2012-04-12, 19:44
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bars-
Jag gillade mest att kasta saker på folk i skolan jag inte tyckte om, delvis på min rektor. Hon va ett jävla rövhål minns jag så som tacken för det av mig så kastade jag muffins på henne som jag hade haft i röven.
Sounds legit...
Citera
2012-04-12, 19:52
Medlem
Acquadigios avatar
Jag och en annan klass kamrat fick en dum irakier att stoppa in en sax i el-uttaget så han flög till ordentligt. Läraren vi hade blev riktigt förbannad och berättade att han riskerade livet på alla oss andra och framför allt hans eget. Han var tvungen att fylla i en massa papper efter det eftersom läraren trodde att han var från en annan planet. hahahaha

Gjorde en massa andra dumheter i skolan, från översvämning till kört cross genom korridorer.
Senast redigerad av Acquadigio 2012-04-12 kl. 19:53. Anledning: stavfel
Citera
2012-04-12, 20:34
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brinka
I 6an hade vi NO med en lärare vars temperament vart helt oförlåtligt! Han var kring 55 års åldern och såg lite ut som en avdankad professor. L*rs C*rls*on a.k.a. Fågel-Lars.

Låt mig gissa, en vit skola i Göteborg?
Citera
2012-04-12, 20:35
Medlem
grasmuttas avatar
Kanske inte så kul men vi tyckte det.
Efter nationella proven i 9'an hade jag och polarn en ritual att kör fotboll med en fylld 2liters cola flaska. varenda gång gick den sönder och jävlar vad man fick såringa för att undvika gammla Maggan (Våran lärare) var ju ganska bra med tryck i flasken med allt kolsyre
Citera
2012-04-12, 20:43
Medlem
breeze420s avatar
Jadu...

-Kastat in stinkbomber i skolan
-Blåst upp kondomer och kastat ner från taket
-Brännt bort med tändare
-Trollat med lärarna
-Tagit ner alla klockor i hela skolan och lagt dem i ugnarna i köket
Citera
2012-04-12, 22:04
Medlem
grasmuttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasmutta
Kanske inte så kul men vi tyckte det.
Efter nationella proven i 9'an hade jag och polarn en ritual att kör fotboll med en fylld 2liters cola flaska. varenda gång gick den sönder och jävlar vad man fick såringa för att undvika gammla Maggan (Våran lärare) var ju ganska bra med tryck i flasken med allt kolsyre
kom på en till som hände på gymnasiet, vi var en liten grupp som satt i klassrummet och "studerade" på några minuter skrev vi upp en lista på ca. 30 porrsajter och när läraren kom in så frågade vi han om han kände igen dom och fick till svar "jo vissa känner jag igen"
och i 9'an så hade vi, vad vi kallade "import klassen" i klassrummet brevid. dom hade en internetsladd in i vårat rum och deras lärare var ganska arg av sig så vi drog ut sladden 2-3 gånger och hon kommer inrusandes i vårt klassrum helt vild och gapar och skriker, sluta med att vi kortade sladden med ca.3-4 meter. kanske inte låter så kul nu men jävlar va roligt det var då när hon undra vadfan som hade hänt med sladden...
Senast redigerad av grasmutta 2012-04-12 kl. 22:59.
Citera
2012-04-12, 23:43
Medlem
Har typ tillbringat 1.5 timma med att läsa igenom den här tråden. Blev en hel del skratt, men känner mig samtidigt frustrerad. Den här tråden drar upp många minnen, både bra och dåliga. Framförallt så hoppas jag att ni som ägnade er åt den här skiten skäms rejält idag, även fast det var på skoj. Framförallt mobbing blir jag fan sjukt arg av att läsa om.
Citera
2012-04-13, 00:01
Medlem
flaeskbaks avatar
Vi hade oavbrutet krig i 2 veckor på mattelektionen när jag gick på högstadiet.
Det började lite oskyldigt med suddgummin, och småsaker. Efter ett par dagar så eskalerade allting och vi började välta bänkar som skydd och delade in oss i läger och kasta större och tyngre grejor så som pennvässare, hålslag, böcker, burkar och miniräknare.
Efter kanske 2 veckor eller något ställde sig våran kvinnliga mattelärare upp och skrek att nu får det fan vara nog!
Tror nog vi krigade färdigt och sedan la vi ner.! Jävligt skoj måste jag säga!

Har även byggt torn av bänkar och stolar framför dörren då våran vikarie var ute för att hämta något, så allt drog i backen med en jävla smäll när han öppnade dörren.!

Har gjort mkt skit i skolan!
Citera
2012-04-13, 00:14
Medlem
Kan dela med mig lite av allt mitt skit.

LÅGSTADIET
Retar gallfeber på en ADHD unge genom att säga broccoli (han blev galen av de.)
Han jagade mig runt hela skolan och alla elever stod och kollade på och hejade på mig.

Lyst med laserpenna på en ungersk unge så han fick ryck.

Lärt en polack massa fula ord, han trodde det var snälla saker så han gick och sa de till alla.

Flydde ifrån en idrottslektion genom rutan då vi hade en dryg vikarie.
Och massa massa mer.

HÖGSTADIET.

Låst in X antal personer på toaletter.
Byggt torn av stolar.
Körde rullstolsrally genom hela korridoren.
Snott saker i cafét.
Slagsmål.
Låst in en hel klass i ett klassrum.
Stängt in lärare i kopiatorrummet.
Bytte ut en vanlig whiteboard penna mot en permanent.
Vattenballongs krig inomhus.
Spelat fotboll i korridoren.
Bytt startsida på många datorer till porr.
Sulat suddgummi i bakhuvudet på lärare.
Sög upp en killes mössa i såntdär stort jävla dammsugaresystem i träslöjden, blev ett jävla liv på lärarn de första han sa var att han hade lust att döda mig.
Fått flertal lärare att gråta.

Har gjort massa mera skit men detta jag kommer på just nu tack alla mina kompanjoner jag haft skoj med som har hjälpt mig att driva lärare och elever till vansinne!.
Citera
2012-04-13, 01:10
Medlem
Runkat under tröjan under lektion
Senast redigerad av balalaika 2012-04-13 kl. 01:12.
Citera
2012-04-13, 02:11
Medlem
neurogens avatar
onanerat och ställt mig upp och sprutat ner en tjejs hår som jag var kär i. detta var i nian . hon skrek och soc blev inkallade och saker blev rätt udda de följande åren
fick byta skola
men då ställde jag mig utanför hennes fönster en eftermiddag o sprutade på fönstret . bajsade också i hennes trädgård ett par gånger efter det....
Citera
2012-04-13, 03:43
Medlem
standard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här