar fick för sig att hoppa ner från

Åkte med sparkcykel i korridorerna, kulkul! Stinkbomber var även med, det stank något så hemskt i 2 dagar :P
9an: Vattenkrig inomhus

och även på skolgården. Tog även över en dator i skolan och satte lösenord på den och tog över adminkontot så datasnubben inte kunde göra något :P
Lade sedan in en P-rulle (som redan fanns på datorn...

) på autostart så att alla kunde välkomnas av den när de loggade in.
1an gymnasiet: Flams i klassrummet vilket resulterade i att jag nästan ramlade ut genom ett fönster
Lyckades även på något vänster sänka internetet på skolan i en kvart, lärarna flippade :P
Resten av gymnasiet har varit väldigt lugn.
Måste även lägga till vad min bror gjorde under sin skolgång.
Priceless!
Han och några kompisar kom över en tigerraket och sprang ner till skolans källare där det fanns en massa toaletter. De tände på en raket inne på en toa och han slängde ner den och försökte spola, det fräste till och sa BANG! Hela botten på toan var borta!

Hela källaren luktade krut och de sprang därifrån kuvade av skratt.