2012-03-31, 20:11
Medlem
Koddmongots avatar
Verkar som om rätt många gjort det...
Citera
2012-03-31, 22:49
Medlem
Web-Bots avatar
I 9:an så satt vi 5 personer i ett klassrum efter en lektion. En polare började leka med en tändare han satt längst bak och i bänken framför honom satt en annan klasskompis bakåtlutad. Polaren med tändaren fick för sig att skrämma den andre genom att tända den nära den andres huvud. Vad han inte hade räknat med var att denne andre person hade ungefär en liter hårspray/gelé i håret så när tändaren gick av i närheten av huvudet så började håret brinna .

Fan vad vi fick panik, jag tog min tröja och slängde den över hans huvud så det släcktes. Det varade kanske bara i 3 sekunder och skadade ingen förutom lite brännt hår - som luktade förjävligthaha. Han blev inte arg heller konstigt nog
Citera
2012-04-01, 00:08
Medlem
funktioners avatar
Jag skickade iväg ett ganska stort sudd i en jävla fart rakt genom klassrummet.
Planen var att träffa en kompis på ryggen men jag tokmissade och lyckades träffa en kille, som jag inte var bästa vän med direkt, rakt i ögat. Vi störde oss extremt mycket på varandra från dag ett och han kom rusande emot mig, medan resten av klassen följde dramat.
Han tryckte upp mig mot väggen, skällde ett tag och släppte mig.
Jag knackade honom på ryggen när han vände sig om, han vände sig emot mig igen och fick en käftsmäll som han sent glömmer!

Detta var 2-3 månader in i gymnasiet och jag blev plötsligt klassens tuffing. Jag som egentligen är en riktig mjukis
Citera
2012-04-01, 00:19
Medlem
En oskyldig händelse, men ändå.

Drog av en rejäl brakare mitt under en lektion (detta var i högstadiet). Kände omgående att den skulle leverera (har aldrig varit med om dess like). Resulterade i ett desperat försök att fly från brottsplatsen genom att kila fram till en kompis längre fram i klassrummet. Vilket resulterade att odören spreds snabbt fram även till den sektionen.

Det hela slutade med att läraren avbröt lektionen. Han tycktes ta det med ro. Men lektionen efteråt (annat ämne och lärare) stormade han in och var riktigt ilsken. Vi skulle på studiebesök till tingsrätten strax därpå men det blåste han av då han inte hade lust att ta med elever med så omoget beteende (han visste inte vem den skyldige var). Riktigt illa enl. honom.
Citera
2012-04-01, 00:21
Medlem
Cabows avatar
När en kompis som gick i min pararell klass som är hur skön som helst, lite annorlunda men riktigt skön! Vi gick i 1an och då gick han i min klass och han fick en snus av en annan klasskompis. Denna kille har aldrig varit berusad förut eller prövat nikotin så han fick en riktig kraftig nikotinkick. Han började vingla omkring groggy. En annan gång var när vi lurade han att flensost var en riktigt god ost. Samma dag frågade han om flensost i delikatess disken på ica. En gång frågade han våran lärare på klassrådet alltid har så fula byxor på sig, helt stört.
Citera
2012-04-01, 00:40
Bannlyst
Jag minns en gång i grundskolan då jag och en polare fick för oss att faxa iväg nakenbilder från rektorns kontor till andra skolors rektorer...fan vad vi garvade när rektor samlade oss i aulan för att skälla ut 900 elever

Eller en annan gång då vi hade franska lektion. Jag lurade en polare att säga "vill du ha sex med mig" på franska. Min polare gick då fram till läraren och frågade det. Läraren drog ut polaren och skrek "Jag är så pass gammal att jag skulle fan kunna vara din mor!"

En annan sak jag tänkte på var också på franskan, då jag bokstavligen la äggmökar så det luktade över hela klassrummet. Folk var tvugna att springa ut. Believe me, they did!

En sista grej, som kanske inte har att göra med själva klassrummet. Men jag låste en gång upp låset på toaletten min polare satt och sket i. Han märkte inte det, så då kom en annan klasskompis (brud) inrusandes mot toaletten. Hon öppnade då dörren för att slås av en vidrig avförings lukt, samt en alldeles chockad snubbe. Hahahaha
Citera
2012-04-01, 00:46
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavarium
Jag minns en gång i grundskolan då jag och en polare fick för oss att faxa iväg nakenbilder från rektorns kontor till andra skolors rektorer...fan vad vi garvade när rektor samlade oss i aulan för att skälla ut 900 elever
Det var ju... intelligent... Men hur fan kom ni in och gjorde det utan att rektorn märkte det?
Citera
2012-04-01, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koddmongot
Det var ju... intelligent... Men hur fan kom ni in och gjorde det utan att rektorn märkte det?

För rektorn var inte där. Dörren var öppen så vi smet in
Citera
2012-04-01, 01:00
Medlem
Vikingsdotters avatar
En dag efter skolan i fyran var det en i klassen som råkade få syn på vår lärarinna som stod och rökte. Nästa dag när vi väntade på att få komma in i klassrummet spred sig detta till hela klassen och när läraren kom och låste upp började alla skrika i kör "SLUTA RÖKA, SLUTA RÖKA!!!" Väl inne i klassrummet mobbade alla henne och hon kände sig nog som en rätt usel människa efter det. Kommer ihåg hur lyckan lyste i hennes ögon då hon kom tillbaka efter sjukskrivningen och berättade att hon hade fått jobb som resurslärare på en annan skola.
Citera
2012-04-01, 03:01
Medlem
Drakula09s avatar
Lågstadiet:
-Kletat dörrhandtagen med hundbajs.
-Sprayat CP-parkering på rektorns parkeringsplats.
Högstadiet:
-Scannat min bara röv på datasalens scanner, sedan klickade jag "save as". På scannern syntes ett svettigt avtryck av min röv.
-Låst in folk i skåp.

Jag var tyvärr oftast ganska skötsam =/
Citera
2012-04-01, 03:46
Medlem
Nehtilea.s avatar
Hehe nja, jag har inte gjort så värst mycket sjuka saker i klassrummen. Men en sak som hände mig när jag gick i åttan var att jag gick in på tjejtoan och öppnade toalocket. Där i låg en bastant korv i pissigt vatten. Det sjukaste var att det inte fanns något papper. Jag och mina tjejkompisar garvade ihjäl oss den dagen åt våra egna spekulationer om vem som gjort dådet.
Citera
2012-04-01, 03:58
Medlem
baramejs avatar
I högstadiet var vår klass lite stökig.
Vi gjorde allt för att slippa ha lektion.
Lämnade läraren klassrummet en stund låste vi dörren, ställde upp alla möbler såsom kateder, bänkar stolar och allt möjligt framför dörren och hoppade sedan ut genom fönstret.

Ganska ofta plockade vi isär det som kunde plockas isär.
Skruvade ner hyllor från väggarna, skruvade isär stolar, bänkar, u name it.

Hade även en kille som ringde och bombhotade skolan extremt ofta.
Detta för att dom då utrymde skolan och vi fick gå hem.
Till slut hände det så ofta att dom sket i att utrymma.
Självklart ställde vi till med stora scener om att dom riskerade våra liv och bla bla och drog självklart i alla fall.

En annan kille på skolan gjorde ofta rökbomber och placerade ut.
Också för att vi skulle få gå hem vid utrymning.

Skadat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in