2009-11-23, 09:53
Medlem
Xabus avatar
En gång för längesedan.

Haha jag har varit en buse i större delen av mitt liv, men jag tänkte berätta om det roligaste som hänt hittills.

Det var i åttan, på en skola som hette Östra skolan i hudiksvall. Jag levde livet som ungkarl och hade bestämt en träff med en tjej som jag tänkte sätta på lite diskret på toaletten. Sagt och gjort. MEN! Utanför står det ett dussin klasskamrater som skrattar hysteriskt. Efter ungefär 3 min ringer min telefon. Det är en ANNAN tjej som helt plötsligt var så kåt att hon inte kunde hålla sig. Jag ber en andra tjejen dra och tar emot nästa tjej, på samma toalett. Efter den händelsen användes inte den toaletten på resten av året.

Tee-hee!
Citera
2009-11-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Har gjort många småbus i skolan.
Men det absolut bästa minnet är från 6:an.

Efter gympan brukade några killar smygtitta på tjejerna när dem duschade. Deras dörr in till duschen hade en stor glipa nertill och upptill.
Så vi turades om att stå två och två, och ja det är chockerade hur mogna vissa var.

Iaf, Sebbe datanörden och killen alla störde sig på fick följa med denna gång.
ÅH dra åt helvete vad galen han blev när han fick se Julia i våran klass.
Han började typ harkla sig och svettas, och jag minns att han sa nåt om hår.
Sen.. Sen gapskriker idioten "HON HAR HÅR PÅ MUSEN" och givetvis hör varenda tjej detta och börjar skrika och någon slår upp dörren rätt i Sebbes ansikte så det börjar pissa blod ur näsan på honom.

Åh helvete vad skit vi fick, och sedan dess bytte dem ut dörrem och vi fick aldrig chansen att tjuvtitta mer.

HAHAHAHAHA! Jag dör
Citera
2009-11-24, 17:55
Medlem
2 turkar kom fram till tyska läraren och skrek "MARIA, MARIA ICH HABEN DUTCH, HEIL HITLER HEIL HITLER, DER FÜHRER DER FÜHRER, HEIL HITLER HEIL HITLER!

Haha, fy fan!
Blev ett snack med biträdande rektorn - men roligt var det!
Citera
2009-11-24, 19:15
Medlem
tidigt i sjuan när man fick dra till konsum på rasterna så drog vi och köpte en cola, som vi hela grabbgänget spottade i, snor och allt sån skit, lurade en tjej i klassen att dricka colan (3/4 cola, 1/4 spott) , med lite skådespeleri att ge de till nån utav killarna först, så att tjejen skulle tro oss, självklart lyckades vi och hon drack några rediga klunkar med kommentaren "det var ju gott!", så vek vi oss i garv redan.
Citera
2009-11-25, 02:02
Medlem
AjaxWarriors avatar
Min hemkunskapslärare hade på sig ett förkläde med en ficka på magen. Jag skulle slänga mitt äppelskrutt och pricka papperskorgen, men det hamnade i lärarens magficka.

Jag råkade även sätta eld på en penna som jag höll över ett levande ljus under en hemkunskapslektion.

Jag och en kompis råkade även ställa en plastbunke på en spisplatta och sätta på värmen. Detta var en ren olyckshändelse. Den smälte och en liten tjej spydde av stanken.

Av någon anledning fick jag VG i hemkunskap den terminen, Måste väl ha lagat jävligt god mat :P.

Under ett matteprov tömde en tjej en hel påse klipulver under tröjan på en kille.

