Min styvpappa och hans kompisar gjorde en sjuk grej när dom gick i skolan för lite mer än 50 år sen. När det var rast eller av någon annan anledning inte var folk i klassrummet, så skruvade dom ner taklamporna, bajsade i dom och skruvade tillbaks. Enligt honom så blev det en djävulsk lukt och lektionerna fick avbrytas. Som straff fick hela klassen ut och springa några kilometer
På den tiden eldade dom med ved i klassrummen, och en gång lyckades dom spränga kaminen så den flög i taket. Minns tyvärr inte detaljerna i hans berättelse, men han sa att dom la in nåt explosivt, stängde luckan och sprang åt helvete därifrån.