Detta har i och för sig inte någonting med klassrum att göra.
Tro det eller ej men detta är nog en av de sjukaste saker jag varit med om.
Dag 1:
Det började som en helt vanlig dag i lågstadiet. Vi hade precis haft gymnastik och efter jag bytt om begav jag mig ut ur gymnastiksalen.
Väl utanför hittar jag en pinne och en trosa bredvid varandra. Jag kunde med simpel matematik räkna ut att jag skulle ta pinnen i handen och trä på trosan på den. Sagt och gjort så begav jag mig mot vårat klassrum som låg ca 300m bort.
Jag sprang och retade de flesta i klassen med den äckliga trosan på pinnen utanför klassrummet. Helt plötsligt fick jag en snilleblixt. Jag kan kasta upp den i luften och sedan försöka fånga den. Jag slängde upp den i luften och såg den rotera neråt. Den landade ca 5m bort från mig, på någons huvud. Jag ser ett flickansikte vända sig mot mig. Det var Camilla, en flicka i klassen. Hon tar tag i trosan och slänger ner den på marken.
-GUD VA ÄCKLIG DU ÄR!!!!!

- Vadåååå? Svarade jag.
Det hela trappades upp och lärare kom. Hon dampade allmänt på och började gråta lite smått. Fick en hemringning vill jag minnas och hon blev jävligt sur på mig.
Dag 2:
Jag begav mig till skolan, vi hade gymnastik. Nu när jag tänker efter så hade vi det rätt ofta. Nåväl, gymnastiklektionen fortskred och innan jag visste ordet av det så var den slut. Jag gick längs korridoren mot omklädningsrummet och ödet visade ännu en gång vägen till ett bar baby-blå kalsonger som antagligen en liten skitunge skitit på sig i. Jag trädde ännu en gång på fillingarna på en pinne. Jag ville vara smart den här gången. Leka med kalsongen ifred. Dagen fortskred och plötsligt var det var lunchrast. Jag gick till min kalsong-gömma och plockade fram dem. Jag åt snabbt så gården var fri, nu har jag chansen!
Jag sprang ner på den öppna gården och slängde upp kalsongen i luften (Splatt), seriöst... Det kan tamejfan inte vara sant! Camilla var där igen.
-INTE NU IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- OJJJ!!!!! (Seriöst, det var inte med flit.)
- Nu kommer jag säga till mamma! Skrek hon ursinnigt
Klassen kom utrusandes ur matsalen och flockades kring Camilla.
Jag fick något dampryck och drog helt enkelt ner brallorna på henne och spankade henne på röven. Det var precis framför lärarrummet och alla såg. Kanske inte det smartaste draget jag gjort.
Det hela slutade med samtal med rektor, föräldrar, och lärare. Det blev till och med ett möte.
Jag blev så jävla förbannad när de inte trodde mig när jag sa att det inte var med flit.
På mötet kom vi fram till att nästa gång jag hittade underkläder så skulle jag lämna dem till gymnastikläraren.