Good times, good times
Citera
2009-11-25, 19:17
Medlem
Sista dagen i sexan, vi skulle börja högstadiet i sjuan. Ett gäng kommer på den briljanta idén att dränka rektorn i vatten, sagt och gjort. Under rasten när han häll på och lasta in instrument i sin bil smyger sig ca 5 pers med kastruller med vatten och häller över rektorn.
Höjdpunkten var ju att han hade kvällen innan skrivit ett tal som han skulle hålla på själva avslutningen. Självklart var detta skrivet i bläck och låg i fickan...
Vi slappa ett långt och drygt tal på avslutningen iaf

Problemet var att det var hans sista år som rektor på den skolan och han skulle bli lärare på högstadieskolan
Citera
2009-11-25, 21:12
Medlem
Haha Jo var då tvungen att skriva här också =)

Vi var ca 5-6 personer i klassen som alltid höll ihop tror det var i 8:an

Vi sket totalt i skolan men vi älskade fanta mig att hålla på med vikarier. Är dock inte så stolt över det nu.

Iaf det var då en kvinlig lärare vars namn jag inte kommer ihåg, Hon skulle ta ledigt i några veckor för att åka på semester. Så vi fick en vikarie för hennes ämnen. Hennes man blev det Han hette Oscar. och ja vi gick i 8:an och wow var nyligen släppt vi lirade det så klart och hade sämst humor vi höll på med honom ganska mycket och kort var killen. Så det blev att kalla honom Gnomen (fråga mig inte varför kanske bara för att han var kort men glömt . En gång så kom han till lektionen i ett par rutiga byxor.

Och inte fan var det nå snyggt och min kompis ville vara lite jävligt mot honom så när han står halv framåtböjd för att hjälpa mig med en uppgift springer kompisen bakom honom och 1 2 3 Drar ner byxorna HAN HADE STRINGKALLINGAR. Fy fan vad paffa vi blev men inte fan kunde vi hålla oss för skratt jag och polarna fick några samtal hem och prat med rektorn vi ville inte att han skulle få all skit så vi sa att vi också var inblandade.

Och ja det känns bättre att sitta på rektorns kontor ca 5-6 st istället för ensam =)
Citera
2009-11-26, 19:19
Medlem
xpxxs avatar
hahaa denna tråden var jätte rolig xD har skrattat åt många inlägg!!!
Citera
2009-11-30, 23:18
Medlem
Underbar tråd.
Lider tyvärr av ett otroligt dåligt minne. Några av alla dessa historier ger flashbacks, men det enda jag kommer ihåg just nu var hur jag och några polare under högstadiet brukade invänta rasterna då alla elever samlades vid kafeterian. De stod i kö för att köpa sig något gott eller så socializade dem bara. Hursomhellst brukade vi leta rätt på sådana där gigantiska suddgummin, stora som en datormus, och helt samvetslöst, så hårt vi kunde, kasta dessa suddgummin mot dem stackarna. Detta följdes antingen av ett smärtans tjut, eller ljudet som följer efter att en glasruta har slutat att vara en glasruta.
Vilket det än var vill jag minnas att vi skrattade hjärtligt.

Just nu går jag i gymnasiet, och nu underhåller vi oss mest genom att blockera dörrar med bänkar och soptunnor. En favorit i repris är att placera en bänk utanför en toalett efter att någon stackare gått in för att uträtta sina behov. Uppe på denna bänk skall man placera en soptunna. Resten kan ni lista ut själva. Detta fungerar givetvis utmärkt om man ställer utanför ett klassrum, knackar på och springer.
Citera
2009-12-01, 00:20
Medlem
0bbAs avatar
jaa, jag vet inte var jag ska börja. Te x i 6an hade vi en musiklärare som ingen tyckte om, man åkte ut ur klassrummet för minsta lilla. Självklart omvandlades det hela till en tävling Det slutade med minst 60% av klassen satt vid datorerna utanför :P

