2012-07-28, 02:16
Medlem
daniel.ss avatar
kom ihåg i 4:an så pissade och sket vi alla i baksidan av toan så skumma saker händer när man spolar

i början av 7:an tog jag men en softairgun till ett läger sköt en jävla massa saker typ lampor.

en gång i 8:an small vi en stink bomb dom man klämmer på i skolans ventrilation
körde med mopparna genom skolan i slutet av 9:an en god klassiker
Citera
2012-07-28, 02:31
Medlem
Under högstadietiden slogs jag allt som oftast med so-läraren. Vi var som katt och hund.

Sen har jag haft sex i ett klassrum också. Får man skylla på att man var ung och dum?
Citera
2012-07-28, 10:51
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habanero85
Sen har jag haft sex i ett klassrum också. Får man skylla på att man var ung och dum?
Sounds legit...
Citera
2012-07-28, 11:07
Medlem
När jag gick i femman så började jag i en ny skola. Men bara för
Att jag var ny så var jag inte en ängel muhäh. Vår klass delades upp i två delar pga det var lite stökigt och klassen var stor så jag var i ett rum som kallades "ulla-rummet" då jag och min kompis sköt Sudd med en linjal på hennes stjärt och en dag gick hon ut och jag och min kompis (tjejer) började rita upp ulla och min andra lärare på tavlan. Vi ritade dem feta och nakna och sparade inte på stora hängiga rattar och könsbehåring. Där uppe skrev vi "Ulla knulla" med stora bokstäver. Och alla i rummet var helt chockade men den som var mest chockad var Ulla
Och den andra läraren som nästan började gråta. Stackars Ulla trots detta älskade hon mig hahaha!

En till rolig sak var att den andra klassens lärare hade precis opererat sig och hade väldiga problem
Med kistan. En dag gick Ulla på toan och satt där. Toan fanns i rummet:s.. Vi hör dörrar som smälls igen och in i rummet stormar han och sliter upp dörren i panik. Mer panik får han när det är upptaget och kabeln är påväg ut! Han skriet "ÖPPNA snälla" Ulla fgör
Panik och blir super stressad och skriker högt"väääääänta ohoååå" han fortsättter å rycka å
Skrika tills han ger ifrån sig ett ljud och sen var skadan skedd. Som om
Vi dog av skratt! Alla klasser hade snabbt hunnit å prida SIg till det lilla rummet. Den dagen fick jag dock inte hemringning. Det var väl för grovt att berätta för mamma vad som hände. Dock skrattar mamma och vi andra fortfarande åt dessa historier!
Senast redigerad av tantaugusti 2012-07-28 kl. 11:11.
Citera
2012-07-29, 20:47
Avslutad
När jag gick i 9:an så råkade jag somna till på en mattelektion, var på läraren väckte mig, jag gäspade till, och och fick till en fin rap, som luktade läkarsprit, sen fick jag sitta med en sur rektor, som pladdrade om diverse saker, för att sedan höra på ännu mera pladder när jag kom hem. Jag hade stått och pratat med en polare lite tidigare, innan han skulle ta tåget till den lantbrukarskola han gick på, med sig hade han läkarsprit, som var utspätt med cocos-sprit, rätt okej. Men det behövdes inte mycket för att få sig en fylla. Jag var bara 16 år, och inte så van vid alkohol som nu detta var i mitten på 90-talet.
Citera
2012-07-31, 17:25
Medlem
toLowerCases avatar
Detta hände en dag då jag gick i nian.
Vi hade nyss hållit på med ett teknikarbete i vårat klassrum och det fanns fortfarande matrial som stora frigolitblock kvar. En klasskamrat kom på den genialiska idéen att ta ett av dessa block och slå detta i skallan på någon annan klasskamrat. Rätt som det var så blev det ett frigolitkrig som hela klassen deltog i. Eftersom detta var på en rast så kunde vi fightas helt ostörda tills varenda frigolitkula hade lossnat XD

Var sjukt kul, vi skrattade till och med under hela perioden vi fick städa upp allt(ca en halvtimme)
Citera
2012-07-31, 17:45
Medlem
Bassplays avatar
När man var mindre var det inga större saker, då menar jag lågstadiet ... Gömde kompisars hockey-bilder och satte igång brand alarm. Är rädd för vad ni ska tycka om mig om jag berättarsaker från högstadiet så vi börjar lugnt.

