2012-04-01, 10:25
  #733
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakula09
Lågstadiet:
-Kletat dörrhandtagen med hundbajs.
-Sprayat CP-parkering på rektorns parkeringsplats.
Högstadiet:
-Scannat min bara röv på datasalens scanner, sedan klickade jag "save as". På scannern syntes ett svettigt avtryck av min röv.
-Låst in folk i skåp.

Jag var tyvärr oftast ganska skötsam =/
Hehe, gött...
Citera
2012-04-01, 17:01
  #734
Medlem
j1nxs avatar
Jag gjorde inte så mycket men klassen i sig gjorde, gick byggklass på gymnasiet

Satte på meatspin och fick as många varv på projektorn och alla lämnade klassrummet slutade med att läraren började gråta. (var inte jag som gjorde utan en polare)

Sjukaste av allt är att jag blir alltid utkastad från klassrummet fast jag aldrig gör något utan endast sitter i närheten. Och hela klassen protesterar mot att det var jag som gjorde det
Citera
2012-04-01, 19:31
  #735
Medlem
Från 4-6an så hatade jag och min polare vår mentor, likså hatade hon oss, så varje vecka under vintern så snodde vi hennes tofflor och skickade ut dem på isen (skolan låg nära en sjö), sen på vårkanten när allt smälte så kom tofflorna tillbaka mot strandkanten, visade sig att vi hade slängt ut 13 par tofflor.

Även samma polare och jag, stod och lirade boll ute på skolgården i 5an, så kommer det såkallade "mobboffret" och hennes käre vapendragare springandes, jag passar bollen till min polare varpå han säger "Kolla det här blir kul.." får på det fetaste vristskottet jag nånsin beskådat, missar precis mobboffret så i den lilla millisekunden så tänker vi att det är kört, men vips tar bollen vändning då det står ett träd bakom så bollen får ännu mer fart och träffar mobboffret i huvudet. Där står jag och min polare helt chockade över att han träffade henne sen var det skratt attack i ca 25 minuter. Långt samtal med läraren och våra föräldrar den dagen...

Även dragit vattenballonger på vår mattelärare som skulle komma och hämta oss för att vi var försenade till lektionen.

Sen i gymnasiet så hade vi skåp som stod fyraochfyra, så vi hade håltimme en gång när nästan ingen annan hade jag och tre stycken. Så vi bestämde oss för att flytta runt alla skåpen och sen sätta nummerlapparna så att det "stämde" men i själva verket så gjorde det ju inte, när alla lektioner tog slut så skulle ju då de stackars eleverna som hade sina skåp där få upp sina hänglås...gick sådär, slutade med att vaktmästaren fick klippa upp alla de 25-30 skåpen som vi ställt om, vi gick iväg efter att den vilda skrattfesten hade börjat.
Citera
2012-04-01, 19:56
  #736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Jag gjorde inte så mycket men klassen i sig gjorde, gick byggklass på gymnasiet

Satte på meatspin och fick as många varv på projektorn och alla lämnade klassrummet slutade med att läraren började gråta. (var inte jag som gjorde utan en polare)

Sjukaste av allt är att jag blir alltid utkastad från klassrummet fast jag aldrig gör något utan endast sitter i närheten. Och hela klassen protesterar mot att det var jag som gjorde det

Varför började läraren gråta?
Citera
2012-04-01, 20:41
  #737
Medlem
Intelligenss avatar
Jag och en klasskompis råkade sätta eld på kemisalen när vi gick i 7:an. Han hade slaskat ut en massa brandvätska av nått slag som han hade torkat upp med papper. Jag satt vid ett annat bord med en brännare och smällte ihop glasrör (var något vi hade på lektionen då av någon anledning). Han snubblade rakt in i mig brännaren och jävlar vad det brann.

Kemiläraren tyckte det var skitkul och fick ett skrattanfall.
Sedan fick de renovera hela kemisalen.
Citera
2012-04-01, 21:54
  #738
Medlem
Zartazas avatar
Blev inlåst i ett skåp när vi skulle ha en 70-minuters SO-lektion.
Citera
2012-04-01, 22:10
  #739
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Blev inlåst i ett skåp när vi skulle ha en 70-minuters SO-lektion.
Haha,knappast hela lektionen eller?
Citera
2012-04-01, 22:23
  #740
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Haha,knappast hela lektionen eller?
Tanken var från början att jag skulle vara där inne för att skoja med läraren men jag ville inte att mina kompisar skulle låsa in mig. Men jag hade fel - de låste in mig och jag satte igång att göra en massa ljud för att lura läraren.
Hon trodde att det var ljud utanför klassrummet när jag hade bankat rätt så rejält på skåpets dörr och då kunde inte klassen hålla sig för skratt. Detta var endast 5 minuter före vi skulle sluta och en av mina kompisar sade till läraren att det kanske var någon i skåpet. Hon gick då dit och öppnade och där inne satt jag - bländad av allt ljus och ont i ryggen av alla böcker som låg därinne. Men jävlar vad arg hon blev och det var meningen.
Citera
2012-04-01, 22:40
  #741
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Tanken var från början att jag skulle vara där inne för att skoja med läraren men jag ville inte att mina kompisar skulle låsa in mig. Men jag hade fel - de låste in mig och jag satte igång att göra en massa ljud för att lura läraren.
Hon trodde att det var ljud utanför klassrummet när jag hade bankat rätt så rejält på skåpets dörr och då kunde inte klassen hålla sig för skratt. Detta var endast 5 minuter före vi skulle sluta och en av mina kompisar sade till läraren att det kanske var någon i skåpet. Hon gick då dit och öppnade och där inne satt jag - bländad av allt ljus och ont i ryggen av alla böcker som låg därinne. Men jävlar vad arg hon blev och det var meningen.
Haha!,kommer ihåg att vi gjorde samma sak med en polare i typ 6an herre jävlar vad roligt det var när läraren blev arg!
Citera
2012-04-01, 23:48
  #742
Medlem
ArmeCykels avatar
Min styvpappa och hans kompisar gjorde en sjuk grej när dom gick i skolan för lite mer än 50 år sen. När det var rast eller av någon annan anledning inte var folk i klassrummet, så skruvade dom ner taklamporna, bajsade i dom och skruvade tillbaks. Enligt honom så blev det en djävulsk lukt och lektionerna fick avbrytas. Som straff fick hela klassen ut och springa några kilometer

På den tiden eldade dom med ved i klassrummen, och en gång lyckades dom spränga kaminen så den flög i taket. Minns tyvärr inte detaljerna i hans berättelse, men han sa att dom la in nåt explosivt, stängde luckan och sprang åt helvete därifrån.
__________________
Senast redigerad av ArmeCykel 2012-04-01 kl. 23:51.
Citera
2012-04-02, 00:21
  #743
Medlem
baramejs avatar
Jag var inte inblandad i det, men några killar i klassen limmade fast en toaring på en annan killes skåp.
Det var något slags superlim så den satt kvar där ett bra tag.
Garvade åt det då då det såg så sjukt ut, men inser nu att det var sjukt elakt.
Citera
2012-04-02, 02:45
  #744
Medlem
Pl0xans avatar
Gick ut på toan och sket, på vägen tillbaka så hällde jag massa tvål i handen och gick fram till klassen, sen sa jag att jag hade syndat på toan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in