Haha denna tråd har räddat min ensamma fredagskväll!
I ... åttan tror jag det var, hade någon täppt igen handfatet på en av toaletterna med papper, satt på kranen på full kraft och låst dörren från utsidan. Det var sådana där lås som man kan öppna och låsa utifrån med en nyckel eller en sax. Sen var den personen förmodligen den sista som drog från skolan denna fredagseftermiddag...
Måndag morgon hade hela jävla lärarkåren panik, och hantverkare bröt upp golvet för att konstatera att det hade kommit vatten ända ner i trossbottnen.
Yey. Korridoren var avstängd i ett halvår och hela årsbudgeten gick till reparationen, så vi fick inte ens låna pennor under lektionerna, och fick inga fler block att anteckna (jag ritade) i
Jag gjorde inte mycket i skolan, var ganska skötsam av mig, faktiskt. Kommer ihåg att hela klassen reagerade väldigt starkt på när jag och en lika skötsam kompis förlorade bli-utslängda-från-lektion-oskulden i nian
Det mest dramatiska jag gjorde var nog när en kompis snurrade mig i korridoren och släppte så jag flög in i ett skåp och fick ett gångjärn någon cm in i huvudet. Fan vad mycket blod

Sprang till skolsyster i 500 blås, fick sen dra till ett sjukhus och få två stygn i huvudet
Har inte lyckats med något i gymnasiet än! Men det kommer nog.