I sjuan hade vi jävligt många rödingar i skolan och dom satt alltid på golvet på båda sidor i en korridor med benen utsträckta så man var tvungen att gå mellan för att inte trampa på dom. Jag gick rakt på smalbenen istället :-) en annan gång tvingades jag sitta ensam i ett grupprum och blev sur och kissa där inne. Haha
Citera
2012-08-01, 03:27
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
När man var mindre var det inga större saker, då menar jag lågstadiet ... Gömde kompisars hockey-bilder och satte igång brand alarm. Är rädd för vad ni ska tycka om mig om jag berättarsaker från högstadiet så vi börjar lugnt.

I sjuan hade vi jävligt många rödingar i skolan och dom satt alltid på golvet på båda sidor i en korridor med benen utsträckta så man var tvungen att gå mellan för att inte trampa på dom. Jag gick rakt på smalbenen istället :-) en annan gång tvingades jag sitta ensam i ett grupprum och blev sur och kissa där inne. Haha

Satt på tåget när jag skrev det och uppfattade det som ''i skolan'' vet ifan hur men..

Lägger till att jag lyckats starta ett mindre krig med en hel del stolar och bänkar som flugit runt i rummet
Citera
2012-08-17, 05:00
Medlem
Likbingos avatar
En vinter, gick då i årskurs 6 eller 7. Jag och några klasskompisar satt bakom en stor snöhög som låg på sidan av skolgården. Därifrån kastade vi ispärlor på allt vi kunde träffa under rasterna.

Det roligaste vi träffade var nog rektorn rakt i ansiktet så brillorna gick i bitar. Detta slutade med ett jävla liv och det blev ett möte i matsalen med hela skolan där rektorn predikade om hur farligt det var med att kasta snöbollar.

Var också rätt roligt att ha snöbollskrig i de stora korridorerna med möbler som skydd.

Sen så hade vi ett gäng förståndshandikappade gubbar som jobbade på skolan med att bygga ute möbler med mera. Dessa var ett populärt tidsfördriv på rasterna. Typ som att få dom att gå och visa sina könsorgan för elever och lärare som passerade i korridoren.
Citera
2012-08-17, 11:08
Medlem
Discobands avatar
Inte speciellt sjukt men rätt roligt. Skulle sluta 3an i gymnasiet och vi tänkte att vi skulle jävlas med tvåorna så vi införskaffar oss vattenpistoler och går till deras klassrum sliter upp dörren och börjar skjuta in, bör tilläggas att de som gick min linje fick laptops. Vi drar iväg på säkert avstånd efter ett tag och ut kommer en liten kille och skriker på riktigt skogsturk manéer "Vem vare som fucking spraya vatten på min dator? Vem Vare?" Jag och mina polare stod och garvade sönder åt honom.
Citera
2012-08-17, 20:37
Medlem
Fartgupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likbingo
En vinter, gick då i årskurs 6 eller 7. Jag och några klasskompisar satt bakom en stor snöhög som låg på sidan av skolgården. Därifrån kastade vi ispärlor på allt vi kunde träffa under rasterna.

Det roligaste vi träffade var nog rektorn rakt i ansiktet så brillorna gick i bitar. Detta slutade med ett jävla liv och det blev ett möte i matsalen med hela skolan där rektorn predikade om hur farligt det var med att kasta snöbollar.

Var också rätt roligt att ha snöbollskrig i de stora korridorerna med möbler som skydd.

Sen så hade vi ett gäng förståndshandikappade gubbar som jobbade på skolan med att bygga ute möbler med mera. Dessa var ett populärt tidsfördriv på rasterna. Typ som att få dom att gå och visa sina könsorgan för elever och lärare som passerade i korridoren.

Påminner mig om en gång i högstadiet när vi hade engelsklektion och någon plötsligt började peka mot föntret. Därutanför försökte den kostymklädda rektorn värja sig mot ett massivt snöbollsanfall. Snart stod hela klassen och tittade på, det såg ganska komiskt ut. Att engelskläraren var gift med rektorn gjorde det ju inte sämre.
Citera
2012-08-30, 19:37
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xankg
Sista provet i fysik vi hade valde jag att svara "en liten brun fältväska" på alla frågorna. Fick aldrig tillbaka det provet.
Haha, så jävla skön!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in