När jag gick i femman så började jag i en ny skola. Men bara för
Att jag var ny så var jag inte en ängel muhäh. Vår klass delades upp i två delar pga det var lite stökigt och klassen var stor så jag var i ett rum som kallades "ulla-rummet" då jag och min kompis sköt Sudd med en linjal på hennes stjärt och en dag gick hon ut och jag och min kompis (tjejer) började rita upp ulla och min andra lärare på tavlan. Vi ritade dem feta och nakna och sparade inte på stora hängiga rattar och könsbehåring. Där uppe skrev vi "Ulla knulla" med stora bokstäver. Och alla i rummet var helt chockade men den som var mest chockad var Ulla
Och den andra läraren som nästan började gråta. Stackars Ulla

trots detta älskade hon mig hahaha!
En till rolig sak var att den andra klassens lärare hade precis opererat sig och hade väldiga problem
Med kistan. En dag gick Ulla på toan och satt där. Toan fanns i rummet:s.. Vi hör dörrar som smälls igen och in i rummet stormar han och sliter upp dörren i panik. Mer panik får han när det är upptaget och kabeln är påväg ut! Han skriet "ÖPPNA snälla" Ulla fgör
Panik och blir super stressad och skriker högt"väääääänta ohoååå" han fortsättter å rycka å
Skrika tills han ger ifrån sig ett ljud och sen var skadan skedd. Som om
Vi dog av skratt! Alla klasser hade snabbt hunnit å prida SIg till det lilla rummet. Den dagen fick jag dock inte hemringning. Det var väl för grovt att berätta för mamma vad som hände. Dock skrattar mamma och vi andra fortfarande åt dessa historier!