2012-04-10, 02:54
Medlem
Andre-Hs avatar
har runkat i klassrummet under lektion när vi såg på film
Citera
2012-04-10, 03:22
Medlem
T0xicitys avatar
När jag gick i sjuan hade vi en klass med bara killar, ungefär 30 var vi. Har knappast haft så roligt under min skoltid (går nu andra året på gymnasiet).

På en rast gick vi ner till ÖoB och fick för oss att hitta skadat gods i conteinerna, jävligt äckligt men vi var väl så dumma och desperata efter godis. Vi grävde och hittade tillslut två kartonger där det låg 30 påsar marshmallows i vardera. Vi tog upp det till skolan och slängde ut till folk som ville ha. Det slutade med att folk tyckte inte det var särskilt gott så vi rev upp alla påsar och började kasta all marshmallow i korridorer, klassrum och fyllde skåp med marshmallows. Det blev en hel del skäll, men det var självklart värt det

Kanske inte tillhörde vad bara JAG har gjort, men jag var självklart inblandad i detta. Tror inte jag gjort något särskilt "galet" annars.
Citera
2012-04-10, 11:01
Medlem
Venditas avatar
När jag gick i 9an så blev det någon vattenskada i vår skola så vissa lektioner hölls i modifierade baracker, med tunna jävla gipsväggar. Läraren gick ut från lektionen och jag kastade ett sudd på en kille som var mycket aggressiv. Han jagar mig runt i klassrummet och på en lång raka får jag upp rejält med fart, men hade bara strumpor på mig så när jag skulle svänga tappade jag fotfästet och fortsatt i tangentens riktning rakt igenom väggen in till ett pågående prov.

Även råkat tända en bengalisk eld i korridoren, skulle visa några hur den fungerade.
Citera
2012-04-10, 16:28
Medlem
en kompis pissade i klassrummet i nian, han satt längst bak och läraren anade ingenting
Citera
2012-04-10, 17:13
Medlem
butangass avatar
Inte i klassrummet, men i skolan.

Jag var en sjuk jävel på att reta upp folk, sakta men säkert tills de exploderade
En vanlig dag och jag hade fått en av klasskamraterna att bli helt skogstokig och springa efter mig med saliven sprutandes ur munnen.

Jag rundar ett hörn och drar kvickt in på toaletten, där armerar jag mig med toaborsten och håller den i huvudhöjd innanför dörren. Den skogstokige kamraten såg såklart mig springa in på toaletten och följer blint efter, bara träffas rakt i ansiktet med den superäckliga toaborsten.

Klasskamraten blev gråtfärdig och medans jag vek mig av skratt.
Citera
2012-04-11, 21:45
Medlem
gentlemens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andre-H
har runkat i klassrummet under lektion när vi såg på film
Känner igen mig rejält
Citera
2012-04-11, 23:30
Medlem
Whipsters avatar
Inte något som jag har gjort, snarare en sjuk reaktion på det jag gjorde;
Av misstag har jag provocerat en syslöjdslärare under en genomgång så pass att kärringen tog ett stadigt strypgrepp om min hals, tryckte upp sitt ansikte mot mitt och väste "Jag jobbar inte här hela dagarna för att du ska käfta emot. Så nu lyssnar du på vad jag säger.". Det blev väldigt tyst i salen efteråt.
Kan tillägga att jag var runt 14 bast.
Citera
2012-04-12, 01:45
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whipster
Inte något som jag har gjort, snarare en sjuk reaktion på det jag gjorde;
Av misstag har jag provocerat en syslöjdslärare under en genomgång så pass att kärringen tog ett stadigt strypgrepp om min hals, tryckte upp sitt ansikte mot mitt och väste "Jag jobbar inte här hela dagarna för att du ska käfta emot. Så nu lyssnar du på vad jag säger.". Det blev väldigt tyst i salen efteråt.
Kan tillägga att jag var runt 14 bast.

Hur fort blev hon sparkad?
Citera
2012-04-12, 09:12
Medlem
Whipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hur fort blev hon sparkad?
Efter att jag samtalat med rektorn, klasskompisar och mina föräldrar så sparkades hon i princip omedelbart. Dvs. några dagar efter händelsen.
Citera
2012-04-12, 15:56
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whipster
Efter att jag samtalat med rektorn, klasskompisar och mina föräldrar så sparkades hon i princip omedelbart. Dvs. några dagar efter händelsen.

Hah. Nice ^^
Citera
2012-04-12, 16:03
Medlem
Carl Serungs avatar
I 9an pinkade jag i lärarens väska.
Citera
2012-04-12, 19:12
Medlem
Jag gillade mest att kasta saker på folk i skolan jag inte tyckte om, delvis på min rektor. Hon va ett jävla rövhål minns jag så som tacken för det av mig så kastade jag muffins på henne som jag hade haft i röven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in