Sen på högstadiet så fick vi en mentor som även var våran eng o sve lärare. Han hade en extremt bred smålänska Varje lektion gick ut på att hitta på nått att irritera han på. Som på måndagarna när vi hade mentorstid så dampade alla genom att skrika och slå i bänkar o dyl. "SUUUUUUCK (han suckade inte utan sa suck" JAag kåmmer hiit en monda mårron, och så fåår jaa bara skiiit! Hur tror ni de känns?! va?! hur tror ni de känns?? *alla garvar över att vi lyckats* en av de andra kånda replikerna var "AMMEN LÄGG AAAV! GEE ER! JAG BLIIR LESSEN! sen var det alltid nån som lyckades äga honom brutalt. då fick man kommentaren "öhh..MOBBA MIG INTE!! JAG BLIR LESSEN! JAG GÅÅR HEM O GRÅÅTER!" Garv uppstår dirr. Senare i 9an så började skolan låsa "barracken" för klotter o dyl så läraren var tvungen att gå och öppna (var väl en 15-20meter att gå) så började vi dunka i bänkar,väggar och stampa i golvet i takt med We WIll Rock You. Självklart turades vi om att komma 2 min försent för att tvinga han att gå och öppna så vi kunde dra i gång det där. Han går snabbt till dörren *dunk dunk dunk klapp* han löper till klassrummet för att avslöja "vem" (han trodde sjukt nog att det bara var en som dunka) det var som slog. VEM VARE SOM SLOG?! VEM ÄRÄ SOM Ä SÅ FAALSK?! alla låtsas jobba i böckerna Kan tilläggas att han hade den vidrigaste andedräkten som NÅGONSIN existerat. det lutade som om nått hade dött där inne för att bli uppätet av div odur. Lapp hamnar i hans skåp om detta "problem" givetvis hade nån skrivit /X (namnet på en kille i klassen). Läraren tog honom åt sidan på en mentorstid då alla börjar garva och viskar tillvarann "DET ÄR LAPPEN! HAHAH DET ÄR LAPPEN!!!" X hade inte ens varit med och skrivit lappen och neka såklart- Men den dumme fan trodde honom inte...då sa X - Amen du, om det nu skulle varit jag som skrivit lappen och satt mitt namn på den, varför skulle jag då neka?! Idioten trodde honom ändå inte utan satt och jämnförde skrivstilen från ett nationellt prov .

Det hände så mycket sjukt, speciellt på B-eng lektionerna. Men det drar jag nån annan gångb
Citera
2009-12-01, 13:14
Medlem
marcus90_kungs avatar
Jag och 2 kompisar hade en bok vi turades om att skriva i när vi hade tråkigt på lektionerna. Det kunde se ut så här:

Polare 1: "Lärare" är skabbig och äcklig och borde dö.
Polare 2: Hon är så äcklig så att hennes man tog självmord.
Polare 1: Hon knullar säkert sin hund.
Jag: Du menar våldtar? Inte ens en hund skulle ta i henne med tång!
Polare 2: Haha, lätt. Synd att horan inte dog av vågen i Thailand.
Polare 1: vi borde göra en insamling i klassen så hon får en ny resa, och kanske dör.

Så kunde det alltså se ut, sida efter sida, ibland med tillhörande illustrationer. Det roliga i denna historia var ju att boken hamnade i just denna lärarens händer, och ett föräldramöte var ett faktum. Tydligen så var det inte bara mina föräldrar som hade svårt att hålla sig för skratt när handledaren läste upp citat ur boken. Givetvis så gjorde vi en uppföljare senare

En gång när jag hade tråkigt så gick jag och tejpade fast häftstift på dörrhandtagen. Det ångrar jag nästan i efterhand.
Senast redigerad av marcus90_kung 2009-12-01 kl. 13:17.
Citera
2009-12-01, 14:22
Medlem
Drumsticks avatar
hmmmm..
Vet inteh ur många gånger man surfat på porrsidor i skolan och ändrat bakgrundsbilden till nån sjuk bögporrbild

samt stolkrig har förekommit, och i 7an då Jackass var assballt så hoppade man över bord å landade på ryggen på golvet och slog sig så alla skrattade,

har massa minnen,. återkommer!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in