2009-09-07, 07:38
Medlem
Hannibal.Lecters avatar
Stängde in en med cellskräck på en liten toalett o slog sönder låset. Tog några timmar för vaktmästaren att få ut den chockade o gråtande ungen.
Citera
2009-09-07, 22:57
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal.Lecter
Stängde in en med cellskräck på en liten toalett o slog sönder låset. Tog några timmar för vaktmästaren att få ut den chockade o gråtande ungen.
Hemska människa! Hoppas du har skuldkänslor.
Citera
2009-09-08, 12:19
Medlem
Erikons avatar
just nyss tänkte en kille på naturvetenskapen att lägga en sats och kolla på den i mikroskåp
Citera
2009-09-08, 19:13
Medlem
Fixade upp lemonparty så att sidan visades fullscreen på alla datorer samtidigt i datorsalen på den tiden jag gick i högstadiet, ett helvetes liv blev det. Lärarna uppskattade tydligen inte homosexuell gubbporr.
Citera
2009-09-08, 21:25
Medlem
hcuos avatar
Enda jag kommer på så här på rakt arm är när vi efter att ha varit lite "stökiga" på biologi/kemi lektionerna så bad lärarinnan alla killar i klassen att stanna kvar för att meddela att hon tänkte ge oss alla IG.
Jävlar va upprörda pluggisarna blev och framförallt klassens största rövslickare som blev helt gråtfärdig...

Annars gjorde en klasskompis plus några andra från skolan en lustig sak, bröt sig in under natten och orsakade stopp i alla handfatt och drog på vattnet både där och i brandslangarna.
Blev rätt rejäla vattenskador som dom fick stå för när det kom fram vilka som hade gjort det, men det va ju iaf fint med 2-2,5 veckors sportlov istället för en.
Citera
2009-09-08, 21:48
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hcuo
Annars gjorde en klasskompis plus några andra från skolan en lustig sak, bröt sig in under natten och orsakade stopp i alla handfatt och drog på vattnet både där och i brandslangarna.
Blev rätt rejäla vattenskador som dom fick stå för när det kom fram vilka som hade gjort det, men det va ju iaf fint med 2-2,5 veckors sportlov istället för en.
Vet att det är en annan skola i Sverige några elever har gjort ungefär samma sak på. Tror att det inte är bestämt än hur mycket pengar de vill ha av eleverna men jag kan säga att det rör sig om flera hundratusentals kronor.
Citera
2009-09-08, 22:01
Medlem
hcuos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Vet att det är en annan skola i Sverige några elever har gjort ungefär samma sak på. Tror att det inte är bestämt än hur mycket pengar de vill ha av eleverna men jag kan säga att det rör sig om flera hundratusentals kronor.

Kommer inte ihåg va det blev för dom men har för mig att det hamnade nånstans runt 300-400kkr.
Citera
2009-09-08, 22:20
Medlem
Sowilus avatar
Under gymnasietiden brukade vi alltid leka en kul lek under mattetimmarna. Vi var ett grabbgäng på drygt 5 pers som alltid satt oss längst bak i klassrummet då vi verkligen avskydde detta ämne. Leken gick ut på att man medan läraren stod med ryggen vänd mot oss skulle heila så många gånger som möjligt innan han vände sig om.

Kanske inte jättekul för er, men vi skrattade gott alla de gånger vi blev ertappade med högernäven i luften!
Citera
2009-09-08, 23:28
Bannlyst
Hahaha, väcker minnen.
Kommer ihåg en dum grej som vi lill knattar gjorde. Vi hade en vikarie en gång som hette Ulla. Roger, min kompis, hade fått tag på en liter bensin, och vi tänkte att "det här ska vi ha roligt med"... sagt och gjort så ville vi vara kvar efter Ullas lektion för att "plugga över". Men det gjorde vi så klart inte, istället så hällde vi över Ulla all bensin, tuttade på och skrek "Ulla knulla, Ulla, knulla" Hon brann säkert i en minut innan rektorn kom in och släckte elden... Hudskador för livet fick hon, men det är ju inget som jag lider av idag....
Citera
2009-09-09, 00:11
Medlem
Roxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christAfer
Hahaha, väcker minnen.
Kommer ihåg en dum grej som vi lill knattar gjorde. Vi hade en vikarie en gång som hette Ulla. Roger, min kompis, hade fått tag på en liter bensin, och vi tänkte att "det här ska vi ha roligt med"... sagt och gjort så ville vi vara kvar efter Ullas lektion för att "plugga över". Men det gjorde vi så klart inte, istället så hällde vi över Ulla all bensin, tuttade på och skrek "Ulla knulla, Ulla, knulla" Hon brann säkert i en minut innan rektorn kom in och släckte elden... Hudskador för livet fick hon, men det är ju inget som jag lider av idag....
Jag hoppas verkligen att du ljuger.
Citera
2009-09-09, 00:26
Bannlyst
Citat:

Citat:
'

skövde?
Citera
2009-09-09, 14:41
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrAttis
'

skövde?
Ja det stämmer.
Citera